return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Behringer DJX-700
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
http://www.behringer.com/02_product...DJX700&lang=eng

מה אתם אומרים על המיקסר?
מעין חיקוי של ה
DJM-600
אתם שמעתם עליו אולי?
DjChook
לא יודע
נראה חמוד :)

בכל מקרה הוא יוצא רק בסביבות אוגוסט אחי, זה עוד יאמבה זמן
Q-PiXeL
נראה נחמד...

אני דווקא מצטער שלא קניתי תברינגר של ה3 ערוצים...
הוא יותר מגניב מהסטאנטון...

טוב אבל זה כבר לא משנה למה ת'סטאנטון מכרתי אתמול...
ופרשתי ולבנתיים....
:)
MoSH_MaN
Looks good!!

Wheres the BPM...I can't see
DjChook
תסביר את הפרישה
Flotser
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
Looks good!!

Wheres the BPM...I can't see


in the upper-right?
MoSH_MaN
כן שמתי לב
אבל זה נראה מוזר
itamarsan
הוא חמוד רק הצבא שונה וחיקוי מעניין
כמה הנזק שלו???
AnthemFreak
עוד לא הבנתי את הקטע..
למה חברות מוציאות מיקסרים שהם בעצם חיקויים??
מה קשה להם לחשוב על מראה חדש או משהו כזה??
מה הקטע?? אין להם בושה ככה להעתיק?? אני מקווה שהם לא פתחו את המיקסר של פיוניר והתחילו לבנות אותו דבר מחדש:wtf:

:conf: :conf:
Sniper
הוא באמת ניראה דיי דומה..
יש לחבר שלי את ה
Djm600
אחלה מיקסר!

HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by AnthemFreak
עוד לא הבנתי את הקטע..
למה חברות מוציאות מיקסרים שהם בעצם חיקויים??
מה קשה להם לחשוב על מראה חדש או משהו כזה??
מה הקטע?? אין להם בושה ככה להעתיק?? אני מקווה שהם לא פתחו את המיקסר של פיוניר והתחילו לבנות אותו דבר מחדש:wtf:

:conf: :conf:


כי הם רוצים להציע את אותן אפשרויות אבל הרבה יותר בזול!!!
כי הפיוניר נורא יקר!!!!!

בהרינגר אפילו הוסיפו
kill switches

המיקסר עולה בסביבות 275$
arik
אתה חושב הוא שווה משהו?
ואיפה אפשר להשיג כזה בארץ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement