|
Behringer DJX-700
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
לא יודע
נראה חמוד :)
בכל מקרה הוא יוצא רק בסביבות אוגוסט אחי, זה עוד יאמבה זמן |
|
|
| Q-PiXeL |
נראה נחמד...
אני דווקא מצטער שלא קניתי תברינגר של ה3 ערוצים...
הוא יותר מגניב מהסטאנטון...
טוב אבל זה כבר לא משנה למה ת'סטאנטון מכרתי אתמול...
ופרשתי ולבנתיים....
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
Looks good!!
Wheres the BPM...I can't see |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
Looks good!!
Wheres the BPM...I can't see |
in the upper-right? |
|
|
| MoSH_MaN |
כן שמתי לב
אבל זה נראה מוזר |
|
|
| itamarsan |
הוא חמוד רק הצבא שונה וחיקוי מעניין
כמה הנזק שלו??? |
|
|
| AnthemFreak |
עוד לא הבנתי את הקטע..
למה חברות מוציאות מיקסרים שהם בעצם חיקויים??
מה קשה להם לחשוב על מראה חדש או משהו כזה??
מה הקטע?? אין להם בושה ככה להעתיק?? אני מקווה שהם לא פתחו את המיקסר של פיוניר והתחילו לבנות אותו דבר מחדש:wtf:
:conf: :conf: |
|
|
| Sniper |
הוא באמת ניראה דיי דומה..
יש לחבר שלי את ה
Djm600
אחלה מיקסר! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
עוד לא הבנתי את הקטע..
למה חברות מוציאות מיקסרים שהם בעצם חיקויים??
מה קשה להם לחשוב על מראה חדש או משהו כזה??
מה הקטע?? אין להם בושה ככה להעתיק?? אני מקווה שהם לא פתחו את המיקסר של פיוניר והתחילו לבנות אותו דבר מחדש:wtf:
:conf: :conf: |
כי הם רוצים להציע את אותן אפשרויות אבל הרבה יותר בזול!!!
כי הפיוניר נורא יקר!!!!!
בהרינגר אפילו הוסיפו
kill switches
המיקסר עולה בסביבות 275$ |
|
|
| arik |
אתה חושב הוא שווה משהו?
ואיפה אפשר להשיג כזה בארץ? |
|
|
|
|