|
משפט גאוני מפי דנה מודן
|
View this Thread in Original format
| DJentlman |
טוב אולי הרבה שונאים אותה אולי הרבה אוהבים אותה,
אבל היא אמרה משהו גאוני(בהקשר לפגישות וכו'
: העיקר החיצוניות כי פנימיות יש לכולם
:eyespop: |
|
|
| Narcotic Mind |
לא הייתי קורא לזה גאוני...
(וגם לא הייתי פותח נושא חדש בשביל זה) |
|
|
| itamarsan |
משעשע אבל לא חכם לדעתיי
שמעתי דברים יותר חזקים מיזה |
|
|
| DJentlman |
| OK אז נהפוך את זה לטרד משפטים , אתם מוזמנים לכתוב אתשלכם |
|
|
| AnthemFreak |
חחח
איזה משפט....
זה מהתכנית ששידרו היום בערוץ 2?? |
|
|
| BlueHawk |
חולה על בלינד דייט
"Look my eye... what they say..."
כשראיתי את זה כמעט קיבלתי התקף לב. :stongue: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by guetag
"אין בנות קטנות...יש פחות מדי טקילה"
;) |
LoL !
הממממ משפטי צבא :
בסיום קורס חובשים שעשינו חובשים רשמנו על החולצה
"הטעויות שלנו - החיים שלכם"
ורואים תולעת שזה הסמל של חייל רפואה אז רואים תולעת
חובשת יענו מטפלת בתולעים אחרות ומוציאה להם בטעות
אברים וכאלה ...
יש עוד משפט לקורס חובשים -
"מה שלא הורג אותך - מחשל אותי"
:)
ומשפט אחרון שאני הכי אוהב בצבא ונכון גם לחיים
"הפשרות של היום , הנורמות של מחר"
אין על המשפט הזה !
פשוט נכון בכל הקשר שיש...
בליינד דייט אחלה תוכנית אגב !
אהבתי ... |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בליינד דייט אחלה תוכנית אגב !
אהבתי ... |
כן...רועי לוי רק פותח את הפה ואני מתפקע מצחוק
למרות שבתוכנית הוא לא מספר כל כך בדיחות |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
כן...רועי לוי רק פותח את הפה ואני מתפקע מצחוק
למרות שבתוכנית הוא לא מספר כל כך בדיחות |
הוא לא כזה מצחיק מבחינת מה שהוא אומר
הוא פשוט מדבר מצחיק
כל הטון שלו ואיך שהוא אומר דברים ...
תוכנית פצצה - עשויה אחלה |
|
|
| DjChook |
חחחחחחח היום בביפ היה רועי לוי
ההוא עושה לאחת בקהל
זה היה משהו כזה
רועי: "בת כמה את"
בת: בת 20
רועי: מה עושה
בת: חיילת
רועי: פקידה לֵמה
בת: בעצבים, אני חובשת
רועי: אהה, מה בעצם את עושה, את נמצאת עם הרופא ?
בת: כן
רועי: ואת כותבת נגיד את ההבחנות שלו
בת: כן
רועי: מה לא פקידה בזה ?!
קרע אותי
בכלל ביפ הפך להיות אחד הערוצים הכי טובים בטלויזיה השבוע עם בואו של פיני הגדול (גיל קופטש) הוא פשוט מלך |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by BlueHawk
חולה על בלינד דייט
"Look my eye... what they say..."
כשראיתי את זה כמעט קיבלתי התקף לב. :stongue: |
lol |
|
|
|
|