return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
משפט גאוני מפי דנה מודן (pg. 2)
View this Thread in Original format
coby
" אני לא גזען, אני שונא את כולם במידה שווה " :crazy:
warpedd_
quote:
Originally posted by BlueHawk
חולה על בלינד דייט
"Look my eye... what they say..."
כשראיתי את זה כמעט קיבלתי התקף לב. :stongue:


חחחחחחחחחחחחחח
אני זוכר שראיתי את זה

איזה קטע קורע פחחחחח
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by warpedd_
חחחחחחחחחחחחחח
אני זוכר שראיתי את זה

איזה קטע קורע פחחחחח


דפוק אתה יודע איך הוא התפרסם מזה?!

מישהו ראה את התוכנית שלו באדיר מילר?
היה ענק!!!

הוא הביא אותו ואת דנה מודן ורועי לוי
ועשה בינהם תחרות אנגלית

הם מנחשים STANDIPATION הוא מתחיל עם דנה ורועי ושואל אותם כזה, מה זה
(זה היה שאלון אמריקאי)
ואז הוא פונה אליו ושואל
DOG מה משמעות המילה
א.כלב
ב.כלב זאב
ג.סוג של רכב

"והוא כזה "אני חושב שזה א
איך נקרעתי

אדיר שואל אותו מה חשבת שאמרת את זה, והוא אמר כזה
לא יודע הסתכלתי לה בעניים ורציתי להגיד משהו רומנטי...

הוא התפרסם מזה בטירוף!
הוא כוכב פורנו עכשיו
"או במילים שלו " כוכב פרונו
הו דפוק לגמרי
Trance man
חחח
בקשר למשפטים על הצבא....

"בצבא חרא יוצא כל יומיים
ובצבא חייל יוצא כל שבועיים..
מסקנה: עדיף להיות חרא"


זה כואב אבל נכון ;)
Sniper
quote:
Originally posted by Trance man
חחח
בקשר למשפטים על הצבא....

"בצבא חרא יוצא כל יומיים
ובצבא חייל יוצא כל שבועיים..
מסקנה: עדיף להיות חרא"


זה כואב אבל נכון ;)


:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL


הוא התפרסם מזה בטירוף!
הוא כוכב פורנו עכשיו
"או במילים שלו " כוכב פרונו
הו דפוק לגמרי


זה היה בקיצס אחי אם אני לא טועה:]
בקיצר זה היה 1 הקטעים היותר מצחיקים שראיתי
Tarantula
יואאאאאווווווו@#$@%#%
אין על רועי לוי,
הבן אדם הזה פשוט הורג אותי כל פעם מחדש..



תאמת... הייתי עושה לו טובה...:crazy: :rolleyes: :D :p
BlueHawk
אם כבר מדברים על אנשים מצחיקים לכו להוריד מקאזה את ההופעה של שלום אסייג... אי אפשר לתאר במילים כמה הוא מצחיק!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
"הטעויות שלנו - החיים שלכם"


חחחחח אהבתי :D
גם את שלך גילי אהבתי...

ויש לי משפט שכולכם מכירים שהוא גם של רועי לוי

"מוזר... הנוער של היום"
:stongue: :stongue:
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook


בכלל ביפ הפך להיות אחד הערוצים הכי טובים בטלויזיה השבוע עם בואו של פיני הגדול (גיל קופטש) הוא פשוט מלך


ראסמי - ערוץ ענק
בעסה שאין אותו ב"יס" ... :( כמעט תמיד יש מה לראות שם
MasterP
המשפט היה בדאבל דייט
ואחרי זה הראו אותו ב"רק בישראל"

זה הולך ככה

"look my eyes what you see?"

קרע אותי מצחוק עד היום

Vortex_SA
"תגידי מותק, אפשר להזמין אותך לאיזה כוס מים? חחחחח למה מה אני צמאה?!?"

הרג אותי :)

אגב, משפט חוכמה:
"לכל העדות יש את החארות שלהם, למרוקאים, לתימנים, לפולנים וכו'... רק לטריפולטאים אין...



הם כולם חארות"
:)
זה אגב, ציטוט מטריפולטאי :)
Rising
quote:
Originally posted by BlueHawk
אם כבר מדברים על אנשים מצחיקים לכו להוריד מקאזה את ההופעה של שלום אסייג... אי אפשר לתאר במילים כמה הוא מצחיק!


חח כן יש לו פה ושם קטעים בהופעה..

"בואי תראי לי 0 בשעון יא בת זונה"

quote:
Originally posted by Hell_Copter
ויש לי משפט שכולכם מכירים שהוא גם של רועי לוי

"מוזר... הנוער של היום"
:stongue: :stongue:



:wtf:

:haha: :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement