|
רק רציתי לשתף אתכם...
|
View this Thread in Original format
| fishfish |
הייתי אתמול במסיבה במרום גולן (אם זה אומר לכם משהו...), בקיצור השכרתי למקום את הפטיפונים שלי ובאתי להשגיח עליהם.
בקיצור, אני מגיע למקום, מחבר את הפטיפונים, מנגן עם חבר שלי כמה טראקים של האוס כשהמקום מתחיל להתמלא, פתאום בא הבוס האידיוט שלו, צורח עליו שישים מוזיקה שחורה כי כל הקקות לא יכולים להתחיל מסיבה בלי מוזיקה שחורה.
מתחילה המוזיקה השחורה למשך שעה בערך, אני יוצא החוצה ורואה בדרך את רוברט גיטלמן (הרקוב והגמד) נכנס עם המנהל ההומו שלו למועדון, תוך כדי זה הוא עושה פוזות של איזה סופרסטאר עד שהוא מתמקם לו בנחת בעמדה.
אני חוזר לעמדה, רואה אותו מתכונן, הורס לי את כל הכיוונים בפטיפון, שם שני תקליטים ומחכה. המנהל ההומו שלו מפסיק את הכל ואומר "ערב טוב סנסיישן (אח"כ התברר לי שרוברט גיטלמן אמר בעמדה שהוא תקלט בסנסיישן), קבלו אותו, רוברט גיטלמן!!!" ורוברט משחרר איזה תקליט עם איזה ווקאל מפחיד כזה, ויאללה מתחילה החגיגה.
הטראק השני היה YoRK - reaches of civilization, והקהל כבר התחיל להתבאס מהמוזיקה. הערב מתקדם, רוברט ממשיך לזרוק טראקים שאינם חזקים מספק על מנת להזיז את ישבני האנשים במקום והקהל מתחיל להירקב...
הוא ממשיך לתקלט, שכביציאה פתאומית הוא מתחיל לנגן מעין טקנו כזה - האנשים משתגעים קצת והמסיבה חוזרת לתקנה. מתקדמים למשך הלילה, כבר בערך שעתיים מהסט, הוא שם איזה רמיקס מוזר של Marco v - godd שבתוכו יש חלקים מ - Faithless - god is a d.j. הוא מסיים עם הטראק הזה ואז מתחילות המכות בחוץ, בקבוקי בירה נשברים, אנשים נחתכים, חלקם מפונים למיון, וממשיכות מכות המוניות עד שהמסיבה נסגרת.
אני מפרק את הציוד, נכנס לאוטו ובורח....
רוברט גיטלמן הוא סתם אחד, זאת המסקנה מן הערב. |
|
|
| Vman |
| quote: | Originally posted by fishfish
רוברט גיטלמן הוא סתם אחד, זאת המסקנה מן הערב. |
כשרוברט גיטלמן התחיל לתקלט ספק אם אתה היית בכלל בתכנון מקדים...
זה שעשית טעות והתחלת מסיבה בהאוסים במקום במוסיקה שחורה ולהיטים דבר שברור מאליו שיש לעשות זו ממש לא אשמתו של רוברט.
רוברט גם לא אשם שהלכו מכות ועשו באלאגן שילמו לו כדי לבוא ולנגן מוסיקה ולא להיות גננת או שוטר ולשמור על הסדר במועדון.
גם לדעתי הגובה שלו לא מעיד על כישורי התקלוט שלו
ואיזה פוזות הוא עשה בידיוק ? זה שהוא שם תקליטים על הפטיפונים זה לא פוזה ...
אני מציע שתתחיל לפרגן ולא לקטול אנשים
והכי חשוב שתאכל הרבה עכשיו כדי שתגדל להיות תקליטן מצליח בעתיד כולם יוכלו לכתוב בפורום
"ראיתי את
FISHSISH
התקליטן הגבוהה והמיוחד
" |
|
|
| Gil Shwarts |
אמח שווקא חושב שגיטלמן הוא אחלה תקליטן וגם מפיק ברמה גבוהה מאוד
הייתי במסיבה אחת שהוא ניגן בה ובאמת שהייתה אחלה מוזיקה. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by fishfish
שעתיים מהסט, הוא שם איזה רמיקס מוזר של Marco v - godd שבתוכו יש חלקים מ - Faithless - god is a d.j. הוא מסיים עם הטראק הזה ואז
------
רוברט גיטלמן הוא סתם אחד, זאת המסקנה מן הערב. |
קודם כל זה בוטלג מצוין
של
פייטלס ומרקו..
ודבר שני
רוברט גיטלמן מצוין!
שמעתי אותו במספיק מסיבות כדי להגיד לך
ובאמת עדיף שתפרגן אחי
זה יועיל לך |
|
|
| Scorchio |
| לא יודע אם הוא מצויין אבל כשאני הייתי בתחרות באננס הוא הרדים את הקהל אחושרמוטה. |
|
|
| warpedd_ |
בדוגרי אני חייב להגיד שהוא הדיג'יי שאני הכי מעריך בארץ
אובייקטיבית הוא מפיק ברמה בין-לאומית שיש טראקים\רמיקסים שלו בסטים של
קוסמיק וסקוט פרוג'קט למשל
ובנוסף יצא לי לשמוע אות במסיבה היה בן זונה
אמנם נראה לי שהוא אולי תופס תחת בתור בן-אדם אבל הוא דיג'יי ומפיק ברמה |
|
|
| Shahar |
בדיוק
הוא עושה תעבודה שלו בן בן זונה ואין מה לעשות |
|
|
| MoSH_MaN |
אתה חייב לפתוח מסיבה עם מוזיקה שחורה
בקשר לרוברט
הבן אדם יכול להיות הכי מוכשר בעולם אבל זה לא אומר שיש לו אישיות
קחו את מושיק ,כשרון אבל חרא של בן אדם
אותו דבר רוברט גאהטלמן
הוא פשוט אחד מהאלה שחושבים שהוא הכי טוב וכל החרא הזה
צבוע
ואודי עם כל הכבוד אל תגן עליו
עזבו אותכם
חפיף יאללה |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אתה חייב לפתוח מסיבה עם מוזיקה שחורה
בקשר לרוברט
הבן אדם יכול להיות הכי מוכשר בעולם אבל זה לא אומר שיש לו אישיות
קחו את מושיק ,כשרון אבל חרא של בן אדם
אותו דבר רוברט גאהטלמן
הוא פשוט אחד מהאלה שחושבים שהוא הכי טוב וכל החרא הזה
צבוע
ואודי עם כל הכבוד אל תגן עליו
עזבו אותכם
חפיף יאללה |
well said |
|
|
| itamarsan |
פיייי איזהה זיייןן של מסיבה
תאמת שחבר שלי אתמול היה צריך לתקלט בלילנבלום 25 ומישהו
שהבטיח לו דפק אותו ומסכן הבן אדם השקיע הכין סט הכין הכול והטמבל הזה דפק אותו |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אתה חייב לפתוח מסיבה עם מוזיקה שחורה
בקשר לרוברט
הבן אדם יכול להיות הכי מוכשר בעולם אבל זה לא אומר שיש לו אישיות
קחו את מושיק ,כשרון אבל חרא של בן אדם
אותו דבר רוברט גאהטלמן
הוא פשוט אחד מהאלה שחושבים שהוא הכי טוב וכל החרא הזה
צבוע
ואודי עם כל הכבוד אל תגן עליו
עזבו אותכם
חפיף יאללה |
תגידו מאיפה אתם יודעים את כל זה?
מאיפה לכם לדעת מי חרא בנאדם?
מה מוש אתה מכיר את מושיק ואת גיטלמן
אתה כולה שומע סיפורים ומחליט שהם נכונים |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
אתה כולה שומע סיפורים ומחליט שהם נכונים |
נכון!!!!!!!! כמה שאתה צודק!!!!
:stongue: |
|
|
|
|