|
Sommarjobb ! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
skulle bara tipsa om denna länk om ni nu inte redan visste om den
LÄNK
om inte annat kan ni juh gå in å läsa om "phasio's första sommarjobb"
hehhehhehe :p :p :p |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by Glorie
skulle bara tipsa om denna länk om ni nu inte redan visste om den
LÄNK
om inte annat kan ni juh gå in å läsa om "phasio's första sommarjobb"
hehhehhehe :p :p :p |
tack för länken! :)
verkar va bra, ska leta nu.. |
|
|
| Glorie |
| på Pressbyrån söker man personer som fyllt 18 år.. kanske e kul? va vet ja :) |
|
|
| Aendy |
| Visste ni att man var tvungen att ha C-körkort för att få jobba som sopgubbe. Faen va besviken jag är! :mad: Har blivit erbjuden att jobba som spärrvakt i tunnelbanan, Sveriges farligaste jobb :( |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Aendy
Visste ni att man var tvungen att ha C-körkort för att få jobba som sopgubbe. Faen va besviken jag är! :mad: Har blivit erbjuden att jobba som spärrvakt i tunnelbanan, Sveriges farligaste jobb :( |
jamen d e ju stora bilar ju.... inte så konstigt elle? de me tunnelbanan låter lite lurigt... har hört att de blir hotade som fasen inom det yrket :( ta det inte p.g.a. det ... tycker ja inte.. leta nåt säkrare... får ju inte hända nåt ju. |
|
|
| Glorie |
På Gröna Lund söker man folk... kolla in deras hemsida här!
mera grönan
spärrservice ser inte fel ut? man får pengar under utb. :) |
|
|
| Vizay |
| quote: | från spärrservice
Du kommer att tjäna mellan 90-250 kr/timme.
|
jag skulle inte banga på 250 spänn i timmen :D |
|
|
| Glorie |
hahaa :) ne vem skulle de? men d e aldrig nån som kommer upp i de där fantasisummorna... för d andra ska man inte jobba på provision... d e inte bra... om d skulle gå dåligt å så mena ja.. då ska man försöka få fast (hur lätt d nu e på en skala) och sen provision utöver det :D
NÅÅÅ, vad har ni fixat för jobb nudå? |
|
|
| XLA |
| För min del blir det nog datorbutiken som jag praktiserar på för tillfället. Ska ev. jobba där i höst också, tänker ta sabattsår och jobba på DJ-karriär ;) |
|
|
| reveal |
| Gött, skrev på sommarjobbskontrakt med AstraZeneca idag, så nu behöver man inte leta längre :D |
|
|
| St_Andrew |
| soft jag måste verkligen oxåha ett :S |
|
|
| ScuL |
hehe jag har tre deltidsjobb som jag kan gå till när jag orkar :p
efter mitt exjobb tar slut i juni alltså. har inga problem med pengarna alls :) |
|
|
|
|