return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
Sommarjobb ! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glorie
skulle bara tipsa om denna länk om ni nu inte redan visste om den

LÄNK

om inte annat kan ni juh gå in å läsa om "phasio's första sommarjobb"
hehhehhehe :p :p :p
ShyTrance
quote:
Originally posted by Glorie
skulle bara tipsa om denna länk om ni nu inte redan visste om den

LÄNK

om inte annat kan ni juh gå in å läsa om "phasio's första sommarjobb"
hehhehhehe :p :p :p


tack för länken! :)
verkar va bra, ska leta nu..
Glorie
Pressbyrån söker man personer som fyllt 18 år.. kanske e kul? va vet ja :)
Aendy
Visste ni att man var tvungen att ha C-körkort för att få jobba som sopgubbe. Faen va besviken jag är! :mad: Har blivit erbjuden att jobba som spärrvakt i tunnelbanan, Sveriges farligaste jobb :(
Glorie
quote:
Originally posted by Aendy
Visste ni att man var tvungen att ha C-körkort för att få jobba som sopgubbe. Faen va besviken jag är! :mad: Har blivit erbjuden att jobba som spärrvakt i tunnelbanan, Sveriges farligaste jobb :(


jamen d e ju stora bilar ju.... inte så konstigt elle? de me tunnelbanan låter lite lurigt... har hört att de blir hotade som fasen inom det yrket :( ta det inte p.g.a. det ... tycker ja inte.. leta nåt säkrare... får ju inte hända nåt ju.
Glorie
På Gröna Lund söker man folk... kolla in deras hemsida här!

mera grönan

spärrservice ser inte fel ut? man får pengar under utb. :)
Vizay
quote:
från spärrservice

Du kommer att tjäna mellan 90-250 kr/timme.


jag skulle inte banga på 250 spänn i timmen :D
Glorie
hahaa :) ne vem skulle de? men d e aldrig nån som kommer upp i de där fantasisummorna... för d andra ska man inte jobba på provision... d e inte bra... om d skulle gå dåligt å så mena ja.. då ska man försöka få fast (hur lätt d nu e på en skala) och sen provision utöver det :D

NÅÅÅ, vad har ni fixat för jobb nudå?
XLA
För min del blir det nog datorbutiken som jag praktiserar på för tillfället. Ska ev. jobba där i höst också, tänker ta sabattsår och jobba på DJ-karriär ;)
reveal
Gött, skrev på sommarjobbskontrakt med AstraZeneca idag, så nu behöver man inte leta längre :D

St_Andrew
soft jag måste verkligen oxåha ett :S
ScuL
hehe jag har tre deltidsjobb som jag kan gå till när jag orkar :p
efter mitt exjobb tar slut i juni alltså. har inga problem med pengarna alls :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement