|
Sommarjobb ! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by ScuL
hehe jag har tre deltidsjobb som jag kan gå till när jag orkar :p
efter mitt exjobb tar slut i juni alltså. har inga problem med pengarna alls :) |
typ ge ett till St. Andrew? :D |
|
|
| ScuL |
hehe. visste att du skulle säga det :)
du ska flytta till holland först för det :toothless |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by ScuL
hehe. visste att du skulle säga det :)
du ska flytta till holland först för det :toothless |
hehe, tar det som ett erbjudande :D
* Få ett sommarjobb
* Slippa åka 200 mil för alla fester
* Slippa vara i sverige
Etc
jag tar det! :p |
|
|
| dj_hysterix |
| wow..gammal tråd :D |
|
|
| Smeagol |
| quote: | Originally posted by reveal
Gött, skrev på sommarjobbskontrakt med AstraZeneca idag, så nu behöver man inte leta längre :D |
Tror du de behover fler? :)
men pa riktigt? |
|
|
| reveal |
| Vad menar du med "men på riktigt?" ? |
|
|
| Smeagol |
om de pa riktigt behover fler dar alltsa.
For att vara riktigt klar:
JAG BEHOVER SOMMARJOBB!!!! HJALP MIG FIXA!! |
|
|
| BrainmaN |
Vi söker ca 200 sommarjobbare på ICA Centrallagret o Mälardals Frysen
men det är i Västerås....men sök vetja så kanske du hamnar under min ledning ...hohohoooho kan jag lova att du får jobba iaf
:whip: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by BrainmaN
Vi söker ca 200 sommarjobbare på ICA Centrallagret o Mälardals Frysen
men det är i Västerås....men sök vetja så kanske du hamnar under min ledning ...hohohoooho kan jag lova att du får jobba iaf
:whip: |
ger ni bra reseersättning? :) |
|
|
| BrainmaN |
| jag vet inte vad rese ersättningen ligger på men den är nog inge fel på ..du har iaf minst 116.50/timmen i Frysen där jag jobbar. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by BrainmaN
jag vet inte vad rese ersättningen ligger på men den är nog inge fel på ..du har iaf minst 116.50/timmen i Frysen där jag jobbar. |
inga fel, fast 10 mil är för långt tror jag :p |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by Smeagol
JAG BEHOVER SOMMARJOBB!!!! HJALP MIG FIXA!! |
Jag vet att US-video söker manliga aktörer till sina porrfimer.
2000:- per scen. Jag vet inte vad du drar gränsen, men det är snabba och bra pengar.:haha: :stongue: |
|
|
|
|