return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
Sommarjobb ! (pg. 3)
View this Thread in Original format
St_Andrew
quote:
Originally posted by ScuL
hehe jag har tre deltidsjobb som jag kan gå till när jag orkar :p
efter mitt exjobb tar slut i juni alltså. har inga problem med pengarna alls :)


typ ge ett till St. Andrew? :D
ScuL
hehe. visste att du skulle säga det :)
du ska flytta till holland först för det :toothless
St_Andrew
quote:
Originally posted by ScuL
hehe. visste att du skulle säga det :)
du ska flytta till holland först för det :toothless


hehe, tar det som ett erbjudande :D

* Få ett sommarjobb
* Slippa åka 200 mil för alla fester
* Slippa vara i sverige
Etc

jag tar det! :p
dj_hysterix
wow..gammal tråd :D
Smeagol
quote:
Originally posted by reveal
Gött, skrev på sommarjobbskontrakt med AstraZeneca idag, så nu behöver man inte leta längre :D


Tror du de behover fler? :)
men pa riktigt?
reveal
Vad menar du med "men på riktigt?" ?
Smeagol
om de pa riktigt behover fler dar alltsa.

For att vara riktigt klar:

JAG BEHOVER SOMMARJOBB!!!! HJALP MIG FIXA!!
BrainmaN
Vi söker ca 200 sommarjobbare på ICA Centrallagret o Mälardals Frysen
men det är i Västerås....men sök vetja så kanske du hamnar under min ledning ...hohohoooho kan jag lova att du får jobba iaf

:whip:
St_Andrew
quote:
Originally posted by BrainmaN
Vi söker ca 200 sommarjobbare på ICA Centrallagret o Mälardals Frysen
men det är i Västerås....men sök vetja så kanske du hamnar under min ledning ...hohohoooho kan jag lova att du får jobba iaf

:whip:


ger ni bra reseersättning? :)
BrainmaN
jag vet inte vad rese ersättningen ligger på men den är nog inge fel på ..du har iaf minst 116.50/timmen i Frysen där jag jobbar.

St_Andrew
quote:
Originally posted by BrainmaN
jag vet inte vad rese ersättningen ligger på men den är nog inge fel på ..du har iaf minst 116.50/timmen i Frysen där jag jobbar.


inga fel, fast 10 mil är för långt tror jag :p
lonne
quote:
Originally posted by Smeagol
JAG BEHOVER SOMMARJOBB!!!! HJALP MIG FIXA!!


Jag vet att US-video söker manliga aktörer till sina porrfimer.

2000:- per scen. Jag vet inte vad du drar gränsen, men det är snabba och bra pengar.:haha: :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement