|
Tv4+
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| Har ni fått in TV4+? Jag har just fått in den, men det är väldigt brusig bild. Undrar om denna kanalen kommer att vara nåt att ha ;) |
|
|
| ShyTrance |
| Japp, jag har den..... har inte hunnit att kolla på den kanalen så mycket dock... |
|
|
| mindshooter |
| verkade vara en rätt tråkig kanal tycklte jag när jag såg reklamen...bara massa sport. En del filmer oxå iofs men då har jag hellre nån filmkanal... |
|
|
| Dioxys |
| såg invigningen.. fysatan, känns som världens mest onödiga kanal verkligen.. :( |
|
|
| SteveTranz4ever |
| TV4 är ju annars synonymt med långa reklam avbrott.... *grrrrr!* |
|
|
| Vizay |
| går den att få in utan några diverse boxar eller paraboler....dvs. om man bara har ettan tvåan å vanliga fyran i nuläget....å om de går ...HUR? :) |
|
|
| AnD |
det går (vad jag har hört) inte att få det om man inte har boxer eller parabol eller dylikt och bor i villa.
jag har alltid bara haft 1an, 2an, finnksa kanalen och 4an. på skidsemestern nu på sportlovet så fanns det kabeltv och allt vad det heter i stugan där jag bodde. satt av den anledningen framför tv'n hela dagarna, förutom när jag åkte skidor :rolleyes: . jag gillar tv, och jag skulle jättegärna vilja ha tv4+ (och alla andra kanaler jag inte har iofs).
jag tror att tv4+ kommer bli bra grejer bara det får lite tid att komma igång osv.
här står det http://www.tv4.se/visa/?ID=245411 |
|
|
| Kraith |
Verkar som tv4+ kommer finnas analogt på vissa orter, men inte andra, så det är bara att söka igenom alla kanaler. ;)
Jag har jäkligt risigt ljud på den.. Mysko. |
|
|
| Jre |
Loggan på denna kanal suger ju mer än Linda Thorén!
/ Jre |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Jre
Loggan på denna kanal suger ju mer än Linda Thorén!
/ Jre |
som förövrigt gått på kärrtorps gymnasium och i paralessklass med Fruktsoppas brorsa..eller hur soppan? |
|
|
| Vizay |
| Loggan, han/hon som gjort den eller Linda Thoren? :p |
|
|
| Glorie |
| ja tycker d verkar va riktigt käs utbud :( fast min bild e skarpare än en pilspets :p |
|
|
|
|