return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Tv4+
View this Thread in Original format
reveal
Har ni fått in TV4+? Jag har just fått in den, men det är väldigt brusig bild. Undrar om denna kanalen kommer att vara nåt att ha ;)
ShyTrance
Japp, jag har den..... har inte hunnit att kolla på den kanalen så mycket dock...
mindshooter
verkade vara en rätt tråkig kanal tycklte jag när jag såg reklamen...bara massa sport. En del filmer oxå iofs men då har jag hellre nån filmkanal...
Dioxys
såg invigningen.. fysatan, känns som världens mest onödiga kanal verkligen.. :(
SteveTranz4ever
TV4 är ju annars synonymt med långa reklam avbrott.... *grrrrr!*
Vizay
går den att få in utan några diverse boxar eller paraboler....dvs. om man bara har ettan tvåan å vanliga fyran i nuläget....å om de går ...HUR? :)
AnD
det går (vad jag har hört) inte att få det om man inte har boxer eller parabol eller dylikt och bor i villa.

jag har alltid bara haft 1an, 2an, finnksa kanalen och 4an. på skidsemestern nu på sportlovet så fanns det kabeltv och allt vad det heter i stugan där jag bodde. satt av den anledningen framför tv'n hela dagarna, förutom när jag åkte skidor :rolleyes: . jag gillar tv, och jag skulle jättegärna vilja ha tv4+ (och alla andra kanaler jag inte har iofs).

jag tror att tv4+ kommer bli bra grejer bara det får lite tid att komma igång osv.

här står det http://www.tv4.se/visa/?ID=245411
Kraith
Verkar som tv4+ kommer finnas analogt på vissa orter, men inte andra, så det är bara att söka igenom alla kanaler. ;)

Jag har jäkligt risigt ljud på den.. Mysko.
Jre
Loggan på denna kanal suger ju mer än Linda Thorén!

/ Jre
mindshooter
quote:
Originally posted by Jre
Loggan på denna kanal suger ju mer än Linda Thorén!

/ Jre


som förövrigt gått på kärrtorps gymnasium och i paralessklass med Fruktsoppas brorsa..eller hur soppan?

Vizay
Loggan, han/hon som gjort den eller Linda Thoren? :p
Glorie
ja tycker d verkar va riktigt käs utbud :( fast min bild e skarpare än en pilspets :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement