return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
RANK 1 FIRST TIME IN ISRAEL !!!! 17\3\03 !!!! פגישה ? (pg. 2)
View this Thread in Original format
luckystrike
תקראו לי מוחמד אם מישהוא יקפיד שם על גילאים ...
דווקא מכולם נקסט פחות מקפידים...
arik
quote:
Originally posted by luckystrike
תקראו לי מוחמד אם מישהוא יקפיד שם על גילאים ...
דווקא מכולם נקסט פחות מקפידים...

תקשיב לי מוחמד
אני לא מוכן ללכת לשם ושיגידו לי תלך מפה יצונג
מה לא ככה?:)
Sniper
quote:
Originally posted by arik
תקשיב לי מוחמד
אני לא מוכן ללכת לשם ושיגידו לי תלך מפה יצונג
מה לא ככה?:)


מסכים איתך
luckystrike
ברור שלא ככה יא צעיר !
בשביל ראנק 1 אתה מוכן לקחת סיכון
ותאמין לי שזה לא יקרה
עליי ...
clubber@work
quote:
Originally posted by luckystrike
ברור שלא ככה יא צעיר !
בשביל ראנק 1 אתה מוכן לקחת סיכון
ותאמין לי שזה לא יקרה
עליי ...


גם אני חושב ששווה לקחת את הסיכון...
זה לא שאתה נוסע לאילת ואז לא יכניסו אותך אז נדפקת..
אתה בת"א נכנסת - סבבה
לא נתנו לך להיכנס - לך למסיבה אחרת לא חסר...
הרי זה פורים במילא צריך לצאת לאן שהוא

נ.ב

מורן תקרא הודעות אישיות בבקשה...
coby
בונא איזה ביעוווססס...

לא יכלו לעשות
rank 1
לתיכוניסטים :( :happy2:
skelz
אכזבה..
מזה רציתי ללכת!
:\

אבל חצי אכזבה.. לא כל ראנק 1 אז זה לא כזה משמעותי
אבל גם להפסיד סט של פיט.. באסה
:]
skelz
המסיבה תיערך במועדון קו מלניום
גיל
25+
!
:(
TranceGiant
what's the point really with all those mad age restrictions? are they ing crazy in Israel nowadays? Why would a 21 year old guy disturb a party? what's up with this ing hysteria? I dont know any other country with such senseless limits :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Scorchio
21 זה עוד סבבה

אבל יש מסיבות של 27

FFS!!!

luckystrike
quote:
Originally posted by clubber@work


נ.ב

מורן תקרא הודעות אישיות בבקשה...


אני תמיד קורא אחי !
יכול להיות שהתמלאה לי התיבה ...
תשלח לי שוב PLZ
itamarsan
אני בקיצור ולעניין מאוכזב למרות שזה הולך להיות סופנייי
וחבר של אחי הולך לשם איזה זייין ניראה אולי אני ידבר איתו אולי הוא יקח אותיי
תגידו יש לי מצב להכינס לשם עם מישהו בן 24????
כאילו מקפידים והכול?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement