| clubber@work |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ברור שלא ככה יא צעיר !
בשביל ראנק 1 אתה מוכן לקחת סיכון
ותאמין לי שזה לא יקרה
עליי ... |
גם אני חושב ששווה לקחת את הסיכון...
זה לא שאתה נוסע לאילת ואז לא יכניסו אותך אז נדפקת..
אתה בת"א נכנסת - סבבה
לא נתנו לך להיכנס - לך למסיבה אחרת לא חסר...
הרי זה פורים במילא צריך לצאת לאן שהוא
נ.ב
מורן תקרא הודעות אישיות בבקשה... |
|
|