|
RANK 1 FIRST TIME IN ISRAEL !!!! 17\3\03 !!!! פגישה ? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
לא מקפידים
הם סתם כותבים את זה ...
מנסיון ... |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by Scorchio
21 זה עוד סבבה
אבל יש מסיבות של 27
FFS!!! |
כן טוב זה רק ב"פטיש"..מסיבות של הקלאברים הזקנים ;)
טוב ביום שני אני ינסה להכנס..
יש לי הרבה אלטרנטיבות כך שאני לא יתבאס אם אני לא יצליח להכנס..
יש את הדום, ויש לי חינם בבייס (פול כוסיות) :D |
|
|
| cluBBer |
הנה אינפורמציה על המסיבות הקרובות של נקסט הפקות
נקסט מאד מקפידים על גילאים (מתוך ניסיון)
יש יותר סיכויים להיכנס אם תבואו יותר מוקדם
משהו כמו 11:30
בהצלחה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by coby
בונא איזה ביעוווססס...
לא יכלו לעשות
rank 1
לתיכוניסטים :( :happy2: |
ומה זה היה עוזר לך?!
אתה לא תיכוניסט :rolleyes:
ועוד משהו...
הוגנבה שמועה לאוזניי שנקסט הפקות מביאים גם את פרי קורסטן יוהן חילן מרקו וי בקרוב
אבל לגילאי 23 פלוס...
כל הזין לנו!!! |
|
|
| luckystrike |
שמה כתוב שזה מגילאי 22
קיצר זה מראה לכם כמה בכל בולשיט ...
לא משנה היום גם גיליתי שיש לי כניסה חינם כנראה !
:)
עכשיו רק לשכנע את החברים ........ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
שמה כתוב שזה מגילאי 22
קיצר זה מראה לכם כמה בכל בולשיט ...
לא משנה היום גם גיליתי שיש לי כניסה חינם כנראה !
:)
עכשיו רק לשכנע את החברים ........ |
זה אומר שגם לי יש כניסה חינם? ;)
או כניסה?? |
|
|
| DjChook |
| קובי, כיתה ט לא נחשב |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by coby
אני כן תיכוניסט! |
תיכון מתחיל מכיתה י מותק |
|
|
| nimrod levi |
| לא בגבעתיים:) |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
לא בגבעתיים:) |
--
הוא לא מגבעתיים אבל. |
|
|
| clubber@work |
טוב
נראה לי שהתקמבנתי
חבר מלילה רשם אותי שאני אכנס וגם VIP או משהו
אני רק מקווה שלא יעשו לי בלאגנים עם הגיל
אז אני מקווה לטוב
ומי שהולך שירשום! |
|
|
|
|