return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
RANK 1 FIRST TIME IN ISRAEL !!!! 17\3\03 !!!! פגישה ? (pg. 3)
View this Thread in Original format
luckystrike
לא מקפידים
הם סתם כותבים את זה ...

מנסיון ...
Trance man
quote:
Originally posted by Scorchio
21 זה עוד סבבה

אבל יש מסיבות של 27

FFS!!!


כן טוב זה רק ב"פטיש"..מסיבות של הקלאברים הזקנים ;)


טוב ביום שני אני ינסה להכנס..
יש לי הרבה אלטרנטיבות כך שאני לא יתבאס אם אני לא יצליח להכנס..
יש את הדום, ויש לי חינם בבייס (פול כוסיות) :D
cluBBer
הנה אינפורמציה על המסיבות הקרובות של נקסט הפקות
נקסט מאד מקפידים על גילאים (מתוך ניסיון)
יש יותר סיכויים להיכנס אם תבואו יותר מוקדם
משהו כמו 11:30





בהצלחה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by coby
בונא איזה ביעוווססס...

לא יכלו לעשות
rank 1
לתיכוניסטים :( :happy2:


ומה זה היה עוזר לך?!
אתה לא תיכוניסט :rolleyes:


ועוד משהו...
הוגנבה שמועה לאוזניי שנקסט הפקות מביאים גם את פרי קורסטן יוהן חילן מרקו וי בקרוב
אבל לגילאי 23 פלוס...
כל הזין לנו!!!
luckystrike
שמה כתוב שזה מגילאי 22
קיצר זה מראה לכם כמה בכל בולשיט ...

לא משנה היום גם גיליתי שיש לי כניסה חינם כנראה !
:)

עכשיו רק לשכנע את החברים ........
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
שמה כתוב שזה מגילאי 22
קיצר זה מראה לכם כמה בכל בולשיט ...

לא משנה היום גם גיליתי שיש לי כניסה חינם כנראה !
:)

עכשיו רק לשכנע את החברים ........


זה אומר שגם לי יש כניסה חינם? ;)
או כניסה??
coby
אני כן תיכוניסט!
DjChook
קובי, כיתה ט לא נחשב
Hell_Copter
quote:
Originally posted by coby
אני כן תיכוניסט!


תיכון מתחיל מכיתה י מותק
nimrod levi
לא בגבעתיים:)

Rising
quote:
Originally posted by nimrod levi
לא בגבעתיים:)

--
quote:
Location: your ass


הוא לא מגבעתיים אבל.
clubber@work
טוב
נראה לי שהתקמבנתי
חבר מלילה רשם אותי שאני אכנס וגם VIP או משהו
אני רק מקווה שלא יעשו לי בלאגנים עם הגיל
אז אני מקווה לטוב
ומי שהולך שירשום!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement