|
Help!!
|
View this Thread in Original format
| orange161 |
!!!אחים שלי
מישהו יכול לעזור ולהסביר לי איך הולך הדיירקט קונקט...
למה אמרו לי לפנות לביז כדי לקבל סיסמא, ופניתי אליו מספר פעמים
והוא לא החזיר לא תשובה אפילו לא תגובה...
אז אני אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי.
[email protected]
תודה מראש .... |
|
|
| Scorchio |
ביז לא ייתן לך חשבון עכשיו בגלל שאתה משתמש חדש
צריך שיהיה לך וותק ויותר מ500 פוסטים בשביל לקבל חשבון כדי שאנשים לא ייצטרפו לפורום רק בשביל התוכנה. |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחחח
LEECHER!!!!!!!!
איך שמעצבן אותי האנשים האלה שמצתרפים לפורום הזה רק בשביל ההאב......
אחי, אתה פה מספטמבר, לא? אתה לא טרחת לכתוב קצת פה, להכיר אותנו, לדבר איתנו, וכו' ואתה מצפה שסתם ככה יתנו לך גישה?
טוב נו..... מה איכפת לי..... העיקר לי יש גישה.....:p
אגב,
ביז לא נותן כרגע גישה לאף אחד..... כנראה בגלל שיותר מדי ליצ'רס פונים אליו.......
פשוט גם אלונה מנסה לקבל גישה, ולא קיבלה תשובה.... והיא נראית לי ותיקה פה מספיק כדי לקבל גישה..... |
|
|
| BlueHawk |
| quote: | Originally posted by orange161
!!!אחים שלי
מישהו יכול לעזור ולהסביר לי איך הולך הדיירקט קונקט...
למה אמרו לי לפנות לביז כדי לקבל סיסמא, ופניתי אליו מספר פעמים
והוא לא החזיר לא תשובה אפילו לא תגובה...
אז אני אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי.
[email protected]
תודה מראש .... |
תחזור לפה עוד חצי שנה בערך... כשיהיה לך פוסטים וקצת יותר וותק וחתימה ראוייה לשמה זה הכי חשוב :)
Edit:
קחו את זה בהומור אנשים.. מזה הרצינות הזאת שנפלה עליכם |
|
|
| DjChook |
לא בא להתנפל עליך או משהו
אבל אחי באמת... קצת כבוד :) |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by BlueHawk
וחתימה ראוייה לשמה זה הכי חשוב :) |
חלק שולי ביותר ;)
מסכים פה עם החבר'ה...אתה בא לפה בשביל ההאב?..
סבבה.
אתה לא רוצה להכיר אותנו?
סבבה.
אבל לא תקבל כלום בחזרה :D
I don't like leechers. |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Rising
מסכים פה עם החבר'ה...אתה בא לפה בשביל ההאב?..
סבבה.
אתה לא רוצה להכיר אותנו?
סבבה.
אבל לא תקבל כלום בחזרה :D
I don't like leechers. |
חחחחחחחחחח
צודק אחי!!
לא יפה ככה לבוא עם דרישות בלי להציג את עצמך!! |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by BlueHawk
תחזור לפה עוד חצי שנה בערך... כשיהיה לך פוסטים וקצת יותר וותק וחתימה ראוייה לשמה זה הכי חשוב :) |
חבוב
אני לא חושב שיש לך זכות דיבור בכלל
לא שלי יש
אבל אם לי אין אז לך בטח שאין |
|
|
| BlueHawk |
| quote: | Originally posted by NyKoN
חבוב
אני לא חושב שיש לך זכות דיבור בכלל
לא שלי יש
אבל אם לי אין אז לך בטח שאין |
זה היה בצחוק תרגע... תהרוג אותי וזהו.
נ.ב
חבוב...?!? ראית רחוב סומסום לאחרונה? :) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by NyKoN
חבוב
אני לא חושב שיש לך זכות דיבור בכלל
לא שלי יש
אבל אם לי אין אז לך בטח שאין |
גם אני רציתי להעיר את זה, אבל אמרתי מי אני בכלל :p
ובלי הרבה קשר
כמו שאני לא מת על ליצ'רים אני גם לא אוהב שאנשים מתנפלים על איזה מישו שסך הכל בא לבקש עזרה
ושוב בלי ממש קשר
לדוגמא צח הגיב לו כמו שצריך
:wtf: :crazy: |
|
|
| BlueHawk |
בשביל זה נועדו הסמיילים... "להעביר מסר"
תשפטו אותי בגלל שצחקתי? |
|
|
| Narcotic Mind |
| עוד שב"צניק ? חחחח |
|
|
|
|