|
7000 Posts (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| מזל טוב אח שלי :) |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מזל טוב אח שלה!!
וברק... או שאני יקרא לך בקר... יש לך מעל 200 בליינד... אתה סופרים :D |
בונא למה אני בקר? קודם כל אני לא טעים, דבר שני לעולם לא תוכל לשים אותי על המנגל ודבר שלישי אתה ביזוןןןןןןןן |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ורועי עדיין לא הביא לי את הדיסק !!!
אררר:mad: |
מצוץ לי הומו :crazy:
אתהעדיין לא הבאת בוקסה!!! |
|
|
| Trance man |
Mazal tof!
:thepirate |
|
|
| Scorchio |
מזל טוב!!!!
אתה עוד מעט נהיה חסר חיים כמו רועי!!!!!!!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מזל טוב!!!!
אתה עוד מעט נהיה חסר חיים כמו רועי!!!!!!!! |
חחחחח
הרגת אותי ...
רועי לך תמצוץ זיין יא מאנייק - אני שכחתי כי
לא הזכרת לי לפני שיצאתי !
חוץ מזה שמילה שלי זה מילה - תזכור נארגן תמרור בפעם הבאה |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מזל טוב!!!!
אתה עוד מעט נהיה חסר חיים כמו רועי!!!!!!!! |
ישנה עוד דרך ארוכה
:p :crazy:
יש לי 9 פוסטים ביום
קבוע |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
רועי לך תמצוץ זיין יא מאנייק - אני שכחתי כי
לא הזכרת לי לפני שיצאתי !
חוץ מזה שמילה שלי זה מילה - תזכור נארגן תמרור בפעם הבאה |
חרא לא הזכרת לך לפני שיצאת
לפני יומיים שנסענו אליו הזכרתי לך וחמש דקות אחרי היית אצלי בלי כלום!!
וגם היו עוד פעמים כאלה!!
היום נסע... אני יביא למוש את הדיסקים המעפנים שלו אתה תביא בוקסה ותקבל את הסיימון
ואז יסגר המעגל!! |
|
|
| Flotser |
7000!!!!! :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
זה מלאאאאאאאאא מושון!!!!
מאאאאאאאזל טוף!! |
|
|
| DjNumShum |
לי יש 0.8 פוסטים ליום
אם למישהו פה יש פחות
מה שהוא רוצה |
|
|
|
|