| luckystrike |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
רוב הטרדים פה הם ככה.
מעניין למה... |
היי שקט !
:clown:
קיצר - יא זונות אז מה אם האנגלית שלי לא הכי מוצלחת !!
SHEKET !
ורועי - עוד לא נגעתי בסיימון הזה
אני בביית עד יום ראשון - צריך ללכת להוציא אותו מהאוטו
:)
ומתישהוא לסדר לך איזה בוקסה ! |
|
|