return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
פגישה אצלי בחצר?? (pg. 2)
View this Thread in Original format
nimrod levi
quote:
Originally posted by luckystrike
אני אומר נבוא הפורום למסיבת אפטר ...


וואלה נשמע לי רעיון טוב:)
DjChook
גם לי האפטר נשמע יותר טוב
אחרת זה יהיה שיא המוזר ותקוע כזה :)
Sniper
quote:
Originally posted by Scorchio
חתיכות?
בטח יהיו המון חתיכות

חתיכות של קבב, של סטקים של נקניקיות

כמה חתיכות שאתה רוצה אבויה!


לול!!!!!!!

יש מצב קטנטן שאני יגיע אם יהיה אוטו
:]
Hell_Copter
כמו שאמרתי...
אני שם משעה 4 או מתי שזה לא יהיה
החבר'ה מהשכבה הם בין היתר החבר'ה שלי אז לי לא מפריע אפטר או ביפור :D
DjChook
חחח אפטר או ביפור

אהבתי :)

בכל מקרה, נראה כבר

גם תלוי עד איזה שעה
coby
PAARRTYYYYY

יובל אפשר באוטובוס... בתקווה שלא נתפוצץ בדרך

:rolleyes:
TinkerbeL
אני מהמסכנים שיש להם מלווה ואין להם טרמפ!


אגב עבר לי כבר שבוע ויום מהמלווה
כמה שזה ניראה לי רחוק לנהוג לבד בלי הצרחות של אבא שלי :(
warpedd_
הייתי תורם רכב אבל צריך לשמור על האוכל
:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
הייתי תורם רכב אבל צריך לשמור על האוכל
:)


נו טוב אני יאסוף את כולם עם האוטו שלך... רק בגלל שאתה מבקש כל כך יפה :)
הרי יש לך דלקן במילא
arik
נ.ב

לבוא מחופשים!!!

TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נו טוב אני יאסוף את כולם עם האוטו שלך... רק בגלל שאתה מבקש כל כך יפה :)
הרי יש לך דלקן במילא



אם כבר דלקן
תעשה סיבוב קטן ביבנה....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
אם כבר דלקן
תעשה סיבוב קטן ביבנה....


מצידי גם לאילת אם הדלק לא על חשבוני :D
אבל בשביל זה תומר צריך להסכים
וזה לא יקרה כנראה... :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement