|
פגישה אצלי בחצר?? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני אומר נבוא הפורום למסיבת אפטר ... |
וואלה נשמע לי רעיון טוב:) |
|
|
| DjChook |
גם לי האפטר נשמע יותר טוב
אחרת זה יהיה שיא המוזר ותקוע כזה :) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Scorchio
חתיכות?
בטח יהיו המון חתיכות
חתיכות של קבב, של סטקים של נקניקיות
כמה חתיכות שאתה רוצה אבויה! |
לול!!!!!!!
יש מצב קטנטן שאני יגיע אם יהיה אוטו
:] |
|
|
| Hell_Copter |
כמו שאמרתי...
אני שם משעה 4 או מתי שזה לא יהיה
החבר'ה מהשכבה הם בין היתר החבר'ה שלי אז לי לא מפריע אפטר או ביפור :D |
|
|
| DjChook |
חחח אפטר או ביפור
אהבתי :)
בכל מקרה, נראה כבר
גם תלוי עד איזה שעה |
|
|
| coby |
PAARRTYYYYY
יובל אפשר באוטובוס... בתקווה שלא נתפוצץ בדרך
:rolleyes: |
|
|
| TinkerbeL |
אני מהמסכנים שיש להם מלווה ואין להם טרמפ!
אגב עבר לי כבר שבוע ויום מהמלווה
כמה שזה ניראה לי רחוק לנהוג לבד בלי הצרחות של אבא שלי :( |
|
|
| warpedd_ |
הייתי תורם רכב אבל צריך לשמור על האוכל
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
הייתי תורם רכב אבל צריך לשמור על האוכל
:) |
נו טוב אני יאסוף את כולם עם האוטו שלך... רק בגלל שאתה מבקש כל כך יפה :)
הרי יש לך דלקן במילא |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נו טוב אני יאסוף את כולם עם האוטו שלך... רק בגלל שאתה מבקש כל כך יפה :)
הרי יש לך דלקן במילא |
אם כבר דלקן
תעשה סיבוב קטן ביבנה.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אם כבר דלקן
תעשה סיבוב קטן ביבנה.... |
מצידי גם לאילת אם הדלק לא על חשבוני :D
אבל בשביל זה תומר צריך להסכים
וזה לא יקרה כנראה... :) |
|
|
|
|