return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
פגישה אצלי בחצר?? (pg. 3)
View this Thread in Original format
warpedd_
:haha: :haha: :haha: :haha:
Sniper
אין מצב שאני יגיע אני צריך ללכת לארגן תמקום למסיבת פורים שלנו עושים לנו את זה במלון פה בנתניה (מלון כרמל) וביגלל שאני במועצת תלמידים אז אני צריך ללכת לארגן שם כמה דברים לסדר לקשט וכו'...
אז אנייהיה שם מ 5 ככה עדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד שאני יסיים
וזה יהיה לפנות בוקר ככה:\\
DjChook
רון / נמרוד
אתם באים ?
Narcotic Mind
אני אחזור בערך ב4 הבייתה
ואז אני יכול לצאת
בכל מקרה
רועי/מורן/צח/עודד/אריק ושות' אתם באים ?
arik
חחח
תומר גר מרחק יריקה ממני
אני אפילו לא צריך אוטו כדי להגיע אליו

אז ברבור שאני בא!:)
Scorchio
ואללה אני חושב שאני בא

להביא ציוד?
arik
אני אומר שתביא
אבל תחוי בך
warpedd_
צח אם נוכל לארגן מוזיקה יהיה סבבה
Narcotic Mind
צח תביא אני רוצה לעבוד על המיקסר שלך


חן, תשמע
אני יוצא עכשיו
אני חוזר ב4 ככה
ואז אני אדבר איתך
אני רוצה לצאת מהר יענו איך שאני חוזר

בכל מקרה אני בפלאפון
056 616304
אם מישהו צריך משהו
יאללה ביי
DjChook
רון אתה לוקח אוטו ?

אני אהיה כנראה אחרי הצהריים באיזור פארק לאומי באימון אקרובטיקה על הדשא

ובערב יש את המשחק...

אולי נגניב איזה גיחה להגיד שלום

מוש אתה בא ?

DjChook
טוב רון 4 נראה לי מוקדם מדי :(

בכל מקרה אני אעשה לך טלפון בסביבות השעה הזאתי נראה מה קורה
Scorchio
נו כוס אמק אבל אין לי כוח להסחב עם הארגז הזה והדיסקים
תביא את שלך רון
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement