|
פגישה אצלי בחצר?? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
| :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Sniper |
אין מצב שאני יגיע אני צריך ללכת לארגן תמקום למסיבת פורים שלנו עושים לנו את זה במלון פה בנתניה (מלון כרמל) וביגלל שאני במועצת תלמידים אז אני צריך ללכת לארגן שם כמה דברים לסדר לקשט וכו'...
אז אנייהיה שם מ 5 ככה עדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד שאני יסיים
וזה יהיה לפנות בוקר ככה:\\ |
|
|
| DjChook |
רון / נמרוד
אתם באים ? |
|
|
| Narcotic Mind |
אני אחזור בערך ב4 הבייתה
ואז אני יכול לצאת
בכל מקרה
רועי/מורן/צח/עודד/אריק ושות' אתם באים ? |
|
|
| arik |
חחח
תומר גר מרחק יריקה ממני
אני אפילו לא צריך אוטו כדי להגיע אליו
אז ברבור שאני בא!:) |
|
|
| Scorchio |
ואללה אני חושב שאני בא
להביא ציוד? |
|
|
| arik |
אני אומר שתביא
אבל תחוי בך |
|
|
| warpedd_ |
| צח אם נוכל לארגן מוזיקה יהיה סבבה |
|
|
| Narcotic Mind |
צח תביא אני רוצה לעבוד על המיקסר שלך
חן, תשמע
אני יוצא עכשיו
אני חוזר ב4 ככה
ואז אני אדבר איתך
אני רוצה לצאת מהר יענו איך שאני חוזר
בכל מקרה אני בפלאפון
056 616304
אם מישהו צריך משהו
יאללה ביי |
|
|
| DjChook |
רון אתה לוקח אוטו ?
אני אהיה כנראה אחרי הצהריים באיזור פארק לאומי באימון אקרובטיקה על הדשא
ובערב יש את המשחק...
אולי נגניב איזה גיחה להגיד שלום
מוש אתה בא ? |
|
|
| DjChook |
טוב רון 4 נראה לי מוקדם מדי :(
בכל מקרה אני אעשה לך טלפון בסביבות השעה הזאתי נראה מה קורה |
|
|
| Scorchio |
נו כוס אמק אבל אין לי כוח להסחב עם הארגז הזה והדיסקים
תביא את שלך רון |
|
|
|
|