|
Nu Nrg !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waazaaaaaaaaa!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jukx |
| Captain Tinrib is ook NU NRG volgens mij... en al die andere gasten die op zijn label staan... weet ff niet hoe ze heten. Op zn site noemt die zijn muziek Hard NRG maar ik ben niet zo thuis in het hardhouse-genre dus kan er nie zo veel over vertellen. :( |
|
|
| Miss Proximus |
| Tinrib? is dat niet Hardstyle? die Dana stijl? |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Tinrib? is dat niet Hardstyle? die Dana stijl? |
wat hardstyle is weet ik niet... al die stylen en richtingen tegenwoordig! :p Maar Tinrib is echt puur de Engelse kant, heel druk en snel en Dana gaat meer richting het duitse 303 stampwerk. volgens mij hoor... ik ken die mensen nie zo goed! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
haha, moet je kijken wat ik vond op de site van Lab 4, www.lab4.com, bij de gigs:
"Saturday 4th
-> 'Summer Dance Valley' in Hertogenbosch, HOLLAND":D
tsja, ze wisten blijkbaar nie eens waar ze waren:D:D:D |
haha, was het maar in den Bosch............misschien is de Bossche Broek wel iets voor dancevalley, lekker tot je knieen in het water staan:D |
|
|
| raoel |
OK
Hier is ie dan.
Ik heb de bit-rate wat moeten verlagen, staat nu op 80kb/s das wel minder.
Maar dit vindt ik een van de meest brute nummers van Lab 4. Zo niet het meest brute.
En trouwens niet ik alleen, al mijn vrienden ook, en toen we deze op IMPULZ hoorde flipten we echt helemaal.
Lab 4 - Candyman
Downen, speaker open en STAMPEN MAAR
P.S. Als je je speaker open zet, pas op dat je de bass niet te hard hebt staan, want dan ploft ie:D:D:D gegarandeerd.
Want deze mannuh frotten er wel een megabeat onder. |
|
|
| Dj Lex |
| Nou sorry hoor, maar ik vind het niet super. Niet slecht, maar als dit het beste nummer is :o |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Nou sorry hoor, maar ik vind het niet super. Niet slecht, maar als dit het beste nummer is :o |
ja echt helemaal mee eens.... sorry hoor, maar ik kan dit echt niet "hard" ofzo noemen. het is alleen gruwelijk (te) snel... voor de rest niets. echt niks bijzonders. de bass is niet eens hard!!
Nee, ik ben geen hardhouse-fan en zal het ook wel nooit worden.
maar voor de rest niks mis met de mensen die dit nummer wel gaaf vinden hoor. |
|
|
| raoel |
Dit is dus zeker geen HardHouse he.
(FF voor misverstanden te voorkomen)
Dit is NU NRG
Maar dit vindt ik dus echt wel een hard nummer. Nou zit onder deze versie niet zo'n ontzettende beat. Komt ook wel omdat de bitrate zo laag is.
Maar ik kick altijd op nummers met hoge "piek" tonen. Daarom vindt ik lab 4 zo vet.
Zal morgen ofzo, nog wel eens een andere van Lab 4 uppen. Want ze hebben best wel veel verschil in hun nummers. |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by raoel
Dit is dus zeker geen HardHouse he.
(FF voor misverstanden te voorkomen)
Dit is NU NRG
|
Ja ach... zo ontzettend veel verschilt het niet van elkaar. denk dat het enige verschil in de BPM zit. :) |
|
|
| DjRV |
| heb hiero een vinyl liggen met een NU NRG remix er op,New Energy-Take Your Air(NU NRG Remix).Onwijs lekkere uit-je-dak trance met veel heftige breaks.Beetje vergelijkbaar met vengaboys-kiss(airscape mix).ABSOLUUT GEEN HARDHOUSE:) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by DjRV
heb hiero een vinyl liggen met een NU NRG remix er op,New Energy-Take Your Air(NU NRG Remix).Onwijs lekkere uit-je-dak trance met veel heftige breaks.Beetje vergelijkbaar met vengaboys-kiss(airscape mix).ABSOLUUT GEEN HARDHOUSE:) |
Dat geloof ik graag ja, maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat de NU NRG die raoel bedoelt niet echt hetzelfde is als wat jij er onder verstaat....
dat nummer wat raoel hier postte is namelijk eerder met een willekeurig Hardcore :eek: nummer te vergelijken dan met de airscape remix van vengaboys - kiss! :) |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Jukx
Dat geloof ik graag ja, maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat de NU NRG die raoel bedoelt niet echt hetzelfde is als wat jij er onder verstaat....
dat nummer wat raoel hier postte is namelijk eerder met een willekeurig Hardcore :eek: nummer te vergelijken dan met de airscape remix van vengaboys - kiss! :) |
uhm
Ja dat zou je kunnen zeggen ja :D:D:D |
|
|
|
|