|
Nu Nrg !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waazaaaaaaaaa!!!!
|
View this Thread in Original format
| raoel |
wie maakt er of draait er nog meer vette NU NRG behalve LAB 4.
Of zijn er voor de rest niet echt veel.
En wat vinden jullie van deze enorm gave terring herrie
want ik geef toe dat het een terring herrie van jewelste is maar het is ow zo lijp:cool: :D |
|
|
| raoel |
ik heb zo het gevoel dat hier niet zo veel fans zitten van NU NRG.
maar toch wel fijn dat jullie zo positief reageren :D |
|
|
| Optimus Trance |
haha, ik heb maar een ouwe thread opgedigd (nee, ik had nix te dioen:D) en sinds ik Lab4 heb gehoord ben ik ook wel geinteresseerd in NU NRG ( jew staat niet meer allen raoel:D)
Enne...die Jap, Yoji Biomehanika maakt toch ook NU NRG en geen hard house???(zo heb ik gehoord) |
|
|
| Miss Proximus |
| volgens mij is het net zo verschillend als gabber en hardcore :D |
|
|
| Dj Lex |
| Wat is dat precies NU NRG? |
|
|
| raoel |
Nou das opzich een heel verhaal. Je moet het gewoon een keer luisteren om nou precies te weten wat het is.
Het is eigenlijk HardHouse. Tenminste, het heeft ook zo'n lekker snel ritme. Maar NU-NRG is een stuk harder. HARDERE BEAT en heel veel hoge "piek" tonen.
En dat laatste maakt het zo ontiegelijk bruut vet en gaaf.
Zal straks nog wel ff een sample posten. |
|
|
| Optimus Trance |
ja doe s. Ik wil wel eens wat horen:D
of kan je nie wat uppen naar een myplay lockertje:D:D:D |
|
|
| raoel |
Ik wil het op mijn chello server zetten. Maar ik heb op het moment een beetje weinig ruimte.
Zal er zo weleens wat afmikken. |
|
|
| Optimus Trance |
| doe, doe, doe:D:D:D |
|
|
| TranceFool |
| Bedoel je Tom Harding style, zoals op Dance Valley, dit is toch gewoon hardhouse?? Kan je misschien wat sampletjes geven?? |
|
|
| Optimus Trance |
nee man, vergeleken met Lab 4 is Tom Harding een softie:D:D:D
geintje, maar die Lab 4... jezus toen ik ze hoorde op dancevalley d8 ik: WTF, keihard was t:D:D:D ( i like it loud:D) |
|
|
| Optimus Trance |
haha, moet je kijken wat ik vond op de site van Lab 4, www.lab4.com, bij de gigs:
"Saturday 4th
-> 'Summer Dance Valley' in Hertogenbosch, HOLLAND":D
tsja, ze wisten blijkbaar nie eens waar ze waren:D:D:D |
|
|
|
|