|
tvtips: Musikbyrån!!!!
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
Ey...kolla kolla! ;)
Övrigt: Musikprogram. Del 11 av 16. Sverige har haft stora framgångar inom popmusiken de senaste åren. Men få känner till att detsamma har gällt för den svenska house- och technoscenen. I veckans program träffar vi både producenterna som banat väg och några av de mest intressanta nya namnen. Programledare: Magnus Bengtsson & Petra Wangler. Även 15/3.
Ikväll ju halv elva.. ja ska spela in :) går även den 15 som ni
ser.. kan bli intressant...:rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Tack för tipset Glorie :gsmile: |
|
|
| Vizay |
| wohooo min kväll e räddad :D |
|
|
| Ravesquad |
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHH
orkar man??? ja nu ska vi minsann visa sånt som kidsen gillar men det för allt i världen inte va bra o det måste va lite konstigt o alla måste bo på söder o va jäligt svåra o digga jazz..... att man ens orkar bry sig:( :( :( |
|
|
| Dioxys |
värdelösare program får man leta länge efter!! :whip: :whip:
sista killen där, hans utalande.. jag blir lite arg :( han ska brännas på bål!! :whip: :disbelief |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Dioxys
värdelösare program får man leta länge efter!! :whip: :whip:
sista killen där, hans utalande.. jag blir lite arg :( han ska brännas på bål!! :whip: :disbelief | Håller med... fan va kass de va.. .enda coola va killarna som gjorde ljud med munnen i början av programmet... |
|
|
| reveal |
| quote: | | Originally posted by Dioxys sista killen där, hans utalande.. jag blir lite arg :( han ska brännas på bål!! :whip: :disbelief |
vad sa han då? |
|
|
| RebeL9 |
har alltid tyckt att Musikbyrån e bland de tråkigaste programmen jag skådat.
:whip: |
|
|
| lonne |
| Jasså, verka inte som man missade ngt va ? Jag fastnade framför Tv3 dokumäntären om Torsten Flinck. |
|
|
| SWE_TRANCE |
Det verkar som om man inte behöver vara ledsen för att man missade programmet då...
Jag har aldrig gillat musikbyrån heller, så jag va lite skeptisk..;) |
|
|
| Glorie |
stängde av ef en kvart me
lät ju lovande iaf :D |
|
|
| Vizay |
| nae fyfan jag hatar att dom alltid ska hålla på med sin jävla underground å skit så fort dom snackar annat än pop i musikbyrån....dom inledde fint med "Nu ska vi snacka dansmusik" typ...sen inleder dom reportaget med ett monotont gameboyblippande....började fan nästan gråta :whip: |
|
|
|
|