return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
tvtips: Musikbyrån!!!!
View this Thread in Original format
Glorie
Ey...kolla kolla! ;)

Övrigt: Musikprogram. Del 11 av 16. Sverige har haft stora framgångar inom popmusiken de senaste åren. Men få känner till att detsamma har gällt för den svenska house- och technoscenen. I veckans program träffar vi både producenterna som banat väg och några av de mest intressanta nya namnen. Programledare: Magnus Bengtsson & Petra Wangler. Även 15/3.

Ikväll ju halv elva.. ja ska spela in :) går även den 15 som ni
ser.. kan bli intressant...:rolleyes:
SteveTranz4ever
Tack för tipset Glorie :gsmile:
Vizay
wohooo min kväll e räddad :D
Ravesquad
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHH

orkar man??? ja nu ska vi minsann visa sånt som kidsen gillar men det för allt i världen inte va bra o det måste va lite konstigt o alla måste bo på söder o va jäligt svåra o digga jazz..... att man ens orkar bry sig:( :( :(
Dioxys
värdelösare program får man leta länge efter!! :whip: :whip:

sista killen där, hans utalande.. jag blir lite arg :( han ska brännas på bål!! :whip: :disbelief
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Dioxys
värdelösare program får man leta länge efter!! :whip: :whip:

sista killen där, hans utalande.. jag blir lite arg :( han ska brännas på bål!! :whip: :disbelief
Håller med... fan va kass de va.. .enda coola va killarna som gjorde ljud med munnen i början av programmet...
reveal
quote:
Originally posted by Dioxys sista killen där, hans utalande.. jag blir lite arg :( han ska brännas på bål!! :whip: :disbelief


vad sa han då?
RebeL9
har alltid tyckt att Musikbyrån e bland de tråkigaste programmen jag skådat.
:whip:
lonne
Jasså, verka inte som man missade ngt va ? Jag fastnade framför Tv3 dokumäntären om Torsten Flinck.
SWE_TRANCE
Det verkar som om man inte behöver vara ledsen för att man missade programmet då...

Jag har aldrig gillat musikbyrån heller, så jag va lite skeptisk..;)

Glorie
stängde av ef en kvart me

lät ju lovande iaf :D
Vizay
nae fyfan jag hatar att dom alltid ska hålla på med sin jävla underground å skit så fort dom snackar annat än pop i musikbyrån....dom inledde fint med "Nu ska vi snacka dansmusik" typ...sen inleder dom reportaget med ett monotont gameboyblippande....började fan nästan gråta :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement