|
Dum fråga?
|
View this Thread in Original format
| Polarlicht |
Hur många posts måste man göra innan man kan ta bort det där gräsliga
"tranceaddict in training" eller har jag missat någonting i inställningarna? |
|
|
| mindshooter |
There are no stupid questions, just stupid people. :D
Alla nya frågar detta, det finns ett par olika gränser men efter 400 posts kan du skriva vad du vill som titel..fram tills dess kommer du få olika töntiga titlar som får dig att se ut som en habmurgermeny. |
|
|
| Vizay |
fram till 500 posts så får man lite olika statusar...typ in training bl.a. (minns inte dom andra)
för att få sätta den som du vill måste du ha lagt 500 posts å varit medlem i minst 6 månader så kämpa på ;)
[edit]
kenny de e väl 500 posts eller har det blivit ändrat? |
|
|
| rem_monster |
| Ja, den jag har nu är ju inte så mycket bättre än "tranceaddict in traning" så livet är tufft:rolleyes: |
|
|
| Polarlicht |
| suck, 4-500 stycken, då har man en bra bit kvar hehe |
|
|
| rem_monster |
Ahh, bara 100 till "tranceaddict" kan vara värt o skriva ner lite så man kommer dit:D :rolleyes:
**edit**
Ironiskt nog så blev jag på nåt konstigt sätt "tranceaddict" i och med denna post. Och det var vid 50 man blev "tranceaddict" och jag har skrivit 47 inlägg...:p |
|
|
| cviper |
| Forsätter jag med mina 0.13 posts/day, så kommer det bara ta ~3290 dagar tills jag kan välja min egen "titel". :toothless |
|
|
| dbl |
e ju inte bara att spamma eftersom man måste ha varit medlemm i 6 månader först ;)
+ att vad spelar titeln för roll igentligen???
på alla forum jag e på som har titlar så e det en massa spam och alla nybörjar e hel irriterande på sina titlar... spela roll |
|
|
| Polarlicht |
| Mystoz, vilken horribelt cool avatar du har:tongue3 |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by Polarlicht
Mystoz, vilken horribelt cool avatar du har:tongue3 |
fortsätt me sånna här posts )eller sånna här som min :) ) så kommer du snart upp i 500 ;) |
|
|
| WoberT |
| hehe fan det kommer o ta ett tag för mig.. ;) vill ju komma in på dc hubben oxå.. så det är bara o ligga i då.. har varit medlem sen november december nånting |
|
|
|
|