return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Dum fråga?
View this Thread in Original format
Polarlicht
Hur många posts måste man göra innan man kan ta bort det där gräsliga
"tranceaddict in training" eller har jag missat någonting i inställningarna?
mindshooter
There are no stupid questions, just stupid people. :D

Alla nya frågar detta, det finns ett par olika gränser men efter 400 posts kan du skriva vad du vill som titel..fram tills dess kommer du få olika töntiga titlar som får dig att se ut som en habmurgermeny.
Vizay
fram till 500 posts så får man lite olika statusar...typ in training bl.a. (minns inte dom andra)

för att få sätta den som du vill måste du ha lagt 500 posts å varit medlem i minst 6 månader så kämpa på ;)

[edit]

kenny de e väl 500 posts eller har det blivit ändrat?
rem_monster
Ja, den jag har nu är ju inte så mycket bättre än "tranceaddict in traning" så livet är tufft:rolleyes:
Polarlicht
suck, 4-500 stycken, då har man en bra bit kvar hehe
Mystoz
quote:
Originally posted by Polarlicht
suck, 4-500 stycken, då har man en bra bit kvar hehe


det är bara fortsätta att spamma på tills du når 500

:D

här har du mera info om det

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=57208
rem_monster
quote:
Originally posted by Mystoz
det är bara fortsätta att spamma på tills du når 500

:D

här har du mera info om det

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=57208


Ahh, bara 100 till "tranceaddict" kan vara värt o skriva ner lite så man kommer dit:D :rolleyes:

**edit**

Ironiskt nog så blev jag på nåt konstigt sätt "tranceaddict" i och med denna post. Och det var vid 50 man blev "tranceaddict" och jag har skrivit 47 inlägg...:p
cviper
Forsätter jag med mina 0.13 posts/day, så kommer det bara ta ~3290 dagar tills jag kan välja min egen "titel". :toothless
dbl
quote:
Originally posted by Mystoz
det är bara fortsätta att spamma på tills du når 500

:D

här har du mera info om det

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=57208


e ju inte bara att spamma eftersom man måste ha varit medlemm i 6 månader först ;)

+ att vad spelar titeln för roll igentligen???
på alla forum jag e på som har titlar så e det en massa spam och alla nybörjar e hel irriterande på sina titlar... spela roll
Polarlicht
Mystoz, vilken horribelt cool avatar du har:tongue3

zamson
quote:
Originally posted by Polarlicht
Mystoz, vilken horribelt cool avatar du har:tongue3


fortsätt me sånna här posts )eller sånna här som min :) ) så kommer du snart upp i 500 ;)
WoberT
hehe fan det kommer o ta ett tag för mig.. ;) vill ju komma in på dc hubben oxå.. så det är bara o ligga i då.. har varit medlem sen november december nånting
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement