return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Moet Je Dit Nou Eens Lezen
View this Thread in Original format
magrec
http://www.impulz.nl en dan de reactie van het cda sjonge jonge jonge hahahahahahahahahahahahahhahahahahahaahah je kunt daar alleen maar om lachen zo zielig.
!_PeTrUs_!
Wat een enorme afgang zeg... Stelletje SUKKELS
Dj Lex
Nou idd wat een stelletje zielige figuren zeg. Rustig op een terrasje naa rustige muziek luisteren, ja 's middags met een biertje erbij als het 30 graden is, maar dat doe je toch niet 's avonds.

Jezus, niemand meer op de cda stemmen. hehe LOL

Laterssss
!_PeTrUs_!
Vooral die reactie van B. van de Kerkhof (namens het CDA Eersel)

Dj Lex
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Vooral die reactie van B. van de Kerkhof (namens het CDA Eersel)



Ja das wel makkelijk als je het zo ziet.

Moet nog steeds lachen zeg, hoop echt dat er een foto van die man opduikt als hippie ofzo met een joint in zijn bek.
Bellie
sjonge sjonge.....

Wat droevig weer allemaal.Laat die gast maar lekker de pestcholera krijgen.Triest figuur......

GREETZ!!
blighty
Hoi,

Denk nou eens na!!

Een beetje politicus zal zoiets heus niet zeggen. Ik betwijfel het bovendien of die Kerkhoff wel bestaat,..kijk anders even op http://www.cda.nl

Oftewel, de site is gehackt:D

Greetz,
Blighty
Dj Lex
quote:
Originally posted by blighty
Hoi,

Denk nou eens na!!

Een beetje politicus zal zoiets heus niet zeggen. Ik betwijfel het bovendien of die Kerkhoff wel bestaat,..kijk anders even op http://www.cda.nl

Oftewel, de site is gehackt:D

Greetz,
Blighty


Waarom zouden ze zoiets niet zeggen. Netelenbos heeft ook constant domme uitspraken. Het kan best zo zijn dat nu weer zo'n andere flapdrol zoiets stoms heeft gezegd.
magrec
quote:
Originally posted by blighty
Hoi,

Denk nou eens na!!

Een beetje politicus zal zoiets heus niet zeggen. Ik betwijfel het bovendien of die Kerkhoff wel bestaat,..kijk anders even op http://www.cda.nl

Oftewel, de site is gehackt:D

Greetz,
Blighty



ik zie niet dat die site gehackt is.
Henkie_henk
quote:
Originally posted by magrec



ik zie niet dat die site gehackt is.


Het hoeft ook niet overduidelijk te zijn.. het zou best gehackt kunne zijn.. if so.. "applaus" mooi werk..

zou wel vaag en "rebels" weze van de site makers als ze zon pop-upje erbij zoude plaatse..

-=WVG=-
Tjongejonge, die Kerkhoff...

"De jeugd van tegenwoordig..."

Maar die gast hoeft toch niet op CDA.nl te staan...het kan gewoon een of andere lokale politicus zijn...van Eersel ofzo
New Wave
Ik geloof niet dat die pop-up door die bobo is geschreven.
Ik neem aan dat die zielige ambtenaren heus wel weten hoe ze het bij je jeugd moeten brengen in deze situatie.
Dat zal heel anders gaan, denk bijvoorbeeld aan de argumentatie die ze er bij hadden moeten zetten........dat verwacht je gewoon als de gemeente wat van zich laat horen.

Bij mij kotm dit niet echt geloofwaardig over wat die kerel zegt..................zowel.......

DAN BEN JE ECHT ZWAAAAAAAAR EN ZWAAAAAAAAR TRIEST, vooral als je je naam er bij zet.......
wat een knuppel........

Jammer want ik ahd der bets naartoe gewilt.......


groeten
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement