|
Moet Je Dit Nou Eens Lezen
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| http://www.impulz.nl en dan de reactie van het cda sjonge jonge jonge hahahahahahahahahahahahahhahahahahahaahah je kunt daar alleen maar om lachen zo zielig. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Wat een enorme afgang zeg... Stelletje SUKKELS |
|
|
| Dj Lex |
Nou idd wat een stelletje zielige figuren zeg. Rustig op een terrasje naa rustige muziek luisteren, ja 's middags met een biertje erbij als het 30 graden is, maar dat doe je toch niet 's avonds.
Jezus, niemand meer op de cda stemmen. hehe LOL
Laterssss |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Vooral die reactie van B. van de Kerkhof (namens het CDA Eersel)
 |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Vooral die reactie van B. van de Kerkhof (namens het CDA Eersel)
|
Ja das wel makkelijk als je het zo ziet.
Moet nog steeds lachen zeg, hoop echt dat er een foto van die man opduikt als hippie ofzo met een joint in zijn bek. |
|
|
| Bellie |
sjonge sjonge.....
Wat droevig weer allemaal.Laat die gast maar lekker de pestcholera krijgen.Triest figuur......
GREETZ!! |
|
|
| blighty |
Hoi,
Denk nou eens na!!
Een beetje politicus zal zoiets heus niet zeggen. Ik betwijfel het bovendien of die Kerkhoff wel bestaat,..kijk anders even op http://www.cda.nl
Oftewel, de site is gehackt:D
Greetz,
Blighty |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by blighty
Hoi,
Denk nou eens na!!
Een beetje politicus zal zoiets heus niet zeggen. Ik betwijfel het bovendien of die Kerkhoff wel bestaat,..kijk anders even op http://www.cda.nl
Oftewel, de site is gehackt:D
Greetz,
Blighty |
Waarom zouden ze zoiets niet zeggen. Netelenbos heeft ook constant domme uitspraken. Het kan best zo zijn dat nu weer zo'n andere flapdrol zoiets stoms heeft gezegd. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by blighty
Hoi,
Denk nou eens na!!
Een beetje politicus zal zoiets heus niet zeggen. Ik betwijfel het bovendien of die Kerkhoff wel bestaat,..kijk anders even op http://www.cda.nl
Oftewel, de site is gehackt:D
Greetz,
Blighty |
ik zie niet dat die site gehackt is. |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by magrec
ik zie niet dat die site gehackt is. |
Het hoeft ook niet overduidelijk te zijn.. het zou best gehackt kunne zijn.. if so.. "applaus" mooi werk..
zou wel vaag en "rebels" weze van de site makers als ze zon pop-upje erbij zoude plaatse.. |
|
|
| -=WVG=- |
Tjongejonge, die Kerkhoff...
"De jeugd van tegenwoordig..."
Maar die gast hoeft toch niet op CDA.nl te staan...het kan gewoon een of andere lokale politicus zijn...van Eersel ofzo |
|
|
| New Wave |
Ik geloof niet dat die pop-up door die bobo is geschreven.
Ik neem aan dat die zielige ambtenaren heus wel weten hoe ze het bij je jeugd moeten brengen in deze situatie.
Dat zal heel anders gaan, denk bijvoorbeeld aan de argumentatie die ze er bij hadden moeten zetten........dat verwacht je gewoon als de gemeente wat van zich laat horen.
Bij mij kotm dit niet echt geloofwaardig over wat die kerel zegt..................zowel.......
DAN BEN JE ECHT ZWAAAAAAAAR EN ZWAAAAAAAAR TRIEST, vooral als je je naam er bij zet.......
wat een knuppel........
Jammer want ik ahd der bets naartoe gewilt.......
groeten |
|
|
|
|