|
riktig goding
|
View this Thread in Original format
| robstar |
Love Ya!!!!! :D
Skitbra set faktiskt!! Han spelade ett par godingar! :D |
|
|
| mindshooter |
| Ser riktigt intressant ut :D Tack så hemskt mycket! |
|
|
| WoberT |
Rebel9 = Lunarmod av tranceavdelningen?.. =)
håller på o ta hem låten nu.. går inte så fort på isdn tyvärr.. =( |
|
|
| [nils] |
OJ! :wtf: tackar! fin speed också (120 avarage) :)
goldenscan är förövrigt lite... konstiga..
| quote: | Originally posted by robban
Skitbra set faktiskt!! Han spelade ett par godingar! |
vilket set? va har ja nu missat?
:conf: :eyes: |
|
|
| WoberT |
| nu har jag lyssnat o den va riktigt skön.. men ska den släppas i september?.. är ju en perfekt sommarlåt ju.. borde släppas till sommaren.. men men.. =) var kan man få tag på hela setet då?. |
|
|
| zamson |
| alltid najs me nya mixar på sunrise...en klassiker. mixen var fet men som woberT säger... d e ju en typisk sommarlåt |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by [nils]
OJ! :wtf: tackar! fin speed också (120 avarage) :)
goldenscan är förövrigt lite... konstiga..
vilket set? va har ja nu missat?
:conf: :eyes: |
Goldenscan - Live at Tranceairwaves 14-03-2003
förresten vad menar du med att de är lite konstiga :conf: |
|
|
| SWE_TRANCE |
gillade mixen! *tumme upp*
Få bli att leta upp hela setet ikväll! :) |
|
|
| cviper |
Fet mix :)
Kände igen låten, men det tog ett bra tag tills jag kom på varifrån... På Eye Trance 02 skivan står det nämligen Sunrise som artist och Golden Scan som namn på låten :p |
|
|
| WoberT |
| om nån snäll själ får tag på hela setet o lägger upp det på ftp eller liknande.. eller vill skicka över det via icq.. säg till mig på icq då.. 1723749... har ju bara modem hemma så det får bli o åka in till bror som har bredband.. ;) |
|
|
|
|