|
2 juni kremlin [marcanti plaza]
|
View this Thread in Original format
| Donna |
| Zeker! Tiesto/Scot Bond iig,ik vond cross en emjay beswel tegenvallen dat ik in marcanti was,errugggggggg deep allemaal,is voor ff wel leuk maar moet geen uren duren hey!;p |
|
|
| Bellie |
Ja heel vet.
Maaruh QLIMAX is toch wel effe heel vetter :D
GREETZ!! |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Bellie
Ja heel vet.
Maaruh QLIMAX is toch wel effe heel vetter :D
GREETZ!! |
jajaja nu weet ik het wel...dat qlimax beter is maar klotezooi dat ik er niet bij kan zijn omdat ik weer es heb afgesproken met wat vriendinnetjes wat is het leven toch weeer zwaar....;)
maar ja nu hopen dat ik mauro maar een andere keer dan zie...
En inderdaad die deepe sound van emjay en cross ligt me ook niet...maar ja heb emjay soms best wel erg vet horen draaien :D |
|
|
| Mysteric |
Ja..ik heb ergens Emjay op Mysteryland. Dat was voor die tijd wel een lekker setje. Niet echt diep ofzo.
De nummers die 'ie toen in die set draaide zijn trouwens wel bijna allemaal een commercieel succesje geworden later.
Cross en Emjay zijn best goede dj's maar omdat ze een vaste club-avond op zaterdag hebben zijn ze niet echt landelijk te bewonderen.
Das dan jammer, je moet in M Plaza komen om ze te horen eigenlijk |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Mysteric
Ja..ik heb ergens Emjay op Mysteryland. Dat was voor die tijd wel een lekker setje. Niet echt diep ofzo.
De nummers die 'ie toen in die set draaide zijn trouwens wel bijna allemaal een commercieel succesje geworden later.
|
Ja dat klopt eigenlijk niet helemaal... die live-sets van Mysteryland zijn namelijk verkeerd gelabeled!
Emjay live @ ML = Johan Gielen live @ ML
Die set lijkt namelijk ook als 2 druppels water op Johan Gielens TE-set... |
|
|
| magrec |
| Tsja emjay is in mijn ogen (tenminste alles wat ik van hem gehoord heb is alles behalve echt live) ontzettend goed. Alleen zo onderschat 30x (nee 100x) beter dan een gielen.) |
|
|
| Bouma-Bros |
Wij zullen er zaterdag zijn in Kremlin! De twee beste DJ's ter wereld.... wat willen we nou nog meer?!?!?
Gaan er nog meer TA's? Zou wel lache zijn als we eens wat mensen leren kennen...
Greetz,
Sido & Sander (100% Bouma-Bros.) |
|
|
| magrec |
| als er één ding mogelijk was dan was het wel dat ik zaterdag in kremlin zou zijn. Dat gaat alleen niet :( :( :( |
|
|
| Miss Proximus |
Hé broertjes Bouma....ik was 28 april op Kremlin en OMFG wat een tent! Echt VET relaxt...let wel op de dresscode hè? het was er echt zó gezellig! Iedereen vet in de war haha (nou ja..dat is overdreven...) :D en een mooie aankleding en wij hadden...jaaaaaa...5 uur Paul van Dyk!!!!!!!!! woopie jippie yeey! :D :D
maareee....veel fun! Ik dans wel een rondje voor jullie op Qlimax! :D |
|
|
| Mysteric |
| quote: | Originally posted by Jukx
Ja dat klopt eigenlijk niet helemaal... die live-sets van Mysteryland zijn namelijk verkeerd gelabeled!
Emjay live @ ML = Johan Gielen live @ ML
Die set lijkt namelijk ook als 2 druppels water op Johan Gielens TE-set... |
Ow wacht ja....das waar ook. En Johan Gielen @ ML = Marco V @ ML
Das trouwens best een vette set, recovered draaide Marco toen ook al. Dan heeft 'ie er toch best lang mee gewacht met uitbrengen. |
|
|
|
|