return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 
2 juni kremlin [marcanti plaza] (pg. 2)
View this Thread in Original format
Remy D
Het had een mooi geweest als het volgende week zou zijn..:)
Miss Proximus
ach joh...they'll be around again.....ofzow :)
Remy D
Zal toch wel :D

Trouwens Tiësto draait 3 keer in Lloret de mar en 2 keer in Salou deze zomer. Das niet verkeerd. Maarja ik ga niet.. :(
Akira
Heb ik net mijn vakantie naar mallorca geboekt mmmm maar ja daar moet he ook wel leuk zijn hoop ik dan maar hehe :D
Bouma-Bros
Hij draait elke week op Ibiza....dus toch wel de place to be dacht ik zo...ben ik ff blij dat wij daar heen gaan!!

El Sandro
Akira
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Hij draait elke week op Ibiza....dus toch wel de place to be dacht ik zo...ben ik ff blij dat wij daar heen gaan!!

El Sandro


viezerik ben jij ook ;)ik had gisteren nog de keuze ibiza of mallorca maar ja omdat ibiza zo fokking duur is en ik totaal geen ene rooie cent heb moest ik maar met minder doen.
IBIZA kost een discotheek toch ook al gauw 75-100 piek entree of niet??
Bouma-Bros
Het kost wat, maar dan heb je ook wat...ben een paar jaar geleden ook op Mallorca geweest...dat was dus eens en nooit weer, het stikt daar van de Duitsers en hetuitgaan stelt ook niet echt veel voor.
niet echt relaxed dus!

Grtz,
El Sandro.
Akira
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Het kost wat, maar dan heb je ook wat...ben een paar jaar geleden ook op Mallorca geweest...dat was dus eens en nooit weer, het stikt daar van de Duitsers en hetuitgaan stelt ook niet echt veel voor.
niet echt relaxed dus!

Grtz,
El Sandro.


oooh mij god....kon je dat niet wat eerder zeggen???hehe ;)...
ik heb net gisteren de reis geboekt..HAHAHAHA
maar er schijnen toch wel goeie discotheken te zitten??
Remy D
quote:
Originally posted by Akira


oooh mij god....kon je dat niet wat eerder zeggen???hehe ;)...
ik heb net gisteren de reis geboekt..HAHAHAHA
maar er schijnen toch wel goeie discotheken te zitten??

Je moet het toch zelf leuk maken en dat lukt je vast wel ;)
Bouma-Bros
Er is wel wat inderdaad, maar niet te vergelijken met Ibiza...allemaal een beetje 'platter' daarzo op Mallorca1

Maar je moet de fun inderdaad zelf maken!

El Sandro (50% Bouma-Bros.)

erm
Wie weet waar en wanneer tiesto draait in lloret ?
Remy D
quote:
Originally posted by erm
Wie weet waar en wanneer tiesto draait in lloret ?


Hij draait in Bumpers, 3 keer in juli, voor de exacte datums moet je maar ff kijken op www.black-hole.nl
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement