|
Tiësto ook op TMF Awards
|
View this Thread in Original format
| edraket |
BUSSUM (ANP) - De wereldwijd tot beste dj gekozen Tiësto opent 19 april met een half uur durende show de avond van de TMF Awards. Dat meldde de clipzender maandag. De Nederlandse dj zal een half uur voor de rechtstreekse uitzending het publiek warmdraaien voor de uitreiking.
TMF gaf maandag nog meer namen prijs van optredende artiesten. Zo komen ook Blue, Craig David en Westlife. Eerder was al bekend dat acts als Atomic Kitten, Jamai, Sugababes, Kane, Di-rect en Anouk het podium bestijgen. Voor de show zijn geen kaartjes meer te koop. Alle 10.000 beschikbare tickets waren binnen een uur uitverkocht.
Volgens een TMF-woordvoerster zijn nog niet alle namen van optredende artiesten bekend. Volgens haar staat ook de komst van een internationale superster vast, maar die naam wil ze nog niet noemen.
bron:@home nieuwspagina
WAAR GAAT T NAAR TOE MET DE WERELD? BIJNA OORLOG EN TIESTO OP TMF AWARDS?? :eyespop::conf: |
|
|
| ahp2002 |
heb je gezien tussen welke namen die staat voor nominatie categorie: best dance act ??
boozy woozy, lasgo, mad house ....
:rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
Inderdaad, gewoon NIET serieus nemen...
Daarom gaik ook niet naar Tiesto in kleine toko's. Komt teveel verkeerd publiek op af waardoor er geen ruimte is.
Tiesto in Concert daarentegen is een ander verhaal. |
|
|
| eieregooie |
| Ach joh... dat houdt de TMF awards nog leuk :) |
|
|
| robin |
| van die 10.000 zijn dr misschien 2000 die tiesto's werkt echt weten te waarderen en t ook echt gaaf vinden dat ie komt, oke deze zijn wel rond een jaar of 14.. neej beetje verspilde moeite.. tmf award laat me niet lachen man |
|
|
| raoel |
Afgezien van dat er ontzettend jong publiek op de TMF awards afkomen waardoor het HEE-HOO gehalte te hoog is, denk ik wel dat het een prachtig evenement is en wederom zal worden.
Ze hebben altijd topartiesten en ze maken een mooie show van het hele gebeuren.
Verder is Tiësto op dit moment een soort van GOD voor heel trance liefhebbend Nederland (wereld?) en dan is zo'n openingssetje van een half natuurlijk prachtig. Ook al zal niet heel het publiek van trance houden. |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by ahp2002
heb je gezien tussen welke namen die staat voor nominatie categorie: best dance act ??
boozy woozy, lasgo, mad house ....
:rolleyes: |
daar wint tiesto dus heus wel van heeft ie vorig jaar ook al gedaan laat hem maar elk jaar winnnen net zoals marco borsato dat doet |
|
|
| DJ_Massive |
| hij krijgt er vast een hoop geld voor :D |
|
|
| Miss Proximus |
vorig jaar issie met Mauro Picotto meegevlogen in zijn Privéjet vanaf Birmingham :D Vet stoer :D
ah boeie, wie zal nu nog s ontkennen dat ie wel weet hoe ie z'n zakken moet vullen :p
en t is toch eigenlijk hele erg bijzonder dat jullie hem allemaal nog zo goed vinden, terwijl ie rete-comemrcieel is ;) |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by arj1o1
daar wint tiesto dus heus wel van heeft ie vorig jaar ook al gedaan laat hem maar elk jaar winnnen net zoals marco borsato dat doet |
t boiet me echt niet offie nou wint of niet.
als ik hem was zou ik mn naam zsm weghalen tussen dat zootje jatters (alleen lasgo is nog wel ok als danceact)
de rest jat, knipt, plakt en maakt na |
|
|
| Acidophilus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Daarom gaik ook niet naar Tiesto in kleine toko's. |
Dat is voor mij JUIST de reden om naar kleine(re) toko's toe te gaan... |
|
|
| TranceFool |
| Ha...heb ik toch niet voor jan lul mn kaartje gekocht... |
|