return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Tijden QLIMAX (pg. 2)
View this Thread in Original format
RJR
Ik hoop niet dat ze tegelijk draaien. Dat zou ik erg zonde vinden maar als het wel zo is dan ga ik naar picotto. Marco v zien we dan wel weer op mysteryland ;)
Akira
tuurlijk ga je voor MAURO de rest kan je nog aktijd zien !!!
M5
ok hier is ie dan !!

Bellie
Ok dan.


Thnx jongen ;)

Woohoo nog 3 dagen!!

GREETZ!!
Remy D
Waarom draait Mauro nou weer tegelijk met Marco. :(:(

Maarja ik kies nu voor Mauro en een half uurtje Marco en dan volgende week weer Marco on de Lexion. :D:D
Bellie
quote:
Originally posted by Remy D
Waarom draait Mauro nou weer tegelijk met Marco. :(:(

Maarja ik kies nu voor Mauro en een half uurtje Marco en dan volgende week weer Marco on de Lexion. :D:D



Ja echt zeer kut weer.
Maar ja volgende week idd marco v in de lexion en zat. in de fun!

Dus 2x achter elkaar is wel meer dan genoeg :)

GREETZ!!
M5
ik was toch al niet van plan om tijd aan Marco V te besteden ......misschien laatste uurtje nog ff bij BAS & RAM kijken ....ligt eraan hoe die GARY D draait ...
Remy D
quote:
Originally posted by M5
ik was toch al niet van plan om tijd aan Marco V te besteden ......misschien laatste uurtje nog ff bij BAS & RAM kijken ....ligt eraan hoe die GARY D draait ...

Op Qlimax van 3 feb was Gary D echt super vond ik. :D:D:D
M5
quote:
Originally posted by Remy D

Op Qlimax van 3 feb was Gary D echt super vond ik. :D:D:D


mooi!! dat klinkt wreed!!!

watvoor stijl draaide ie?? ....beetje ala DJ Scot project en Warmdusher ofzo ?
Bellie
Ik heb mn route al onderhand een beetje uitgestippeld.

22:00 - 00:00 Michel De Hey daarna eerst luisteren naar Acid Junkies Live van 00:00 - 01:00.Als hun zuigen ga ik het laatste uurtje van Jon The Dentist wel bijwonen.En daarna als een gek sprinten naar Mauro Picotto (01:00 - 02:30).Is die afgelopen.gaan ik nog wel effe naar Marco V voor zijn laatste half uurtje.Alpha twins hoef ik niet te horen.dus ga ik weer terug naar de Main naar Dana.En daarna zien ik het wel....


Maar ja.Ik ken het wel weer.Ben ik helemaal uit mn dak vergeet ik alles weer :)
Zolang ik Mauro niet vergeet vind ik alles best...

C U @ QlimaX

GREETZ!!

M5
quote:
Originally posted by Bellie
Ik heb mn route al onderhand een beetje uitgestippeld.

22:00 - 00:00 Michel De Hey daarna eerst luisteren naar Acid Junkies Live van 00:00 - 01:00.Als hun zuigen ga ik het laatste uurtje van Jon The Dentist wel bijwonen.En daarna als een gek sprinten naar Mauro Picotto (01:00 - 02:30).Is die afgelopen.gaan ik nog wel effe naar Marco V voor zijn laatste half uurtje.Alpha twins hoef ik niet te horen.dus ga ik weer terug naar de Main naar Dana.En daarna zien ik het wel....


Maar ja.Ik ken het wel weer.Ben ik helemaal uit mn dak vergeet ik alles weer :)
Zolang ik Mauro niet vergeet vind ik alles best...

C U @ QlimaX

GREETZ!!


HUH ?? wat lees ik nu!! ga jij NIET naar de ALPHA TWINS!?!?
daar wil ik geen seconde van missen!! ;)
Remy D
quote:
Originally posted by M5


mooi!! dat klinkt wreed!!!

watvoor stijl draaide ie?? ....beetje ala DJ Scot project en Warmdusher ofzo ?

Ja daar kan je hem wel mee vergelijken. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement