return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Tijden QLIMAX (pg. 3)
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
Walk-around @ QLIMAX(Pre-walk, never knows what happens on the night itself ha ha LOL)

22:00 - 00:00 Michel de Hey
00:00 - 01:00 John the Dentist
01:00 - 02:00 Mauro Picotto
02:00 - 03:00 Marco V
03:00 - 04:30 Alpha Twins
04:30 - 05:30 Kai Tracid
05:30 - 07:00 Gary D.
M5
skip jij nu gewoon een half uur van picotto ?????

DAT MEEN JE NIET !! ;)
Miss Proximus
jeeeeeezus! Marco V kan je in de eerste de beste discotheek horen!!!!!!! (hier in LWD wel dus)
ooooooo! hoe kun je nou Mauro Picotto niet uitluisteren? Ik ga gewoon op een platenspeler zitten bij wijze van spreken! :D
iiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!! ...SORRY... maar ik hou t echt niet meer....Bellie (of iemand anders) SLAP ME!!!!!!! :p
M5
quote:
Originally posted by Miss Proximus
jeeeeeezus! Marco V kan je in de eerste de beste discotheek horen!!!!!!! (hier in LWD wel dus)
ooooooo! hoe kun je nou Mauro Picotto niet uitluisteren? Ik ga gewoon op een platenspeler zitten bij wijze van spreken! :D
iiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!! ...SORRY... maar ik hou t echt niet meer....Bellie (of iemand anders) SLAP ME!!!!!!! :p


haha dus als ik een meisje helemaal vooraan tegenover Mauro helemaal uit d'r plaat zie gaan dan ben jij dat dus? :D
Miss Proximus
meisje???? eeh...vrouw! lol :p
maar ja! net als op Trance Energy (ben dj geil op Mauro hahaha) rofl :D
M5
quote:
Originally posted by Miss Proximus
meisje???? eeh...vrouw! lol :p
maar ja! net als op Trance Energy (ben dj geil op Mauro hahaha) rofl :D


sorry vrouw natuurlijk ja :) enne misschien zie ik je dan nog wel helemaal vooraan !!

btw Bellie zal daar ook ergens rondstruinen !! ;)
Miss Proximus
Bellie en ik samen ja (geloof ik)! Laten we die HMH even zien wat partyhardy-en is!!! 2 strakke harries helemaal wappie (haha..I love die dope-praat, slaat nergens op lol) :D
Cold
Ik ook vooraan... of met bellie ergens , trippend.. of niet.. of zo maar ergens in de hmh...

En ik zie er ongeveer uit als mijn avatar...duidelijk herkenbaar dus.


:D CU @ QLIMAX
Remy D
quote:
Originally posted by Cold
Ik ook vooraan... of met bellie ergens , trippend.. of niet.. of zo maar ergens in de hmh...

En ik zie er ongeveer uit als mijn avatar...duidelijk herkenbaar dus.


:D CU @ QLIMAX

Hehe dan kan ik je niet missen. :)
Bellie
quote:
Originally posted by M5


HUH ?? wat lees ik nu!! ga jij NIET naar de ALPHA TWINS!?!?
daar wil ik geen seconde van missen!! ;)


Nee man....Dana is 10x vetter dan die 2 boeren uit edam :D

GREETZ!!

Bellie
quote:
Originally posted by Cold
Ik ook vooraan... of met bellie ergens , trippend.. of niet.. of zo maar ergens in de hmh...

En ik zie er ongeveer uit als mijn avatar...duidelijk herkenbaar dus.


:D CU @ QLIMAX


quote:
Originally posted by Miss Proximus
Bellie en ik samen ja (geloof ik)! Laten we die HMH even zien wat partyhardy-en is!!! 2 strakke harries helemaal wappie (haha..I love die dope-praat, slaat nergens op lol) :D


;) ;) Damn ik ga het nog druk krijgen ook!!! ;) ;)

Ik heb ook nog met 2 anderen afgesproken uit leiden en ook nog 1 uit Hoorn......:D :D

GREETZ!!
Miss Proximus
nou ja...ik kan ook wel met Obi gaan strunen hoor...haha :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement