|
Halcyon - Moonless Spectres (Original Mix)
|
View this Thread in Original format
| DJ F0cus |
אהלן אנשים
התחלתי ליצור בריזון 2 לפני כמה חודשים
הנה הטראק הראשון שהצלחתי לסיים
סגנון האוס כנראה, עם נטיה לטכנו
לקח לי משהו כמו שבוע של עבודה לא אינטנסיבית
להורדה
נא להגיב
;)
!! |
|
|
| DJ F0cus |
נו מה אף אחד לא מגיב
:( |
|
|
| HyPeRSoNiC |
מוריד
תגובה בקרוב
[edit]
נחמד נחמד
אהבתי את הקצב
אמממממממ.........
הוא קצת משעמם, אתה לא חושב?
סתומרת, הוא איטי, והוא כמעט אותו דבר לכל האורך שלו
אבל סה"כ חביב
אני אהבתי |
|
|
| DJ F0cus |
אתה אומר להוסיף עוד אפקטים?
בעיקרון הוא היה אמור להיות כזה..
אבל כמה אנשים אמרו לי כבר שהוא משעמם אז יש בזה משהו כנראה |
|
|
| Rising |
אחי זה נחמד...כאילו אם תוסיף קצת באסים וזה יכול להיות מעניין.
אבל בעקרון לא הייתי מגדיר את זה כסוג של האוס..טראנס..
whatever. |
|
|
| DJ F0cus |
זה דומה לסגנון של אפקס טוין או של סקוור פושר
זה נראה לי הכי קרוב להאוס
מה אמרת.. טראנס? |
|
|
| Flotser |
שלום שלום
אני די עסוק אז מצטער לא יכול לכתוב תגובה ארוכה,
כל מקרה,
אהבתי את הברייק ביט הזה, יצא מגניב ומתאים לטראק
יש כזאתי אווירה חשוכה
אבל למה אתה מושך כל דבר כזה ארוך לדוגמא עד דקה 3:20
הכל אותו דבר
אבל אתה אורמ זה הטראק הראשון, אני אומר יש לך את זה חבלז מזמז,
שים עוד קטעים שלך,
ועם דיברתם על סגנון,
זה קצת מזכיר
prodigy
לא ? :)
גם הסאונדים טובים בעקרון, הסינט הזה של הפרודיג'י מגניב,
גם הסירנות החלשות ברקע זה נחמד :)
ככה מדקה 7:40 זה ממשיך ממש אחלה,
אולי בהדמנות אני אגיב עוד,
חייבת לזוז ביי חמודים שלי
:crazy: |
|
|
| KrazyDJs |
באמת טראק נחמד
אבל באמת..הוא משעמם
בערך ב 4:10 ככה כבר נמאס לי ממנו
אותה מנגינה בלי חידושים ובלי כלום
:o
אבל לא זוכר באיזה קטע..נראה לי בדקה 7 פתאום נכנס כזה קטע אפל :)
בעיקרון..קטע נחמד מאוד
אבל משעמם אחרי כמה זמן...
:D |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DJ F0cus
זה דומה לסגנון של אפקס טוין או של סקוור פושר
זה נראה לי הכי קרוב להאוס
מה אמרת.. טראנס? |
לא לא.. אף אחד מהם.
;) |
|
|
| Sniper |
דיי חביב הקטע..
סאמת נשמע כמו פרודגי
אבל הוא קצת איטי כזה
וקצת משעמם יש באמת אוירה של דארק כזה |
|
|
| oDrori |
מוריד עכשיו, תגובה בקרוב באייסי או פי אם
נ.ב. אפקס טווין זה טכנו |
|
|
| itamarsan |
| תאמתת אחיי סבבבבה של טראק רק פעם הבאה אתה צריך לתתת יותר חייים לטראק ויותר אנרגיה שיהיה יותר כייף לשמוע אותו חוץ מיזה אהבתי את המלודיה רק קצת יותר באסים יהיה יותר כייף לשמוע את הטראק |
|
|
|
|