return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Halcyon - Moonless Spectres (Original Mix)
View this Thread in Original format
DJ F0cus
אהלן אנשים



התחלתי ליצור בריזון 2 לפני כמה חודשים

הנה הטראק הראשון שהצלחתי לסיים
סגנון האוס כנראה, עם נטיה לטכנו
לקח לי משהו כמו שבוע של עבודה לא אינטנסיבית



להורדה


נא להגיב
;)
!!
DJ F0cus
נו מה אף אחד לא מגיב
:(
HyPeRSoNiC
מוריד
תגובה בקרוב

[edit]

נחמד נחמד
אהבתי את הקצב
אמממממממ.........
הוא קצת משעמם, אתה לא חושב?
סתומרת, הוא איטי, והוא כמעט אותו דבר לכל האורך שלו

אבל סה"כ חביב
אני אהבתי
DJ F0cus
אתה אומר להוסיף עוד אפקטים?

בעיקרון הוא היה אמור להיות כזה..
אבל כמה אנשים אמרו לי כבר שהוא משעמם אז יש בזה משהו כנראה
Rising
אחי זה נחמד...כאילו אם תוסיף קצת באסים וזה יכול להיות מעניין.
אבל בעקרון לא הייתי מגדיר את זה כסוג של האוס..טראנס..
whatever.
DJ F0cus
זה דומה לסגנון של אפקס טוין או של סקוור פושר
זה נראה לי הכי קרוב להאוס

מה אמרת.. טראנס?
Flotser
שלום שלום
אני די עסוק אז מצטער לא יכול לכתוב תגובה ארוכה,

כל מקרה,
אהבתי את הברייק ביט הזה, יצא מגניב ומתאים לטראק
יש כזאתי אווירה חשוכה

אבל למה אתה מושך כל דבר כזה ארוך לדוגמא עד דקה 3:20
הכל אותו דבר

אבל אתה אורמ זה הטראק הראשון, אני אומר יש לך את זה חבלז מזמז,
שים עוד קטעים שלך,

ועם דיברתם על סגנון,
זה קצת מזכיר
prodigy
לא ? :)

גם הסאונדים טובים בעקרון, הסינט הזה של הפרודיג'י מגניב,
גם הסירנות החלשות ברקע זה נחמד :)

ככה מדקה 7:40 זה ממשיך ממש אחלה,
אולי בהדמנות אני אגיב עוד,
חייבת לזוז ביי חמודים שלי
:crazy:
KrazyDJs
באמת טראק נחמד
אבל באמת..הוא משעמם
בערך ב 4:10 ככה כבר נמאס לי ממנו
אותה מנגינה בלי חידושים ובלי כלום

:o

אבל לא זוכר באיזה קטע..נראה לי בדקה 7 פתאום נכנס כזה קטע אפל :)

בעיקרון..קטע נחמד מאוד
אבל משעמם אחרי כמה זמן...
:D
Rising
quote:
Originally posted by DJ F0cus
זה דומה לסגנון של אפקס טוין או של סקוור פושר
זה נראה לי הכי קרוב להאוס

מה אמרת.. טראנס?


לא לא.. אף אחד מהם.
;)
Sniper
דיי חביב הקטע..
סאמת נשמע כמו פרודגי
אבל הוא קצת איטי כזה
וקצת משעמם יש באמת אוירה של דארק כזה

oDrori
מוריד עכשיו, תגובה בקרוב באייסי או פי אם

נ.ב. אפקס טווין זה טכנו
itamarsan
תאמתת אחיי סבבבבה של טראק רק פעם הבאה אתה צריך לתתת יותר חייים לטראק ויותר אנרגיה שיהיה יותר כייף לשמוע אותו חוץ מיזה אהבתי את המלודיה רק קצת יותר באסים יהיה יותר כייף לשמוע את הטראק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement