|
Önskvärda låtar
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
eyyy, ja har fått tillåtelse å starta sånt här topic för Mindshooter.. hehe :) å d e inge ballt att lägga det i Klotterplanket (som ja för övrigt tycker ska byta namn) :D hehe.. namnförslag mottages tacksamt..
jepp.. å så kan man säga.. "hej ja letar denna sång" och så kan den som har den skicka ett privat meddelande till den.. å lösa överföringen internt.. bra va? :) eller hur vi nu gör...
just nu e ja sugen på
Plastic Boy - Live another life (nån som har) ;)
Lost Link - Sessions
cosmicman - flakes
ja TROR att ja hittat flakes? för ja hitta en annan låt som hette
Sundawner - Flakes och det låter som Cosmicman ju.. menja vet inte.. var ju iofs Shytrance som hade den på hubben, så han kanske vet? :)
har såklart kikat i hubben redan.. men no luck there |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Glorie
å d e inge ballt att lägga det i Klotterplanket (som ja för övrigt tycker ska byta namn) :D hehe.. namnförslag mottages tacksamt..
|
How about.... "allmänt skitsnack"? |
|
|
| Glorie |
| jepp ja håller med.. tänkte på skitsnack enbart.. men d funkar ju.. ska prata me kenny om det.. han kan ju ändra.. :) |
|
|
| mindshooter |
Tyckte iofs att klotterplanket var ett rätt ok namn :) Varför ändra?
Nu är man liksom van att kolla efter just den tråden när man kommer in |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by Glorie
ja TROR att ja hittat flakes? för ja hitta en annan låt som hette
Sundawner - Flakes och det låter som Cosmicman ju.. menja vet inte.. var ju iofs Shytrance som hade den på hubben, så han kanske vet? :)
har såklart kikat i hubben redan.. men no luck there |
cosmicman ligger bakom sundawner - flakes...
jag tror att det bara finns en radio rip för tillfället, alltså har den inte släppts ut än..
om du hittar vill jag oxo ha den :) |
|
|
| Sand Leaper |
Sundawner = Matti Laamanen aka Cosmicman.Flakes skal gis ut under Mattis virkelige navn på Anjunabeats,fins bare et par CDR som er ute og går nå.Så inntil promoene er ute må du nok vente,Glorie.
Plastic Boy - Live Another Life kan også bli en stund til at ser dagens lys,etter at Bonzai gikk bankrott.(labelen som MIKE var signet på) MIKE er for tiden mest opptatt med sin egen label Scanner Recs., så det vil nok ta en stund før han konsentrerer seg om de mer trancy utgivelsene sine. |
|
|
| Glorie |
aha tack för infon sand leaper/shytrance :)
det me klotterplanket.. njeee... det e KP-varning över det namnet :p (Kamratposten.. hehe inte klotterplank) fjortis liksom, 16 jordsnurr... see my point? :) Skitsnack...hmmm..."lösryckt" kanske.. :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Glorie
jepp ja håller med.. tänkte på skitsnack enbart.. men d funkar ju.. ska prata me kenny om det.. han kan ju ändra.. :) |
Vi har en tråd på forumet som heter skitsnack... det var därför jag la till tillägget. (cool svenska, tillägget är väl någon slags böjning av la till, eller tvärtom) |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Tyckte iofs att klotterplanket var ett rätt ok namn :) Varför ändra?
Nu är man liksom van att kolla efter just den tråden när man kommer in |
tycker detsamma.. dumt att byta namn på en så stor tråd.
_____________
när det gäller önskning av låtar så vill jag gärna ha rippar på gamla releaser från skivbolaget BAWOP.
Framförallt "BAWOP01 - Pete Skank - Autobahn 303/Malaria"! :thepirate |
|
|
| mindshooter |
Grejen e att mycket som skrivs på klotterplanket inte alls _är_ skitsnack :) oftast tvärt om...
Tycker att det passade så bra för det är så många olika type av diskussioner där inne som går off topic och hela tiden glider in på nya banor....väldigt intressant tråd! |
|
|
| Glorie |
först e ja på jakt efter TTF vol 9 (vet inte vilken disc) Flower mix e det allt..!
å sen undrar ja vad den sidan heter... fyra bokstäver har ja för mig och sen -.com.... eller om den bytte namn till gracenote??? huuh. men d var iaf en sida man gick in på å kunde få tracklistings till en massa skivor.. går man inte på gracenote.. så hmm, ja känner inte igen utseendet :(
nån som har den länken i sina favoriter.. ja hade den, men den försvann brutalt när ja glömde spara mina länkar vid en formatering :( |
|
|
|
|