|
WOOPY ! מיוחדת כבוד !
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
טוב הצבא בא לקראתי פעם ראשונה בחייו ובגלל המצב של אימא
שלי - אחרי ניתוח קשה בבית חולים והכל ... והקטע שההיא לא יכולה לזוז כל כך עכשיו - נתנו לי חופשה של שבוע !
WOOPY !
ולא על חשבון רגילה ...
סתם חופש ...
שבוע בבית כבוד !
:)
למרות שרוב הזמן אני יהיה עם אימא ויעזור ...
עדיין נחמד ביית ! |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by luckystrike
טוב הצבא בא לקראתי פעם ראשונה בחייו ובגלל המצב של אימא
שלי - אחרי ניתוח קשה בבית חולים והכל ... והקטע שההיא לא יכולה לזוז כל כך עכשיו - נתנו לי חופשה של שבוע !
WOOPY !
ולא על חשבון רגילה ...
סתם חופש ...
שבוע בבית כבוד !
:)
למרות שרוב הזמן אני יהיה עם אימא ויעזור ...
עדיין נחמד ביית ! |
וואלה אחי
מזל"ט!
תמסור לאמא שלך החלמה מהירה מכולנו אחי...
מקווים שיהיה טוב!
:) |
|
|
| DjChook |
בהחלט שמח... אהה נראה לי
בכל מקרה, תמסור לה החלמה מהירה מכל חברי הפורום
(היא בטח תחשוב הבן שלה איזה מוזר אחד חחח) |
|
|
| KrazyDJs |
סחטיש אחי...תנסה לבלות כמה שיותר השבוע
וכמובן, החלמה מהירה לאמא שלך... |
|
|
| Hell_Copter |
החלמה מהירה אח שלי
העיקר שתרגיש טוב...
ואם אתה השבוע בבית נעשה איזה משהו |
|
|
| Sm0keMachine |
חובשים עושים בית זונות מהצבא אהה?
;)
:eek: :eek: :eek:
וואי!!
זה מתקרב!!!
עוד שבועיים אני מתגייס
:nervous: |
|
|
| Rising |
שאמא שלך תרגיש טוב אחי..
ומזל טוב על החופש |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| מגיע לך מזל טוב פעמיים אחי, קודם כל אני שמח לשמוע שהכל בסדר אם אמא שלך ותמסור לה החלמה מהירה, ומזל טוב על החופשה שלך אחי......תנצל אותו כמה שיותר |
|
|
| BlueHawk |
שתהיה לה החלמה מהירה אחי
אנחנו בונים עלייך פה שתעזור לה בתהליך ההחלמה שלה :) |
|
|
| TinkerbeL |
תמסור לאמא שלך החלמה מהירה מכולנו
ואני מקווה שתנוח כמו שצריך בחופש הזה..... |
|
|
| Gil Shwarts |
אחי צר לי לאכזב אותך אבל מיוחדת... זה לא :)
זאת פשוט חופשה :D
ותמסור לאמא שלך החלמה מהירה... |
|
|
| luckystrike |
תודה אנשים !
:)
נהייתי אשכרה עוזרת ביית היום ...
אני נהפך לאישה !
היום אפיתי עוגיות !
אאאאהההההההההה
מאאאאררריצצצצצצצצהההההה |
|
|
|
|