|
påskfest på G i GBG 19/4 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| pelle |
ja vågar nog inte chansa.
mina föräldrar gifte sig 4månader för sent :mad: :mad: :mad: :mad: |
|
|
| Aendy |
| Hmm... jag är ju i götet då, kanske läge att gå! Eller inte... |
|
|
| dbl |
where the is my schema när jag behöver det....
måste ju vara ledig då.... SSNNNÄLLLLLAAAA GUUUUDDDDD.
e jag inte det så måste ju någon ta min helg.. annars vet jag inte vad jag gör... tar och dränker mig eller något |
|
|
| Glorie |
aendy....självklart ;) ska du gå på festen om du har möjlighet... ja skulle kunna offra mycket för denna fest asså... faaaaaaaan va bra d lär vara.....gillar båda som faaan :)
men nu e ja på nordligare breddgrader :( snyyyyyyyyyyyyft |
|
|
| dbl |
fan då... vill så gärna gå, men jag har helg passet i lumpen.... håller på att försöka byta bort det mot ett annat..
funkar förhoppningsviss |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Glorie
aendy....självklart ;) ska du gå på festen om du har möjlighet... ja skulle kunna offra mycket för denna fest asså... faaaaaaaan va bra d lär vara.....gillar båda som faaan :) |
Nä, jag får nog hoppa den festen, funkar inte riktigt. |
|
|
| Mika |
| Nån som råkar veta vart man får tag i biljetter till de här eventet? Ser grymt fram emot de här! :toocool: |
|
|
| Dj_ExOn |
| Tråkigt att man har 0 cash nu då va! Cp baj! :whip: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Mika
Nån som råkar veta vart man får tag i biljetter till de här eventet? Ser grymt fram emot de här! :toocool: |
Håll ögonen öppna... http://www.clubdna.com
det står för tillfället att biljettinfo kommer inom kort :p
Darren Tate.. awwwwwwwwwwwwww..... å ja som inte kan gå :( |
|
|
| Mika |
Ser ingen info om gbg eventet på den där sidan....e de bara jag som e blind eller ligger det gömt någonstans där? :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Mika
Ser ingen info om gbg eventet på den där sidan....e de bara jag som e blind eller ligger det gömt någonstans där? :) |
hohoho.. ja busa bara me dig lite... allvarligt sorry... Ich habe nicht alle tassen im schrank
här e den korrekta adressen... olyckligt att d fanns en .com-sida me :) missa ändelsen där... klantigt som fan =)
http://www.clubdna.nu/
NU NU NU :D |
|
|
| DylanSwe |
| detta får man ju bara inte missa...härlit att det kommer lite mer evenemang hit till göteborg |
|
|
|
|