return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
påskfest på G i GBG 19/4 (pg. 2)
View this Thread in Original format
pelle
ja vågar nog inte chansa.
mina föräldrar gifte sig 4månader för sent :mad: :mad: :mad: :mad:
Aendy
Hmm... jag är ju i götet då, kanske läge att gå! Eller inte...
dbl
where the is my schema när jag behöver det....
måste ju vara ledig då.... SSNNNÄLLLLLAAAA GUUUUDDDDD.

e jag inte det så måste ju någon ta min helg.. annars vet jag inte vad jag gör... tar och dränker mig eller något
Glorie
aendy....självklart ;) ska du gå på festen om du har möjlighet... ja skulle kunna offra mycket för denna fest asså... faaaaaaaan va bra d lär vara.....gillar båda som faaan :)

men nu e ja på nordligare breddgrader :( snyyyyyyyyyyyyft
dbl
fan då... vill så gärna gå, men jag har helg passet i lumpen.... håller på att försöka byta bort det mot ett annat..
funkar förhoppningsviss
Aendy
quote:
Originally posted by Glorie
aendy....självklart ;) ska du gå på festen om du har möjlighet... ja skulle kunna offra mycket för denna fest asså... faaaaaaaan va bra d lär vara.....gillar båda som faaan :)


Nä, jag får nog hoppa den festen, funkar inte riktigt.
Mika
Nån som råkar veta vart man får tag i biljetter till de här eventet? Ser grymt fram emot de här! :toocool:
Dj_ExOn
Tråkigt att man har 0 cash nu då va! Cp baj! :whip:
Glorie
quote:
Originally posted by Mika
Nån som råkar veta vart man får tag i biljetter till de här eventet? Ser grymt fram emot de här! :toocool:


Håll ögonen öppna... http://www.clubdna.com

det står för tillfället att biljettinfo kommer inom kort :p

Darren Tate.. awwwwwwwwwwwwww..... å ja som inte kan gå :(
Mika
quote:
Håll ögonen öppna... http://www.clubdna.com



Ser ingen info om gbg eventet på den där sidan....e de bara jag som e blind eller ligger det gömt någonstans där? :)

Glorie
quote:
Originally posted by Mika
Ser ingen info om gbg eventet på den där sidan....e de bara jag som e blind eller ligger det gömt någonstans där? :)


hohoho.. ja busa bara me dig lite... allvarligt sorry... Ich habe nicht alle tassen im schrank

här e den korrekta adressen... olyckligt att d fanns en .com-sida me :) missa ändelsen där... klantigt som fan =)

http://www.clubdna.nu/

NU NU NU :D
DylanSwe
detta får man ju bara inte missa...härlit att det kommer lite mer evenemang hit till göteborg
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement