|
påskfest på G i GBG 19/4
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
stor fest i GBG!!!!
Lineup:
Scott Bond, Jurgen Vries :eek:
Dj Paulette, Alan Thompson
Andreas (ROTOR), RobAngel
Lokal: Svenska Mässan (4000 kvadrat!)
Datum: 19/4
Öppet mellan 20.00-05.00
Ålder: 18
det ni...! :) |
|
|
| RebeL9 |
| mm jag vet. rykten gör gällande att den festen ska befinna sig i min källare här på Hisingen 8) |
|
|
| pelle |
ja blir så lack!!!!
varför ska allting hända innan man fyller 18!!??:whip: :mad: :disbelief :wtf: |
|
|
| mindshooter |
| verkar jääääävligt fett...hoppas på att lyckas komma in på denna trots ålder! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Själv e man ju redan bokad för en anna fest ett par dagar innan... men detta ska man nog dra sig ner till, jag räknar med att mind ska med... finns inget annat alternativ... vilka ska fylla upp dom 2-3** resterande platser och därmed dela på soppan ?
**Kanske 3 i baksätet, upp till dom som vill trängas |
|
|
| SWE_TRANCE |
hrmph...
Synd att man redan har andra planer inför påskafton då.. :(
Men ni får festa åt mig också :toothless |
|
|
| pelle |
| mindschoter: du satsar även fast du inte har åldern inne alltså?:nervous: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by pelle
mindschoter: du satsar även fast du inte har åldern inne alltså?:nervous: |
i have my ways :) |
|
|
| Cow |
| det här låter ju kul.. jag har aldri varit på nått riktit stort rave eller va man ska kalla det.. kan man komma in om man e en månad från 18 tror ni? |
|
|
| Glorie |
| cow, skulle inte tro det om ja ska va ärlig :( |
|
|
|
|