return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
påskfest på G i GBG 19/4
View this Thread in Original format
Glorie
stor fest i GBG!!!!

Lineup:
Scott Bond, Jurgen Vries :eek:
Dj Paulette, Alan Thompson
Andreas (ROTOR), RobAngel

Lokal: Svenska Mässan (4000 kvadrat!)
Datum: 19/4
Öppet mellan 20.00-05.00
Ålder: 18

det ni...! :)
RebeL9
mm jag vet. rykten gör gällande att den festen ska befinna sig i min källare här på Hisingen 8)
pelle
ja blir så lack!!!!
varför ska allting hända innan man fyller 18!!??:whip: :mad: :disbelief :wtf:
mindshooter
verkar jääääävligt fett...hoppas på att lyckas komma in på denna trots ålder!
SteveTranz4ever
Själv e man ju redan bokad för en anna fest ett par dagar innan... men detta ska man nog dra sig ner till, jag räknar med att mind ska med... finns inget annat alternativ... vilka ska fylla upp dom 2-3** resterande platser och därmed dela på soppan ?

**Kanske 3 i baksätet, upp till dom som vill trängas
SWE_TRANCE
hrmph...
Synd att man redan har andra planer inför påskafton då.. :(
Men ni får festa åt mig också :toothless
pelle
mindschoter: du satsar även fast du inte har åldern inne alltså?:nervous:
mindshooter
quote:
Originally posted by pelle
mindschoter: du satsar även fast du inte har åldern inne alltså?:nervous:


i have my ways :)
Cow
det här låter ju kul.. jag har aldri varit på nått riktit stort rave eller va man ska kalla det.. kan man komma in om man e en månad från 18 tror ni?
Glorie
cow, skulle inte tro det om ja ska va ärlig :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement