|
אני יודע שיש כבר טרד על זה אבל... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
| יאללה שיצאו מה הביג דיל כולה שבוע חופש :) |
|
|
| luckystrike |
איזה בעסה עם המחלמה הזאת ...
אפשר להידפק אחושרמוטה עם הכרטיסים האלו ... |
|
|
| itamarsan |
אני אומר לך בדקתי עם חבר שלי שעובד בחווה והוא אמר לי עוד לא סגור שום דבררררר
רק כמה ימים לפני כן נדעע |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by itamarsan
אני אומר לך בדקתי עם חבר שלי שעובד בחווה והוא אמר לי עוד לא סגור שום דבררררר
רק כמה ימים לפני כן נדעע |
למה אתה מזיין בביצים?!
המסיבה בכלל בחוף הדקל אז מה הקשר לחווה!??! |
|
|
| Gil Shwarts |
אשכרה!
מה הקשר לחווה עכשיו
ואם כבר התחילו למכור חבילות, הוא בטוח יגיע ולא משנה אם יפציצו גם את ישראל! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אשכרה!
מה הקשר לחווה עכשיו
ואם כבר התחילו למכור חבילות, הוא בטוח יגיע ולא משנה אם יפציצו גם את ישראל! |
ראיתי בחדשות שיכול להיות שיכריזו על הורדת כוננות...
אז יש עכשיו אפילו יותר סיכוי שהוא יבוא
צריך פשוט להכנס לערוץ שלו ביום חמישי ולשאול אותו מה נסגר |
|
|
| luckystrike |
הבנתי שבסוף זה אמור להיות גם וגם
יענו יום אחד דקל יום אחד חווה ... |
|
|
| Hell_Copter |
ברדיו בי יו אמרו שזה ב 10 באפריל ולא ב 11...
צריך לבדוק את זה!! |
|
|
| Sniper |
באסה..
החברים שלי לא כ"כ רוצים ליסוע לאילת כאילו הם רוצים אבל הם אומרים שהם יתבאסו אם לא יכניסו אותם וגם הקטע שהם לא ניראים גדולים
כאילו אני אישית ניראה ככה 20 אבל הם ניראים גג 18 כזה |
|
|
| Hell_Copter |
אני די סגור נוסע לאילת בתאריכים האלה בלי כל קשר
אם נצליח להכנס למסיבה אפילו יותר טוב :D |
|
|
|
|