return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
אני יודע שיש כבר טרד על זה אבל... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
יאללה שיצאו מה הביג דיל כולה שבוע חופש :)
luckystrike
איזה בעסה עם המחלמה הזאת ...
אפשר להידפק אחושרמוטה עם הכרטיסים האלו ...
itamarsan
אני אומר לך בדקתי עם חבר שלי שעובד בחווה והוא אמר לי עוד לא סגור שום דבררררר
רק כמה ימים לפני כן נדעע
Hell_Copter
quote:
Originally posted by itamarsan
אני אומר לך בדקתי עם חבר שלי שעובד בחווה והוא אמר לי עוד לא סגור שום דבררררר
רק כמה ימים לפני כן נדעע


למה אתה מזיין בביצים?!
המסיבה בכלל בחוף הדקל אז מה הקשר לחווה!??!
Gil Shwarts
אשכרה!
מה הקשר לחווה עכשיו
ואם כבר התחילו למכור חבילות, הוא בטוח יגיע ולא משנה אם יפציצו גם את ישראל!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אשכרה!
מה הקשר לחווה עכשיו
ואם כבר התחילו למכור חבילות, הוא בטוח יגיע ולא משנה אם יפציצו גם את ישראל!


ראיתי בחדשות שיכול להיות שיכריזו על הורדת כוננות...
אז יש עכשיו אפילו יותר סיכוי שהוא יבוא
צריך פשוט להכנס לערוץ שלו ביום חמישי ולשאול אותו מה נסגר
Gil Shwarts
אכן
luckystrike
הבנתי שבסוף זה אמור להיות גם וגם
יענו יום אחד דקל יום אחד חווה ...
Hell_Copter
ברדיו בי יו אמרו שזה ב 10 באפריל ולא ב 11...
צריך לבדוק את זה!!
Gil Shwarts
10-12 באפריל

Sniper
באסה..
החברים שלי לא כ"כ רוצים ליסוע לאילת כאילו הם רוצים אבל הם אומרים שהם יתבאסו אם לא יכניסו אותם וגם הקטע שהם לא ניראים גדולים
כאילו אני אישית ניראה ככה 20 אבל הם ניראים גג 18 כזה
Hell_Copter
אני די סגור נוסע לאילת בתאריכים האלה בלי כל קשר
אם נצליח להכנס למסיבה אפילו יותר טוב :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement