return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 
אני יודע שיש כבר טרד על זה אבל... (pg. 3)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
המסיבה היא ל22+ בלבד
והם מאוד מאוד מחמירים עם זה
יש לי חבר קצין בפלוגה בן 21 וחצי
ולא אישרו לו כרטיס...

אני עוד איכשהו ישתחל לשם עם חברים שלי
אני לא יכול להגיד בוודאות שכל מי שכאן שיהיה שם, יוכל להיכנס.

החגיגה מתחילה ביום חמישי בשעה 2 בצהריים במלון
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
המסיבה היא ל22+ בלבד
והם מאוד מאוד מחמירים עם זה
יש לי חבר קצין בפלוגה בן 21 וחצי
ולא אישרו לו כרטיס...

אני עוד איכשהו ישתחל לשם עם חברים שלי
אני לא יכול להגיד בוודאות שכל מי שכאן שיהיה שם, יוכל להיכנס.

החגיגה מתחילה ביום חמישי בשעה 2 בצהריים במלון


כמו שאמרתי
ננסה לבוא למסיבה ולהכנס כי זה בכל זאת ארמין!!
אבל בכל מקרה אחנו כנראה באילת
נקווה רק שאתה טועה
luckystrike
ביררתי ויש לי אישור לקנות כרטיס !
החבר מהיחידה שלי אירגן לי את זה ואולי
הוא יכול לארגן גם הנחה !!!
:)


כבוד !

עכשיו השאלה רק אם יסתדר עם החבר'ה\צבא ...
Hell_Copter
הייתי היום דווקא בחוות היען!! :)
ואז אחר כך בחוות הגמלים... :)
ואז בהרי אילת וכל זה...

שעברנו ליד חוות היען התחלנו אני וחברים שלי לעשות די ג'יי טייסטו וכל זה... היה מצחיק
באמת מקום ענק!!!
Gil Shwarts
אוקייייי
אני שמח לבשר שגם לי יש כרטיסים!!!!
ועוד בהנחה רצח!

קלאבר
נראה אותך שם!! (ואת רוב הקצינים מהבסיס שלי!!!!)
איזה פצצות זה הולך להיות!!!

נ.ב
אם תראו מישהו זורק על ארמין דלי מים תדעו שזה אני :)
luckystrike
תגידו ראיתם תמונות של ארמין מפעם וארמין של היום ???
איזה שינוי תדמית !!!

הוא היה אחוש חנון !!!
מאלה שהביאו להם כפות בכיתה ועשו מאחורה עם האצבע "בזזזזזזז" זה
אשכרה ככה ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
תגידו ראיתם תמונות של ארמין מפעם וארמין של היום ???
איזה שינוי תדמית !!!

הוא היה אחוש חנון !!!
מאלה שהביאו להם כפות בכיתה ועשו מאחורה עם האצבע "בזזזזזזז" זה
אשכרה ככה ...


מצחיקה התמונה של מ 004 טראנספראנס...
עם החולצה הפרחונית והכל :D
luckystrike
אני לא מבין את החוק של אתה מתקלט אז אתה מגניב
ארמין סתם חנון ...
אבל אחלה גבר :)
הבנתי הוא גם לומד באוניברסיטה עכשיו ניהול או משהוא כזה לא ?
cluBBer
quote:
Originally posted by luckystrike
אני לא מבין את החוק של אתה מתקלט אז אתה מגניב
ארמין סתם חנון ...
אבל אחלה גבר :)
הבנתי הוא גם לומד באוניברסיטה עכשיו ניהול או משהוא כזה לא ?



הוא סיים ללמוד באוניברסיטה
עכשיו הוא עורך דין
Sniper
quote:
Originally posted by luckystrike
תגידו ראיתם תמונות של ארמין מפעם וארמין של היום ???
איזה שינוי תדמית !!!

הוא היה אחוש חנון !!!
מאלה שהביאו להם כפות בכיתה ועשו מאחורה עם האצבע "בזזזזזזז" זה
אשכרה ככה ...



lol

Hell_Copter
quote:
Originally posted by cluBBer
הוא סיים ללמוד באוניברסיטה
עכשיו הוא עורך דין


זהו רחוב אזדרכת 27
וזהו ארמין, תלמיד אוניברסיטה המנהל חיים כפולים מדהימים
כי שארמין אוכל בננה הוא הופך לבננמן!!!!
טוב נסחפתי...
ביום עורך דין, בלילה די ג'יי....
רק חסר לו תחתונים מעל הטייטס עכשיו...
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זהו רחוב אזדרכת 27
וזהו ארמין, תלמיד אוניברסיטה המנהל חיים כפולים מדהימים
כי שארמין אוכל בננה הוא הופך לבננמן!!!!
טוב נסחפתי...
ביום עורך דין, בלילה די ג'יי....
רק חסר לו תחתונים מעל הטייטס עכשיו...


אגב ככה גם ג'אדג' ג'ולז למי שלא יודע..הוא סיים תואר במשפטים ואז החליט שהוא רוצה להיות דיג'יי..

וכן כן זאת הסיבה שקוראים לו ג'אדג' ג'ולס:wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement