|
אני יודע שיש כבר טרד על זה אבל... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
המסיבה היא ל22+ בלבד
והם מאוד מאוד מחמירים עם זה
יש לי חבר קצין בפלוגה בן 21 וחצי
ולא אישרו לו כרטיס...
אני עוד איכשהו ישתחל לשם עם חברים שלי
אני לא יכול להגיד בוודאות שכל מי שכאן שיהיה שם, יוכל להיכנס.
החגיגה מתחילה ביום חמישי בשעה 2 בצהריים במלון |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
המסיבה היא ל22+ בלבד
והם מאוד מאוד מחמירים עם זה
יש לי חבר קצין בפלוגה בן 21 וחצי
ולא אישרו לו כרטיס...
אני עוד איכשהו ישתחל לשם עם חברים שלי
אני לא יכול להגיד בוודאות שכל מי שכאן שיהיה שם, יוכל להיכנס.
החגיגה מתחילה ביום חמישי בשעה 2 בצהריים במלון |
כמו שאמרתי
ננסה לבוא למסיבה ולהכנס כי זה בכל זאת ארמין!!
אבל בכל מקרה אחנו כנראה באילת
נקווה רק שאתה טועה |
|
|
| luckystrike |
ביררתי ויש לי אישור לקנות כרטיס !
החבר מהיחידה שלי אירגן לי את זה ואולי
הוא יכול לארגן גם הנחה !!!
:)
כבוד !
עכשיו השאלה רק אם יסתדר עם החבר'ה\צבא ... |
|
|
| Hell_Copter |
הייתי היום דווקא בחוות היען!! :)
ואז אחר כך בחוות הגמלים... :)
ואז בהרי אילת וכל זה...
שעברנו ליד חוות היען התחלנו אני וחברים שלי לעשות די ג'יי טייסטו וכל זה... היה מצחיק
באמת מקום ענק!!! |
|
|
| Gil Shwarts |
אוקייייי
אני שמח לבשר שגם לי יש כרטיסים!!!!
ועוד בהנחה רצח!
קלאבר
נראה אותך שם!! (ואת רוב הקצינים מהבסיס שלי!!!!)
איזה פצצות זה הולך להיות!!!
נ.ב
אם תראו מישהו זורק על ארמין דלי מים תדעו שזה אני :) |
|
|
| luckystrike |
תגידו ראיתם תמונות של ארמין מפעם וארמין של היום ???
איזה שינוי תדמית !!!
הוא היה אחוש חנון !!!
מאלה שהביאו להם כפות בכיתה ועשו מאחורה עם האצבע "בזזזזזזז" זה
אשכרה ככה ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
תגידו ראיתם תמונות של ארמין מפעם וארמין של היום ???
איזה שינוי תדמית !!!
הוא היה אחוש חנון !!!
מאלה שהביאו להם כפות בכיתה ועשו מאחורה עם האצבע "בזזזזזזז" זה
אשכרה ככה ... |
מצחיקה התמונה של מ 004 טראנספראנס...
עם החולצה הפרחונית והכל :D |
|
|
| luckystrike |
אני לא מבין את החוק של אתה מתקלט אז אתה מגניב
ארמין סתם חנון ...
אבל אחלה גבר :)
הבנתי הוא גם לומד באוניברסיטה עכשיו ניהול או משהוא כזה לא ? |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני לא מבין את החוק של אתה מתקלט אז אתה מגניב
ארמין סתם חנון ...
אבל אחלה גבר :)
הבנתי הוא גם לומד באוניברסיטה עכשיו ניהול או משהוא כזה לא ? |
הוא סיים ללמוד באוניברסיטה
עכשיו הוא עורך דין |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by luckystrike
תגידו ראיתם תמונות של ארמין מפעם וארמין של היום ???
איזה שינוי תדמית !!!
הוא היה אחוש חנון !!!
מאלה שהביאו להם כפות בכיתה ועשו מאחורה עם האצבע "בזזזזזזז" זה
אשכרה ככה ... |
lol |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by cluBBer
הוא סיים ללמוד באוניברסיטה
עכשיו הוא עורך דין |
זהו רחוב אזדרכת 27
וזהו ארמין, תלמיד אוניברסיטה המנהל חיים כפולים מדהימים
כי שארמין אוכל בננה הוא הופך לבננמן!!!!
טוב נסחפתי...
ביום עורך דין, בלילה די ג'יי....
רק חסר לו תחתונים מעל הטייטס עכשיו... |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זהו רחוב אזדרכת 27
וזהו ארמין, תלמיד אוניברסיטה המנהל חיים כפולים מדהימים
כי שארמין אוכל בננה הוא הופך לבננמן!!!!
טוב נסחפתי...
ביום עורך דין, בלילה די ג'יי....
רק חסר לו תחתונים מעל הטייטס עכשיו... |
אגב ככה גם ג'אדג' ג'ולז למי שלא יודע..הוא סיים תואר במשפטים ואז החליט שהוא רוצה להיות דיג'יי..
וכן כן זאת הסיבה שקוראים לו ג'אדג' ג'ולס:wtf: |
|
|
|
|