return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Je Nieuwe Platen! - Part VII (pg. 6)
View this Thread in Original format
ryo
Waar ligt die Berk music??? Ik ken alleen Rare, Midtown, Freaky en die ene tussen Rare en Freaky in waar ik de naam ff van vergeten ben.
raoel
quote:
Originally posted by ryo
en die ene tussen Rare en Freaky in waar ik de naam ff van vergeten ben.

Jij bedoelt die ene winkel waar de platen onder in de kelder hebben?
Daar week de naam ook nie van, beetje apparte platen hebben ze daar allemaal volgens mij.

Berk Music ligt niet in de stad zelf.
Dat ligt in de wijk "Woensel".
de winkel ligt aan "de markt" en dat is ongeveer 10 minuten lopen vanaf het station.
Tis niet zo'n zaak die alleen maar de nieuwste hitjes inkoopt maar vaak platen die je niet meer veel ziet.

Die exploration of space zie je volgens mij ook nergens meer.
en ik heb daar ook "The Quest - C-sharp" vandaan.

Voor als je het ff op de routeplanner wil zoeken, adres is:
Woenselsemarkt 1 in Eindhoven
En ze hebben ook een zaak in Best (Hoofdstraat 5), waar ze ook platen hebben dacht ik.
ryo
Cool, als het toch in de buurt van het station is moet ik daar maar es gaan kijken. Zeker als ze wat oudere en minder bekende platen hebben. Thnx voor de info!
mantisnl
ook maar es langs gaan dan! bij rare hebben ze toch ook wel vaker oudere, moeilijker te krijgen platen of nie dan? want ik kom eigenlijk alleen maar bij freaky en midtown.
ryo
Ik kom eigenlijk alleen maar bij Rare en niet bij Freaky en Midtown. Rare heeft inderdaad wel es moeilijk te krijgen dingen, ze kunnen ook nog wel es wat voor je vinden als je wat bestelt, en de service is perfect daar. Ze hebben wel meer rustige dingen, voor hardhouse enzo kan je beter naar Freaky gaan volgens mij.
raoel
Freaky is IMO wel leuk als de hardstyle en hardtrance hitjes wil halen.
Verders bijna geen bijzondere platen.
En, ik weet niet of ik da alleen denk, Freaky is erg duur.
Er staan ook geen prijzen op de platen, en ze doen vaak maar wat heb ik het idee.
eigenaar is trouwens wel een erg toffe gast

Bij Midtown werkt een gast die je altijd vriendelijk helpt en die andere die staat er een beetje als een dooie pier bij.
Veel platen die in mijn smaak vallen, hardtrance / NRG trance

Rare is echt een goeie zaak.
Netjes geordend, heel veel platen en die 2 mannen weten echt veel en willen alles voor je bestellen wanneeer het mogelijk is.
Probleem is dat ze weinig muziek van mijn smaak hebben :(
mantisnl
quote:
Originally posted by ryo
Ik kom eigenlijk alleen maar bij Rare en niet bij Freaky en Midtown. Rare heeft inderdaad wel es moeilijk te krijgen dingen, ze kunnen ook nog wel es wat voor je vinden als je wat bestelt, en de service is perfect daar. Ze hebben wel meer rustige dingen, voor hardhouse enzo kan je beter naar Freaky gaan volgens mij.

idd, freaky=fusion ed. dus lekker hardstyle :D maar ook gewoon trance en andere stijlen hoor, gewoon net zoals bij midtown, vanalles :) alleen zijn de platen bij freaky vaak ietsie (lees 20 cent ofsoow) goedkoper als bij midtown.
mantisnl
quote:
Originally posted by raoel
Freaky is IMO wel leuk als de hardstyle en hardtrance hitjes wil halen.
Verders bijna geen bijzondere platen.
En, ik weet niet of ik da alleen denk, Freaky is erg duur.
Er staan ook geen prijzen op de platen, en ze doen vaak maar wat heb ik het idee.
eigenaar is trouwens wel een erg toffe gast

Bij Midtown werkt een gast die je altijd vriendelijk helpt en die andere die staat er een beetje als een dooie pier bij.
Veel platen die in mijn smaak vallen, hardtrance / NRG trance

Rare is echt een goeie zaak.
Netjes geordend, heel veel platen en die 2 mannen weten echt veel en willen alles voor je bestellen wanneeer het mogelijk is.
Probleem is dat ze weinig muziek van mijn smaak hebben :(

eigenaar freaky= dj hein (donkeyrollers ed.) en ik ben zeer tevreden over hun service, ze zijn altijd aardig en willen graag voor je zoeken!

eigenaar midtown= zero-gi aka geal (van losin` my feelin`) hij is idd wel wat saaier, maar laatst heeft hij me wat nog uit te komen tracks laten luisteren, was wel top van m vonnik! die andere gast daar (beetje dikkere) is idd een kneus, hangt wat op de balie en doet geen zak..
Ding Chavez
2 daagjes magik:

Grayarea - Yewminyst/One For The Road (g&d remix)
Valentino - Flying (main mix, reprise & re-edit) heerlijk plaatje op yooshi
Future Sound of Israel - Homelands / don't hesitate acetate shmuel flash is verantwoordelijk voor deze
Petter - These Days / Twist Moet
Coldplay - Clocks (Heaven & Earth Division Remix) of iets in die richting, die bootleg in ieder geval :)
Matthew Dekay - Passion / She is Mine
Leama - Requiem for a Dream (leama's dream mix & ambient mix) toch nog maar wel :)
Main Element - Don't Take Me Down (Lemon 8 mix & Gwill Morris tek mix)
Sven Palzer & Peter Jürgens - Smile (original & non vox)
Lemon 8 - Black 'n White World / Tunnelvision
Mooncat - Hear What Was Said (Vocal mix & Dragon dub)
Sharpside - Critikal Freaks 2003 (original & jürgen driessen remix)
Cave - Carne Levale EP
Felix da Housecat - What Does it Feel Like? (Röykksop Return the Sun Remix & Original) / Control Freaq (No Ears re-edit) Wat een plaat!!! Felix da housecat basslijn met röykksop string-sound, geweldig :D

Toen was het wel weer ff genoeg :p

GreetZ, DC
basd
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Main Element - Don't Take Me Down (Lemon 8 mix & Gwill Morris tek mix)

Doe je deze in je mix voor me ?

Anders zou ik em wel eens stiekem kunnen deleten :p

ryo
V-One - Dead Cities E.P.

Voor de geinteresseerden: Rare heeft een hele zooi Hooj/Lost Language binnen gekregen :)
eieregooie
quote:
Originally posted by ryo
V-One - Dead Cities E.P.

Voor de geinteresseerden: Rare heeft een hele zooi Hooj/Lost Language binnen gekregen :)

Interessant :)

Paul van Dyk ft. Hemstock & Jennings - Nothing But You (pvd club mix)
Paul van Dyk ft. Hemstock & Jennings - Nothing But You (vandit club mix)
Paul van Dyk ft. Hemstock & Jennings - Nothing But You (cirrus mix)
John Askew - The Door
John Askew - Shadows After Dark
DT8 ft. Roxanne Wilde - Destination (bk remix)
DT8 ft. Roxanne Wilde - Destination (bk vocal remix)
Arbus - Raw Energy (original extended mix)
Arbus - Raw Energy (soho remix)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement