|
Je Nieuwe Platen! - Part VII (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Jesse |
*Mirco De Govia - Epic Monolith
*Paul van Dyk ft Hemstock & Jennings - Nothing But You
*S.H.O.K.K. - My Madness Says What I Must Do...
*GTR - Mistral
*Solar Factor - No Return (original + neo & farina)
*Oceanlab ft Justina Suissa - Beautiful Together
*Yves Deruyter - Calling Earth 2002 (inc original)
*Igor S - Boomerang (alleen Igor S mix is :eyespop: , de andere mixen
:whip: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Jesse
*GTR - Mistral
|
bij de Magik?? :rolleyes: |
|
|
| dj_spare |
| htfr.com beweerde dat er maar 500 copies van 3rd earth zijn... is da ook zo anders bestel ik er eentje... en waar de hebben jullie die gewonnen btw? :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by dj_spare
htfr.com beweerde dat er maar 500 copies van 3rd earth zijn... is da ook zo anders bestel ik er eentje... en waar de hebben jullie die gewonnen btw? :) |
Ik hoorde 600...dat moet waar zijn ja.
Ergens hier op TA. 2 online verkooppunten hadden een actie.
Glanis Ding en ik hebben er 1. |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Glanis Ding en ik hebben er 1. |
Ik ook hoor :p |
|
|
| Acidophilus |
Voor 3 euro kon ik ze niet laten liggen:
* A Split Second - Flesh (Trailer Trash en Perfecto Remix)
* Project Medusa - Moonshine (Exor Mix pt 1 & 2)
* Rebelgrooves - Automatic / Wild Life
* Digital Guerilla - Bring The Noise (SKAM Remix - Gijle Italian Haardstijl!!!)
* Klea - Tic Toc (Magik Muzik Remix) |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by tijs08
bij de Magik?? :rolleyes: |
nee bij Dancegrooves :toothless
kom eigenlijk niet zo heel vaak bij de Magik, hooguit 2 keer per maand. Wil eigenlijk een beetje minderen met platen kopen..
(zal tcoh niet lukken maarja..) |
|
|
| SnuggLe |
Techno/techhouse:
Tomasz vs Filterheadz - Sunshine
Renato Cohen - Pontape
DJ Montana - Theme from Concept
Bryan Zentz - Joplin
Ignition Technican - The Cult Starts Here
Progressive musthave:
Accadia - Into the Dawn (Met James Holden remix dus!)
Was classix:
Yahel & Eyal Barkan - Voyage
Cygnus X - Orange Theme (Met Moonman's orange juice mix)
BlackHole - Special Collector's Edition 1
Vandaag binnengekomen via OD :) |
|
|
| Dj Odelpha |
* Freejack - Angularity
* Nic Vegter - Amazone Fall
* Fictivision - Ringworld / Outpost
* Oceanlab - Beautiful Together
Vanavond mn eerste optreden, 1,5 uur draaien op een beginnersavond :D
Grtz |
|
|
| basd |
Digital express - The club (lekkere classic)
Moody Preachers - Downward spiral EP
Brian Sanhaji - Nightlife EP
Renato Cohen - Pontape
En voor de collectie wat oudere trance:
Yahel - Voyage
Marco V - de V.ision serie
Gouryella - Ligaya
Eon - Pocket damage
System F - Solstice
Blackhole special collectors edition 1
Viframa - Cristalle
Cygnus X - Orange theme |
|
|
| dj_spare |
Net binnengekregen uit de UK
- Solar Stone - Release *ed up copy, krijg een nieuwe :D*
- Coldplay - Clocks (Breakbeat remix)
- Grayarea - Yewminyst/One For The Road (G&D Remix)
- Ramirez - Hablando (Chad Jackson Remixes)
:D |
|
|
|
|