|
Renaissance 20 april (Sthlm)
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Is this the Renaissance of clubbing in Sweden...
In Stockholm there is a place called Berns. This place is probably one of the most beautiful venues in the world. This awesome building is inspired by time period when everything was all about golden arcs, enormous crystal chandeliers, magnificent stucco and large mirror-walls. This period combined with a modern interior design created by the decorator magician Terence Conran makes Berns enchanting.
There is one club in this world that are made for this venue and it is a true pleasure for us to host it for the fourth time and this time in the perfect place.
The 20th of April 2003 we once again welcome the superclub Renaissance!
with Anthony Papa, Luke Slater and Mara performing live. Of course we will present a whole bunch of the Swedish DJ elite as well, but that we’ll do later on. Just to tease you a little bit Stay Fokused! More info coming soon. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ahh trevligt... Om ekonomin tillåter så e jag där :)
Tack gaby |
|
|
| Gaby |
Fokused proudly presents Renaissance Sweden in association with DNA Social Club @ Berns Salonger
20th of April 22:00-04:00
Renaissance main floor:
Anthony Pappa
Mara
Parham
Deep Nature
Sthlm sound machine:
Luke slater
Sina M. Solouk
Abi Lönnberg
Anders Braun
DNA Social Club:
Putte Ponsbach & Henrik Löwenhamn B2B
Johan Sound of Habib
Dread Natty Wallo & Jocke Hallberg B2B
Metrotronixx:
Jocke Heineman
Bruce Leenus
Groove lounge:
Jörgen Andreasson
Dana Bergqvist
Pamela
Tickets: 180/250 (Pitch, CUM, Fade Records, Svaj, Back to Plastic) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Vilka ska dit ???
Jag ska nog dra dit men jag måste fixa förköp bara... problemet är att dom stänger på Saturn return om 2 timmar... måste ha tag i pengar :p |
|
|
| zamson |
| steve du måste ha en stabil inkomstkälla :D :D :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by zamson
steve du måste ha en stabil inkomstkälla :D :D :D |
mmm ne... men man får prioritera.... har taskigt med stålars bil¤%"#an pajja.
Jag tycker verkligen det är så jävla kul med dessa fester...
Fan som igår... var ut med några polare på krogen, dom hade visst fixat nå fritt inträde på bl.a Stacys... vilket jävla sunk hak alltså å de ska ändå va rätt bra säger dom... det närmaste i vår musik väg som var typ Phat bass med dom vad dom nu heter... blade låten typ...
Fan va de va skönt sen att sätta sig i bilen hem å pumpa lite riktig musik :gsmile: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vilka ska dit ??? |
;) ill be there |
|
|
| zamson |
| prioritera är fan ett bra ord. mkt sant som du säger steve |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Fan de börjar snart.... jag vill gå men har ju inga stålar och ingen att låna av.... behöver 250 pengar pronto... måste råna nån... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ja men visst... Nu blev det lite party party i alla fall.
Jag fick tag på stålars till slut men när jag väl kom tid visade det sig att jag stog på gästlistan :) ha ha
Hade en mycket travlig kväll... var jäkla skön stämmning !
Mara med fru eller hur det var nu verkade ha det otroligt kul också...
Var kul att se Luke Slater in action, mycke säker kille... ganska kul att se att både Kari Lekebush och Adam Beyer var där och kollade/stuffa..
Tack till FOKUSED !!! Igen :) |
|
|
| verminator |
fett at du dro å hørte på slater:D
og enda feter at både beyer og lekebusch er der for å høre på de og hahaha lol:D |
|
|
| zamson |
| vad kör slater för stil? e d techno lr? |
|
|
|
|