|
GLOBAL UNDERGROUND 28 maj
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Monday Bar SPECIAL Onsdag 28 maj:
GLOBAL UNDERGROUND med Sander Kleinenberg & Steve Lawler B2B
mer info snart... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ahh trevligt... Om ekonomin tillåter så e jag där :)
Tack gaby |
|
|
| mindshooter |
| Óm det är 18 så¨kan jag juh faktiskt komma :D Låter skitnajs! |
|
|
| lonne |
| Damn !!!! Sander Kleinenberg, en av favoriterna.:D :D |
|
|
| biznology |
| lawler är skitbra oxå! jag vill höra nån badass tribal| |
|
|
| Sand Leaper |
| OMFG,Lawler og Kleinenberg b2b!!:eyes: Det kan jo ikke bli annet enn himmelsk.Nå flytter jeg faen meg til Sverige.... |
|
|
| biznology |
har nån mer info här? biljetter, plats t ex? tusen tack...
i hope to see some swetas out here. sander is always amazing|
nevermind...
| quote: |
Tid / plats
Onsdag 28 maj 22.00-05.00
("Kristi Flygare")
Münchenbryggeriet, Stockholm
Vad
Global Underground vs. Excession:
Steve Lawler & Sander Kleinenberg B2B + Releasefest för Monday Bar Techno Experience
DJ:s
Golv 1
Global Underground vs. Excession
Steve Lawler & Sander Kleinenberg B2B
Golv 2
Monday Bar Allstars
Adam Beyer
Cari Lekebusch
David Westerlund
Henrik B
Jean-Louis Huhta
Jesper Dahlback
Joel Mull
Mhonolink
Par Grindvik
Peter Benisch
Thomas Krome
Tobias von Hofsten
Ålder
20+
Entré
I dörren: 250kr
Förköp: 250kr på Pitch Control, Gamla Brogatan 27
(tel 08-22 56 40)
|
|
|
|
| mindshooter |
| 20 års gräns :( och 250:- ajaj |
|
|
| WhiteRussian |
| Pär Grindvik var grymt bra på båten...missade Beyer eftersom jag låg däckad av min förkylning...så jag ska lätt gå på det här, :eek: ;) |
|
|
| Amnezia |
hm intressant intressant..nu när man till å me fyllt 20 kanske man skulle ta sig upp till sthlm igen...
28.e snart jue... |
|
|
| reveal |
| hmmm... då lirar ju ferry corsten på club gorgeous i köpenhamn... man borde kanske införa fler dagar, så att spelningar inte krockade? :p |
|
|
|
|