|
I'm in the army now (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| clubber@work |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מסופח בקום אה... :)
יהיה טוב אח שלי... העיקר חזרת הביתה רבעוש... גם משהו
לא הבנתי אבל...
הרשרוש בלב שהיה לך... זה היה רציני והכל?
ואם כן אז למה הרופא סתם התעלם מזה?
יענו אני מבין שאתה רוצה ללכת לקרבי אבל שלא תסכן את עצמך... |
זה דבר שיש לחצי מהאוכלוסיה...
בדרך כלל זה לא בעייתי (יש את זה גם לספורטאים בד"כ) ולא אמור לגרום בעיות אבל לפעמים זה חמור ועלול לגרום להתקפי לב...
קיצר אצלי זה משהו קל מאוד ככה שזה לא אמור להפריע לי
מכל ה30 איש שהיו שם לבדיקה רק 1 נשלח לעשות בדיקה יותר רצינית א.ק.ג וכאלה
- שגם אצלו יש מצב שזה לא מסוכן
ובע"ה שבוע הבא חמשוש :D :D :D
רק שאני אצא שמח אחרי הגיבוש ;) |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by clubber@work
זה דבר שיש לחצי מהאוכלוסיה...
בדרך כלל זה לא בעייתי (יש את זה גם לספורטאים בד"כ) ולא אמור לגרום בעיות אבל לפעמים זה חמור ועלול לגרום להתקפי לב...
קיצר אצלי זה משהו קל מאוד ככה שזה לא אמור להפריע לי
מכל ה30 איש שהיו שם לבדיקה רק 1 נשלח לעשות בדיקה יותר רצינית א.ק.ג וכאלה
- שגם אצלו יש מצב שזה לא מסוכן
ובע"ה שבוע הבא חמשוש :D :D :D
רק שאני אצא שמח אחרי הגיבוש ;) |
כן אחי בהצלחה חברים שלי יש גם את היחטיות של צנחנים.
יש מצב גם חבר שלי מתגייס לגולני אני כבר יודיע |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by clubber@work
רק שאני אצא שמח אחרי הגיבוש ;) |
בהצלחה אח שלהם תודיע מה קורה איתך ! |
|
|
| Sm0keMachine |
אגב..למי שלא יודע, אני מזכיר לכם ..אני מתגייס עוד 6 ימים
:(
קניתי היום דברים לצבא בריקושט..יצא לי 850 שח.......!
:eyespop:
איזה סקסי אני נראה בתחתוני בוקסר צמודים
:eek: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אגב..למי שלא יודע, אני מזכיר לכם ..אני מתגייס עוד 6 ימים
:(
קניתי היום דברים לצבא בריקושט..יצא לי 850 שח.......!
:eyespop:
איזה סקסי אני נראה בתחתוני בוקסר צמודים
:eek: |
תעשה ט'רד להתראות כדי שנוכל לברך
:)
למה לקנות דברים לצבא ???
איזה צעירות זה אלוהים ! לא מספיק אתה פראייר לשרת בסירחון
פה במדינה עם מפקדים ברמת איקיו של סיפרה אחת אז גם לשלם
על זה כסף |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
למה לקנות דברים לצבא ???
איזה צעירות זה אלוהים ! לא מספיק אתה פראייר לשרת בסירחון
פה במדינה עם מפקדים ברמת איקיו של סיפרה אחת אז גם לשלם
על זה כסף |
אתה מדבר עכשיו...
אבל אני מניאק אם אתה לא קנית גם דברים |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה מדבר עכשיו...
אבל אני מניאק אם אתה לא קנית גם דברים |
יא בן זונה רוצה להתערב ???
אני זוכר רציתי ללכת לקנות ואח שלי אמר לי שהוא יפרק אותי
במכות אם אני קונה משהוא לצבא ... אגורה לא קניתי !!!
עד היום אני עם התיק רחצה המסריח מהבקום !!!
ואני גאה !
מי ישלם כסף אל הצבא המסריח הזה !!! |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by luckystrike
תעשה ט'רד להתראות כדי שנוכל לברך
:)
למה לקנות דברים לצבא ???
איזה צעירות זה אלוהים ! לא מספיק אתה פראייר לשרת בסירחון
פה במדינה עם מפקדים ברמת איקיו של סיפרה אחת אז גם לשלם
על זה כסף |
חח עוד מוקדם בשביל לעשות ט'רד להתראות!!!
דיי 6 ימים זה הרבה זמן..זה יעבור לאט אני מקווה :)
ושמע..קניתי דברים הכרחיים כמו גרביים צבאיות (עלה 20 שקל כל זוג גרביים!) והרבה גופיות...וגאטקס..ותיק רחצה...ארנק..משחה נגד שפשפת..שק כביסה (כן אני יודע שאפשר בלי...) ומנעולים..וכו' וכו'..
זה יקר כל החרא הזה מה לעשות............... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
חח עוד מוקדם בשביל לעשות ט'רד להתראות!!!
דיי 6 ימים זה הרבה זמן..זה יעבור לאט אני מקווה :)
ושמע..קניתי דברים הכרחיים כמו גרביים צבאיות (עלה 20 שקל כל זוג גרביים!) והרבה גופיות...וגאטקס..ותיק רחצה...ארנק..משחה נגד שפשפת..שק כביסה (כן אני יודע שאפשר בלי...) ומנעולים..וכו' וכו'..
זה יקר כל החרא הזה מה לעשות............... |
משחה נגד שפשפת עוד איכשהוא אני מבין כי בצבא אין משהוא
מספיק טוב באמת נגד זה ...
לגבי גופיות - אתה מקבל שאתה מתגייס ... לגבי תיק רחצה אתה גם מקבל
לגבי גאטקס אתה תקבל יחד עם מדי ב' ... קיצר שום דבר כמעט לא צריך !
אפילו מנעול מקבלים היום |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by luckystrike
משחה נגד שפשפת עוד איכשהוא אני מבין כי בצבא אין משהוא
מספיק טוב באמת נגד זה ...
לגבי גופיות - אתה מקבל שאתה מתגייס ... לגבי תיק רחצה אתה גם מקבל
לגבי גאטקס אתה תקבל יחד עם מדי ב' ... קיצר שום דבר כמעט לא צריך !
אפילו מנעול מקבלים היום |
דיי יא מורעל..אני ראיתי את התיק רחצה המעפן שמקבלים...
עדיף לקנות תיק רחצה מרווח שאפשר להכניס לתוכו כל מה שאני רוצה...:)
ומביאים בצבא איזה 3 או 4 גופיות...זה לא מספיק לדעתי..ואין לי כח לכבס ובאלגנים..עדיף שיהיה לי בדיוק כמה בגדים שצריך... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
דיי יא מורעל..אני ראיתי את התיק רחצה המעפן שמקבלים...
עדיף לקנות תיק רחצה מרווח שאפשר להכניס לתוכו כל מה שאני רוצה...:)
ומביאים בצבא איזה 3 או 4 גופיות...זה לא מספיק לדעתי..ואין לי כח לכבס ובאלגנים..עדיף שיהיה לי בדיוק כמה בגדים שצריך... |
תגיד מה הפרופיל שלך בסוף ?
ולגבי התיק רחצה זה הפוך הוא הכי מרווח בעולם על מה אתה מדבר ?!?!?!
הוא ענננננק
אחלה תיק !
נשבע לך אני יכול להתכווץ ולהיכנס לישון בתוך התיק רחצה הזה !
למה לקנות ??? |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by luckystrike
תגיד מה הפרופיל שלך בסוף ?
ולגבי התיק רחצה זה הפוך הוא הכי מרווח בעולם על מה אתה מדבר ?!?!?!
הוא ענננננק
אחלה תיק !
נשבע לך אני יכול להתכווץ ולהיכנס לישון בתוך התיק רחצה הזה !
למה לקנות ??? |
כרגע הוא 72......
ביום גיוס אני יראה נוירולוג (רופא מומחה) שיפנה אותי לועדה רפואית שאני מקווה מאוד שתחליט להוריד לי את הפרופיל ל64 או 45...
יש לי כבר מסמכים מ2 נוירולוגים שאומרים שיש לי מיגרנות חמורות 3 פעמים בשבוע כולל הקאות סחרחורות...כולל החמרה ב4 חודשים האחרונים..
:eyespop: |
|
|
|
|