return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
I'm in the army now
View this Thread in Original format
clubber@work
טוב אחרי הרבה זמן תהליכים ודחיית שירות גם יומי הגיע...!
קיצר אם כמה שרציתי להתגייס עכשיו שזה מגיע אני כבר לא כל כך רוצה
אני מעדיף לישון בבית ולצאת למסיבות ... ...אבל מצד שני באמת השתגעתי כבר!
טוב אז מחר (23) אני מתגייס לגולני - היו שאמרו שזה חרא ערסים וכאלה (מורן) אבל אני מקווה לטוב - בינתיים יש שבוע טרום שהוא אמור להיות שכונה
שבת אמורים לצאת (אם לא נעשה בלאגן) ושבוע הבא גיבוש יחטיות שאני מקווה להצליח בו
וזהו
מעכשיו אני משער שתראו אותי הרבה פחות רק בשבתות (כל שבועיים :eek: )
וברגילות (שהבנתי שאין הרבה כאלה)
קיצר תמשיכו לעדכן שירים ולחיות טוב כי בצבא אין בנות (סמיילי בוכה)
וד"ש לכולם
:toocool:
DjChook
ואלה אחי שיהיה בהצלחה !

אל תילך בגישה שלילית
NyKoN
ראסמי אחי
בהצלחה ואל תלך בהרגשה שלילית

יהיה כיף
מקסימום תגיד שאתה רוצה לעבור- או שיעיפו אותך
luckystrike
אחי שיהיה בהצלחה !!!
קח את זה בקלות !
אל תעשה שטויות ותעביר את הזמן בכייף !
:):):)
clubber@work
אני לא הולך בגישה שלילית!
קצת שביזות... :)

טוחן בטירונות, אבל חולם בקריביים לנפוש עד מתי מרץ 3 ???

אימאלה איזה צעיר אני!

:toothless :toothless


quote:
Originally posted by luckystrike
אחי שיהיה בהצלחה !!!
קח את זה בקלות !
אל תעשה שטויות ותעביר את הזמן בכייף !
:):):)


מורן אחי אני סומך עליך בקימבונים למינהם!
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by NyKoN
מקסימום תגיד שאתה רוצה לעבור- או שיעיפו אותך


חחחח יצעיר, זה לא כזה קל!!! :D

טוב אופיר, בהצלחה שיהיה לך!
אני יודע שאתה בא עם מוטיבציה והכל אז זה אולי יקל עליך שם..אבל בכל זאת אתה תאכל הרבה חרא שם בטח..אבל מתרגלים אין מה לעשות..
שיהיה בסבבה ותהרוג הרבה מחבלים וערבים מניאקים
;)

בכל מקרה אני עדיין חושב -
ג'ובניק זה הכי אחי

:D
luckystrike
quote:
Originally posted by clubber@work
אני לא הולך בגישה שלילית!
קצת שביזות... :)

טוחן בטירונות, אבל חולם בקריביים לנפוש עד מתי מרץ 3 ???

אימאלה איזה צעיר אני!

:toothless :toothless




מורן אחי אני סומך עליך בקימבונים למינהם!


אשכרה צעיר !
ואין בעיה אחי !

עכשיו לקחתי חבר שלי הלכתי איתו לבית חולים
פתאום אני רואה רופא שאימנתי אותו ואת הפלוגה שלו לפני חודשיים !
הביא לחבר שלי 7 גימלים !
וקימבן אותנו בלי תורים בלי כלום
איזה קטעים ...
BlueHawk
שיהיה במזל טוב אחי
קח את זה בקלות אחרי הכל אומרים שזה חוויה
[אני אישית לא יודע עדיין לא הגעתי לשם:) ]
Hell_Copter
וואלה גבר יש לי רק לאחל לך בהצלחה!!!!!!!!
תנסה לעשות שם חיים עד כמה שאפשר ותחגוג כל סופשבוע כאילו אין מחר :)
Flotser
:crazy:

יוווו אחי שיהיה לך בהצלחה,
גולני, בלבלות!!
:wtf:

וכמובן שמור על עצמך!

DjChook
מורן אני אשמור את המספר שלך בפלא להרבההה זמן :)
KrazyDJs
בהצלחה אחי..תהנה כמה שאפשר שם...
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement