|
I'm in the army now
|
View this Thread in Original format
| clubber@work |
טוב אחרי הרבה זמן תהליכים ודחיית שירות גם יומי הגיע...!
קיצר אם כמה שרציתי להתגייס עכשיו שזה מגיע אני כבר לא כל כך רוצה
אני מעדיף לישון בבית ולצאת למסיבות ... ...אבל מצד שני באמת השתגעתי כבר!
טוב אז מחר (23) אני מתגייס לגולני - היו שאמרו שזה חרא ערסים וכאלה (מורן) אבל אני מקווה לטוב - בינתיים יש שבוע טרום שהוא אמור להיות שכונה
שבת אמורים לצאת (אם לא נעשה בלאגן) ושבוע הבא גיבוש יחטיות שאני מקווה להצליח בו
וזהו
מעכשיו אני משער שתראו אותי הרבה פחות רק בשבתות (כל שבועיים :eek: )
וברגילות (שהבנתי שאין הרבה כאלה)
קיצר תמשיכו לעדכן שירים ולחיות טוב כי בצבא אין בנות (סמיילי בוכה)
וד"ש לכולם
:toocool: |
|
|
| DjChook |
ואלה אחי שיהיה בהצלחה !
אל תילך בגישה שלילית |
|
|
| NyKoN |
ראסמי אחי
בהצלחה ואל תלך בהרגשה שלילית
יהיה כיף
מקסימום תגיד שאתה רוצה לעבור- או שיעיפו אותך |
|
|
| luckystrike |
אחי שיהיה בהצלחה !!!
קח את זה בקלות !
אל תעשה שטויות ותעביר את הזמן בכייף !
:):):) |
|
|
| clubber@work |
אני לא הולך בגישה שלילית!
קצת שביזות... :)
טוחן בטירונות, אבל חולם בקריביים לנפוש עד מתי מרץ 3 ???
אימאלה איזה צעיר אני!
:toothless :toothless
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחי שיהיה בהצלחה !!!
קח את זה בקלות !
אל תעשה שטויות ותעביר את הזמן בכייף !
:):):) |
מורן אחי אני סומך עליך בקימבונים למינהם! |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by NyKoN
מקסימום תגיד שאתה רוצה לעבור- או שיעיפו אותך |
חחחח יצעיר, זה לא כזה קל!!! :D
טוב אופיר, בהצלחה שיהיה לך!
אני יודע שאתה בא עם מוטיבציה והכל אז זה אולי יקל עליך שם..אבל בכל זאת אתה תאכל הרבה חרא שם בטח..אבל מתרגלים אין מה לעשות..
שיהיה בסבבה ותהרוג הרבה מחבלים וערבים מניאקים
;)
בכל מקרה אני עדיין חושב -
ג'ובניק זה הכי אחי
:D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by clubber@work
אני לא הולך בגישה שלילית!
קצת שביזות... :)
טוחן בטירונות, אבל חולם בקריביים לנפוש עד מתי מרץ 3 ???
אימאלה איזה צעיר אני!
:toothless :toothless
מורן אחי אני סומך עליך בקימבונים למינהם! |
אשכרה צעיר !
ואין בעיה אחי !
עכשיו לקחתי חבר שלי הלכתי איתו לבית חולים
פתאום אני רואה רופא שאימנתי אותו ואת הפלוגה שלו לפני חודשיים !
הביא לחבר שלי 7 גימלים !
וקימבן אותנו בלי תורים בלי כלום
איזה קטעים ... |
|
|
| BlueHawk |
שיהיה במזל טוב אחי
קח את זה בקלות אחרי הכל אומרים שזה חוויה
[אני אישית לא יודע עדיין לא הגעתי לשם:) ] |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה גבר יש לי רק לאחל לך בהצלחה!!!!!!!!
תנסה לעשות שם חיים עד כמה שאפשר ותחגוג כל סופשבוע כאילו אין מחר :) |
|
|
| Flotser |
:crazy:
יוווו אחי שיהיה לך בהצלחה,
גולני, בלבלות!!
:wtf:
וכמובן שמור על עצמך! |
|
|
| DjChook |
| מורן אני אשמור את המספר שלך בפלא להרבההה זמן :) |
|
|
| KrazyDJs |
בהצלחה אחי..תהנה כמה שאפשר שם...
:D |
|
|
|
|