|
XTC en andere drugs.... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
Wat Eye-Riz zegt is waar denk ik.
Volgens mij slikken ze die pillen ook omdat ze dan minder door hebben naar wat voor een k*t muziek ze nou eigenlijk luisteren :D |
|
|
| tijs08 |
Ben blij dat ik dit nog nooit heb meegemaakt.. zou me sfeer echt totaal verzieken!
En ik denk dat het gewoon komt door het domme gedrag van die gebruikers! Kijk naar een O, XL of Now&Wow... wat daar allemaal gebeurt is ook niet niks, maar daar doen mensen het met hun verstand erbij en kennen hun grenzen. Dat is het verschil! |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by tijs08
En ik denk dat het gewoon komt door het domme gedrag van die gebruikers! Kijk naar een O, XL of Now&Wow... wat daar allemaal gebeurt is ook niet niks, maar daar doen mensen het met hun verstand erbij en kennen hun grenzen. Dat is het verschil! |
Kun je dat met elkaar vergelijken? Ik vind het drugsgebruik in een club uberhaupt anders dan op een feest. En met anders bedoel ik matiger...
Het is gewoon de hele cultuur die in het gabber-wereldje onstaan is. Zoveel mogelijk drugs en alles zo raar mogelijk doen (aah..goeie ouwe tijd :stongue: ). En het lijkt mij ook dat t door combinaties komt. Gelukkig lijkt gabberend Nederland er inmiddels van op de hoogte dat Ketamine en feesten niet samen gaan, maar dan heb je inderdaad nog altijd die leuke buisjes GHB, en HEY wacht s ff, dat kun je immers zo goed mixen met een borreltje, 2 pilletjes en wat nifjes coke (ja sarcasme druipt eraf)
maar ja, wat boeit het. Mensen die teveel en verkeerd gebruiken gaan neer, daar stoor ik me echt niet meer aan, ik lag ze eigenlijk eerder uit als ik ze op de grond zie liggen. Ik zou ook echt geen medelijden verwachten als ik t zelf was. Wel jammer dat je vriendengroep zo uitgendund wordt trouwens... |
|
|
| Rinus |
Ben het helemaal met eye-riz en tijs eens.
Tis voornamelijk het dom gebruiken!! |
|
|
| robin |
| tja das wel klote als je na een avondje feesten gewoon in zakt en dood blijft liggen, aan de andere kant heb k geen medelijden met dat soort kneusen.. moet je maar geen troep gebruiken.. hoop dat k dat nooit hoef te zien.. zelf nooit wat aangenomen, rot op, zelfs geen sigaret.. en ben van plan dat zo te houden.. |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Wat Eye-Riz zegt is waar denk ik.
Volgens mij slikken ze die pillen ook omdat ze dan minder door hebben naar wat voor een k*t muziek ze nou eigenlijk luisteren :D |
uhh k*tmuziek??????? bass-d & king matthew helden forever!!!!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Wat Eye-Riz zegt is waar denk ik.
Volgens mij slikken ze die pillen ook omdat ze dan minder door hebben naar wat voor een k*t muziek ze nou eigenlijk luisteren :D |
Idd...geen waardeoordelen geven gek :whip:
Its all about respect! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Idd...geen waardeoordelen geven gek :whip:
Its all about respect! |
moeten zij iets van zeggen met namen van feesten als;
I Hate Trance :p ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
moeten zij iets van zeggen met namen van feesten als;
I Hate Trance :p ;) |
Touche! :D |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
moeten zij iets van zeggen met namen van feesten als;
I Hate Trance :p ;) |
whehe :D vaag is dat :D
deze week gabber piet op tv, (of was dat alweer vorige week) en die heeft t alleen over respect enzo. waar is t heengegaan met de gabbers :D |
|
|
| robin |

dan ben je gek.. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by robin

dan ben je gek.. |
Neehoor, dan ben je Die-Hard.. |
|
|
|
|