|
XTC en andere drugs.... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by robin

dan ben je gek.. |
Kon die knakker niet recht tatoeeren of heeft ze um te vroeg laten zetten en is de hoofdhuid vergroeid? |
|
|
| robin |
| ghehe net als in jackass the movie :D:D |
|
|
| Miss Proximus |
Eén van mijn beste vrienden heeft dit weekend weer een aanval gehad...
epilepsie getriggerd door een bepaalde stof in zijn pilletjes...
ziekenhuis, infuus etc..net als op de Loveparade 2001 :(
Eén van de dokters zei dat ze elk weekend in t MCL (ziekenhuis Leeuwarden) drugpatientjes krijgen, vorig weekend was er een meisje van 18 die een hartaanval had gehad. TERING! :whip:
Toch jammer dat mensen hun grenzen pas leren kennen als t fout gaat (en dat ze er dan nog neit eens mee stoppen ook)
maar t is ook zo lekker :nervous: :p |
|
|
| Teal'k |
Mensen leren alleen van fouten als ze eenmaal de fout hebben gemaakt, dat is zo, en zal zo blijven voorlopig.. Dat drugs (ook) zoveel slechte bij-eigenschappen heeft, daar komen dus vele wel (te laat) achter.
Jammer dat het zo moet, maar het is helaas wel zo.. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Teal'k
Dat drugs (ook) zoveel slechte bij-eigenschappen heeft, daar |
Dat 'ook' kan je denk ik beter weg halen.
Want vertel mij de goeie BIJ-eigenschappen eens?
(behalve het pijnverminderen bij THC gebruik) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dat 'ook' kan je denk ik beter weg halen.
Want vertel mij de goeie BIJ-eigenschappen eens?
(behalve het pijnverminderen bij THC gebruik) |
nou eeeh..constant in een roes leven :D rofl |
|
|
| T.H.C. |
| ...ja lach maar ;) |
|
|
| Jappio |
Mja.. Drugsgebruik is slecht; zeker als je het in grote mate doet. Als er dan iets misgaat is dat je eigen schuld, ik kan absoluut geen medelijden of wat krijgen voor die gasten.
Feesten zonder drugs gaat ook. :rolleyes: |
|
|
| Dj Alpha |
als ik dit zo lees ben ik blij dat ik me hier geen zorgen meer om hoef te maken.
lang leve de nuchterheid :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
als ik dit zo lees ben ik blij dat ik me hier geen zorgen meer om hoef te maken.
lang leve de nuchterheid :D |
Ja nu wel ja :rolleyes:
:p |
|
|
| New Wave |
Was gister een docu op Discovery Channel.
Ging over de drugs scene in Miami - Florida.
Misschien komme der nog herhalingen.
Was wel een goe dprogramma. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Was gister een docu op Discovery Channel.
Ging over de drugs scene in Miami - Florida.
Misschien komme der nog herhalingen.
Was wel een goe dprogramma. |
ja HOER, je smsde me wakker:p kon je het niet opnemen voor mij ofzo?:D
Enne, about drugs:
Je moet er gewoon voorzichtig mee zijn. ALs je het verstandig gebruikt, heb je de tijd van je leven en kan er niks tot weinig egbeuren met je. Drank en sigaretten zijn ook genotsmiddelen waar je op een latere leeftijd last van zult krijgen, daar geldt ook: met mate en verstandig;) |
|
|
|
|