|
OT: New Fanta
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
hahaha, jag rammlade seriöst av stolen när jag såg dem :D:stongue:
kan bero på att jag inte sovit speciellt mkt :/ |
|
|
| Connector |
WHAAAAAHAHAHAHA
Fan vad bra! :D :D :D
Få se om man kan hitta på något roligt... |
|
|
| WoberT |
| haha så jävla sjukt.. ;) skitbra filmer.. men det tar sjuttifjarton år o ladda på isdn |
|
|
| Vizay |
| hahaha kenny så klockrena....anade en viss undermening i sista också ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ville bara sprida lite humor genom att lyfta upp denna tråden igen... Kolla gärna länkarna som ligger uppe i posterna... :haha: :stongue: :eyespop:
Okej den e låg som fan men de blir som roligast då... ladies & gents... no offence
http://www.fanta.dk/showmovie.asp?m...7D-3BD835EC246A |
|
|
| Kongo_kim |
Jag skulle göra en när jag dissar er för eran omogna humor men den vägrar ladda så ni slipper.
:eyespop: |
|
|
| dbl |
| har ju funnits svin länge nu, men fortfarande kul ändå :) |
|
|
| Amnezia |
| hahaha fn va knas då...:rolleyes::happy2: |
|
|
|
|