|
Igor S Vs Marco V
|
View this Thread in Original format
| Joost008 |
| Kweet niet of het al meer mensen is opgevallen, maar ik luisterde net naar Marco V's nieuwe single c:\del *.mp3 en ik vind hem verdacht veel lijken op Igor S - Boomerang. Is Igor S toevallig een alias van Marco, ofzo?? |
|
|
| tijs08 |
nee zeker niet!
Igor S is een Italiaan en maakt al vrij lang muziek.. als je iets ouds van hem gaat zoeken bespaar je dan de moeite want het is echt koekhap house en dan nog erg slecht ook!
Moet wel zeggen dat Boomerang inderdaad erg veel weg heeft van een Marco V productie.
Nou we het er toch over hebben..
Check de set van Marco V eens van Godskitchen 19 oct. hierin zit dus een nog un id-d nummer.. vlak voor Boomerang hoor je hem... Hij is op de hub te downen als Igor S - Boomerang (Enhanced Liveset Rip) en dan is het de eerst 5 minuten, daarna is het pas echt boomerang
En ik heb hem zelf even geknipt en geshared op de hub onder de naam
- Marco V - C Colon Backslash Del Star Dot mp3 (V. HARD MIX)-
WANT! hij lijkt namelijk extreem veel op de melodie van C:/... Ik en Trancefool waren het er al over eens dat dit dus zeer goed een Remix kan zijn en zeker van Marco V
Wat denken jullie?? |
|
|
| Menno |
| quote: | Originally posted by tijs08
WANT! hij lijkt namelijk extreem veel op de melodie van C:/... Ik en Trancefool waren het er al over eens dat dit dus zeer goed een Remix kan zijn en zeker van Marco V
Wat denken jullie?? |
Volgens mij heb ik het er weleens met je over gehad en ik ben het zeker met jullie eens. Dat nummer moet gewoon een V nummer zijn dat kan niet anders.
Marco V draaide trouwens in zijn laatste godskitchen set ook een wereldnummer wat verdacht veel op een productie van zichzelf lijkt.
Ik bedoel het nummer voor Igor S (toeval :D)
01: Marco V - Echoes (V.Ision remix)
02: Coldplay - Clocks (Marco V Bootleg)
03: ID
04: ID
05: Igor S - Boomerang (Igor S remix)
06: Mauro Picotto - Back To Cali (Push Remix) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Igor S is iig Igor S en niet Marco V |
|
|
| Kamaya |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Igor S is iig Igor S en niet Marco V |
hier moest ik even om lachen...hehe |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by tijs08
nee zeker niet!
Igor S is een Italiaan en maakt al vrij lang muziek.. als je iets ouds van hem gaat zoeken bespaar je dan de moeite want het is echt koekhap house en dan nog erg slecht ook!
Moet wel zeggen dat Boomerang inderdaad erg veel weg heeft van een Marco V productie.
Nou we het er toch over hebben..
Check de set van Marco V eens van Godskitchen 19 oct. hierin zit dus een nog un id-d nummer.. vlak voor Boomerang hoor je hem... Hij is op de hub te downen als Igor S - Boomerang (Enhanced Liveset Rip) en dan is het de eerst 5 minuten, daarna is het pas echt boomerang
En ik heb hem zelf even geknipt en geshared op de hub onder de naam
- Marco V - C Colon Backslash Del Star Dot mp3 (V. HARD MIX)-
Wat denken jullie?? |
Misschien de V.Ision Mix...?? |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Menno
Volgens mij heb ik het er weleens met je over gehad en ik ben het zeker met jullie eens. Dat nummer moet gewoon een V nummer zijn dat kan niet anders.
Marco V draaide trouwens in zijn laatste godskitchen set ook een wereldnummer wat verdacht veel op een productie van zichzelf lijkt.
Ik bedoel het nummer voor Igor S (toeval :D)
|
ja klopt, hebben we het wel eens over gehad, maar voor de rest schijnt niemand de gelijkenis te horen.. tot dat ik er wat van zeg :p
En in die nieuwe set idd.. jij zei het al.. maar wat een plaat! eerst heerlijk gitaartje en dan wwwwwwwwooooowwwww :eyespop: los. :toothless |
|
|
| TranceFool |
godver net een hele reply zitten tikken istie weg :whip: :mad: ...ff opnieuw dan maar in het kort:
Ik moest eerst lachen wat tijs zei, maar toen ik em ff goed ging beluisteren had ie zeker gelijk. Niet alleen qua beat en break hoor je dat het Marco V is, ook aan een heel speciaal geluidje wat Marco V vaker gebruikt. Het is een soort 'schreeuw'. Luister maar eens in die radiorip op 1:38 - 1:39 en bij het uitmixen op 5:15. Dit geluidje gebruikt die ook in Tolerance of Recovered. Weet niet precies welke (het is iig Marco V 100% zeker)
Over die vergelijking tussen Igor S en Marco V. Ze gebruiken allebei een scherpe melodie en het is een stevige techtrancer. Maar verder zie ik niet echt veel vergelijkingen eerlijk gezegd. Grootste overeenkomst is dat het allebei supervette tracks zijn :D |
|
|
| TranceFool |
Oja die track waar Menno het over heeft uit zn set van Godskitchen 1,5 week geleden
01: Marco V - Echoes (V.Ision remix)
02: Coldplay - Clocks (Marco V Bootleg)
03: ID
04: Bommetje :D
05: Igor S - Boomerang (Igor S remix)
06: Mauro Picotto - Back To Cali (Push Remix)
DIE WIL IK OOK WETEN!!!!!! :D:D:D:D |
|
|
| dj_spare |
| Igor S komt uit op ID&T, de plaatjes van Marco V ook... maar dat is volgensmij ook de enige overeenkomst... ze zijn wel lekker met elkaar te mixen trouwens :crazy: |
|
|
| Antiphus |
| De laten zijn echt voor elkaar gemaakt!! Ik moest Gister in de Q draaien in zwolle voor de twix!! op t hoogte punt van m'n set draaide ik c:\del.mp3 en daarna Igor S vanuit de break!!! HOPPA wat een combi!! |
|
|
| Miss Proximus |
hey popi :D
Hebbie gewonnen? VERTEL VERTEL VERTEL :D |
|
|
|
|