|
Kamer gezocht in Den Haag
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Aangezien er best veel TA'ers zijn uit Den Haag, dacht ik dat ik het hier ook nog wel eens zou kunnen vragen:
Heeft iemand nog een kamer vrij in Den Haag, of weet iemand nog ergens iets
Omdat ik vanaf midden april ga afstuderen bij de politie Haaglanden (bureau Rijswijk) ben ik op zoek naar een kamer in Den Haag.
Heb verder geen voorkeur waar/hoegroot/hoeveel huisgenoten etc. Als ik maar wat heb....
Dus...weet iemand nog wat? (en nee Optimus, jullie hondehok telt nie mee ;))
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Optimus |
Daar zit ie al te kijken hoor:) Maar nog zonder resultaat dus...
En Bram, ik heb niet eens een hondehok:D Ik zoek ook een kamer in Den Haag nog btw:D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
(bureau Rijswijk) |
Daar maai ik altijd langs als ik plaatjuhs ga kopen :D
Maarre... geen kamer voor je helaas :( |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Daar maai ik altijd langs als ik plaatjuhs ga kopen :D
Maarre... geen kamer voor je helaas :( |
Nou, kom binnenkort een keer een bakkie koffie doen dan :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
een bakkie koffie |
Dit heet bij ons een bakkie pleur ;)
Maar helaas ik kan je niet verder helpen.
Wat ga je trouwens precies doen bij politie Haaglanden dan ?? (duh afstuderen natuurlijk :D , maar wat precies ??) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Dit heet bij ons een bakkie pleur ;)
Maar helaas ik kan je niet verder helpen.
Wat ga je trouwens precies doen bij politie Haaglanden dan ?? (duh afstuderen natuurlijk :D , maar wat precies ??) |
Nog niet 100% zeker, maar wordt een wijkveiligheidsscan van de gemeente Rijswijk, gekoppeld aan het veiligheidsgevoel van burgers en die van agenten/sleutelpersonen. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
een wijkveiligheidsscan van de gemeente Rijswijk, |
Hoeveel wijken hebben ze nou in Rijswijk? :p |
|
|
| SnuggLe |
Ik heb nu een kamer aan de Paul KrugerLaan, rand Transvaalwijk/Regentessekwartier. Nummer 11 om precies te zijn, boven een meubelzaak.
1 mei krijg ik de sleutel, en in dat weekend knal ik ook meteen alles erin.
20m2, met inbegrip van eigen douche en toilet.
Ook een balkon erbij! :D
Foto knal ik hier nog wel neer. |
|
|
| Flipper01 |
Nice!
En hoe ben je er uiteindelijk aangekomen?? |
|
|
| MaGiK54 |
Je zit nou niet echt in de beste wijk, Snug :D
Hoe lang blijf je trouwens in Den Haag ?? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Je zit nou niet echt in de beste wijk, Snug :D
Hoe lang blijf je trouwens in Den Haag ?? |
Mjah dat klopt :D Beetje veel allochtonen. Maar het is niet de schilderswijk en ik zit precies aan het randje van de wijk. Maybe scheelt dat.
Er zijn betere, maarja ik heb deze gewoon genomen.
Ik blijf zeker 8 maanden, denk nog wel langer hoor.
En ben eraan gekomen door een advertentie in de Haagsche Courant. |
|
|
|
|