return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Kamer gezocht in Den Haag
View this Thread in Original format
SnuggLe
Aangezien er best veel TA'ers zijn uit Den Haag, dacht ik dat ik het hier ook nog wel eens zou kunnen vragen:

Heeft iemand nog een kamer vrij in Den Haag, of weet iemand nog ergens iets

Omdat ik vanaf midden april ga afstuderen bij de politie Haaglanden (bureau Rijswijk) ben ik op zoek naar een kamer in Den Haag.
Heb verder geen voorkeur waar/hoegroot/hoeveel huisgenoten etc. Als ik maar wat heb....

Dus...weet iemand nog wat? (en nee Optimus, jullie hondehok telt nie mee ;))

Greetz,
SnuggLe
Blik
www.kamernet.nl
Optimus
quote:
Originally posted by Blik
www.kamernet.nl


Daar zit ie al te kijken hoor:) Maar nog zonder resultaat dus...
En Bram, ik heb niet eens een hondehok:D Ik zoek ook een kamer in Den Haag nog btw:D
eieregooie
quote:
Originally posted by SnuggLe
(bureau Rijswijk)

Daar maai ik altijd langs als ik plaatjuhs ga kopen :D

Maarre... geen kamer voor je helaas :(
SnuggLe
quote:
Originally posted by eieregooie
Daar maai ik altijd langs als ik plaatjuhs ga kopen :D

Maarre... geen kamer voor je helaas :(


Nou, kom binnenkort een keer een bakkie koffie doen dan :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
een bakkie koffie


Dit heet bij ons een bakkie pleur ;)

Maar helaas ik kan je niet verder helpen.

Wat ga je trouwens precies doen bij politie Haaglanden dan ?? (duh afstuderen natuurlijk :D , maar wat precies ??)
SnuggLe
quote:
Originally posted by MaGiK54
Dit heet bij ons een bakkie pleur ;)

Maar helaas ik kan je niet verder helpen.

Wat ga je trouwens precies doen bij politie Haaglanden dan ?? (duh afstuderen natuurlijk :D , maar wat precies ??)


Nog niet 100% zeker, maar wordt een wijkveiligheidsscan van de gemeente Rijswijk, gekoppeld aan het veiligheidsgevoel van burgers en die van agenten/sleutelpersonen.
eieregooie
quote:
Originally posted by SnuggLe
een wijkveiligheidsscan van de gemeente Rijswijk,

Hoeveel wijken hebben ze nou in Rijswijk? :p
SnuggLe
Ik heb nu een kamer aan de Paul KrugerLaan, rand Transvaalwijk/Regentessekwartier. Nummer 11 om precies te zijn, boven een meubelzaak.
1 mei krijg ik de sleutel, en in dat weekend knal ik ook meteen alles erin.

20m2, met inbegrip van eigen douche en toilet.
Ook een balkon erbij! :D

Foto knal ik hier nog wel neer.
Flipper01
Nice!
En hoe ben je er uiteindelijk aangekomen??

MaGiK54
Je zit nou niet echt in de beste wijk, Snug :D


Hoe lang blijf je trouwens in Den Haag ??
SnuggLe
quote:
Originally posted by MaGiK54
Je zit nou niet echt in de beste wijk, Snug :D


Hoe lang blijf je trouwens in Den Haag ??


Mjah dat klopt :D Beetje veel allochtonen. Maar het is niet de schilderswijk en ik zit precies aan het randje van de wijk. Maybe scheelt dat.
Er zijn betere, maarja ik heb deze gewoon genomen.
Ik blijf zeker 8 maanden, denk nog wel langer hoor.

En ben eraan gekomen door een advertentie in de Haagsche Courant.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement