return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אללה פולין .... אורווווווס בולשווווווווווט
View this Thread in Original format
oDrori
חברים וחברות, ידידים וידידות, יום שלישי הקרוב בשעה אחת בלילה אני מתייצב בבי"ס לקראת הטיסה... עד אז לארגן כל מיני עניינים וכמובן שביום ראשון בלילה - מסיבה שכבתית אדירה שהולכת בוודאי להיות המסיבה הכי טובה שהייתה לי עד כה השנה...

קיצור, רציתי לשאול אם יש למישהו טיפים ועניינים לרתק אותי בהם לקראת, בנוסף, יובל צור איתי קשר בנוגע למה שדיברנו בפאנקי (חוץ מהשוס שהיא נקניקיית בקר על כל הראש) .

מישהו הופק את זה לאוף טופיק אני מה - זה סוגר אטומטית אז דירבעלקום.

אללללללהההההההההההההההההההההההההההההההההההה
itamarsan
אתה יודע מי במקרה בא לתקלט אצליכם במסיבה השכבתית או שזה די ג'י מהשיכבה?
oDrori
quote:
Originally posted by itamarsan
אתה יודע מי במקרה בא לתקלט אצליכם במסיבה השכבתית או שזה די ג'י מהשיכבה?


איזה עודדד דרורי אחד אנא ערף... בטח סתם פוץ
itamarsan
quote:
Originally posted by oDrori
איזה עודדד דרורי אחד אנא ערף... בטח סתם פוץ

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תותח אתה אחייייי
DJ-Kreing^^
תעשה חיים אחי, אבל לא יותר מידי כי זה בכל זאת פולין

;)
Sniper
תהנה אח שלי!!!!:]]
חבל רציתי לקיפוץ אלייך יום חמישי...:]]
oDrori
זה בסדר, קפוץ אלי, אין בעיה אחי

ותודה לכל החבר'ה!
NyKoN
חחחח תהנה אחי
MoSH_MaN
יא מניייייייייייייייאק

אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

no polin for me

יהודית לווין יא זונה!!!!!!!!!!!!!!!!



שיהיה לך בכיף
ספר חוויות


:(
NaOren
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
יא מניייייייייייייייאק

אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

no polin for me

יהודית לווין יא זונה!!!!!!!!!!!!!!!!



שיהיה לך בכיף
ספר חוויות


:(


גם אני הפסדתי את פולין...

אבל יהיה בסדר אחי
שמור על עצמך שם
חבר שלי חזר משם ליפני כמה ימים
מינוס עשר מעלות וכל הזמן שלג...

oDrori
באמת הלוואי שהייתם גם יכולים לצאת, ותודה :)

פולין = מבחן הקור האולטימטיבי שלי... אני וכמה חבר'ה מתכננים תמונה קבוצתית... בלי נעליים... עם בוקסרים... וגופיות זקנים עלינו....


בתוך החדר מלון
:p
סתם אנחנו מתכננים באמת תמונה כזאת בחוץ, ייצא חזק :)
GLoBaL-MUZiK
אתה תראה שבסוף לא תיצאו, אז על תשמח כל כך
אני נמנע אם מאוכזבי פולין או מגורשי פולין או איך שתירצו לקרוא לזה, אני נשאר בארץ............אם תיצא (ואני באמת מקווה שכן) אז שיהיה לך הרבה בהצלחה שם אם הקור הנוראי הזה, תהנה כמה שיותר ואני רוצה לראות את התמונה שתעשו (בטח לוטם עומד כמו חמור מחזיק את הביצים ושותה פינקולדה), קיצר אולי אני בכל זאת יבוא למסיבה, להיפרד (לא מימך) חחחחח סתםםםם תודיע לי אם אתה צריך משהו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement