|
אללה פולין .... אורווווווס בולשווווווווווט
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
חברים וחברות, ידידים וידידות, יום שלישי הקרוב בשעה אחת בלילה אני מתייצב בבי"ס לקראת הטיסה... עד אז לארגן כל מיני עניינים וכמובן שביום ראשון בלילה - מסיבה שכבתית אדירה שהולכת בוודאי להיות המסיבה הכי טובה שהייתה לי עד כה השנה...
קיצור, רציתי לשאול אם יש למישהו טיפים ועניינים לרתק אותי בהם לקראת, בנוסף, יובל צור איתי קשר בנוגע למה שדיברנו בפאנקי (חוץ מהשוס שהיא נקניקיית בקר על כל הראש) .
מישהו הופק את זה לאוף טופיק אני מה - זה סוגר אטומטית אז דירבעלקום.
אללללללהההההההההההההההההההההההההההההההההההה |
|
|
| itamarsan |
| אתה יודע מי במקרה בא לתקלט אצליכם במסיבה השכבתית או שזה די ג'י מהשיכבה? |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by itamarsan
אתה יודע מי במקרה בא לתקלט אצליכם במסיבה השכבתית או שזה די ג'י מהשיכבה? |
איזה עודדד דרורי אחד אנא ערף... בטח סתם פוץ |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by oDrori
איזה עודדד דרורי אחד אנא ערף... בטח סתם פוץ |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תותח אתה אחייייי |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
תעשה חיים אחי, אבל לא יותר מידי כי זה בכל זאת פולין
;) |
|
|
| Sniper |
תהנה אח שלי!!!!:]]
חבל רציתי לקיפוץ אלייך יום חמישי...:]] |
|
|
| oDrori |
זה בסדר, קפוץ אלי, אין בעיה אחי
ותודה לכל החבר'ה! |
|
|
| MoSH_MaN |
יא מניייייייייייייייאק
אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
no polin for me
יהודית לווין יא זונה!!!!!!!!!!!!!!!!
שיהיה לך בכיף
ספר חוויות
:( |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יא מניייייייייייייייאק
אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
no polin for me
יהודית לווין יא זונה!!!!!!!!!!!!!!!!
שיהיה לך בכיף
ספר חוויות
:( |
גם אני הפסדתי את פולין...
אבל יהיה בסדר אחי
שמור על עצמך שם
חבר שלי חזר משם ליפני כמה ימים
מינוס עשר מעלות וכל הזמן שלג... |
|
|
| oDrori |
באמת הלוואי שהייתם גם יכולים לצאת, ותודה :)
פולין = מבחן הקור האולטימטיבי שלי... אני וכמה חבר'ה מתכננים תמונה קבוצתית... בלי נעליים... עם בוקסרים... וגופיות זקנים עלינו....
בתוך החדר מלון
:p
סתם אנחנו מתכננים באמת תמונה כזאת בחוץ, ייצא חזק :) |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
אתה תראה שבסוף לא תיצאו, אז על תשמח כל כך
אני נמנע אם מאוכזבי פולין או מגורשי פולין או איך שתירצו לקרוא לזה, אני נשאר בארץ............אם תיצא (ואני באמת מקווה שכן) אז שיהיה לך הרבה בהצלחה שם אם הקור הנוראי הזה, תהנה כמה שיותר ואני רוצה לראות את התמונה שתעשו (בטח לוטם עומד כמו חמור מחזיק את הביצים ושותה פינקולדה), קיצר אולי אני בכל זאת יבוא למסיבה, להיפרד (לא מימך) חחחחח סתםםםם תודיע לי אם אתה צריך משהו |
|
|
|
|