|
Frukt! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| AnD |
kiwi for president.
btw: hatar när man håller på och lägger frukt i mat, t.ex. banan eller annanas på pizza, fyy. eller när man lägger massa krossad annanas på fläskkotlett, bläh. |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by AnD
btw: hatar när man håller på och lägger frukt i mat, t.ex. banan eller annanas på pizza, fyy. eller när man lägger massa krossad annanas på fläskkotlett, bläh. |
Håller helt med.
Annars e det nice med frukter. Kiwi.. mmm. |
|
|
| Nicke |
Öh.. E inte jordgubbar o hallon bär? :conf:
Persika, vindruvor, kiwi, vattenmelon etc.
Jag garanterar inte att alla ovanstående är frukter, men de är goda ändå :p |
|
|
| Ravesquad |
| jordgubbar är överskattade, godaste frukten e päron, riktigt stora gröna blöta anjou päron:gsmile: |
|
|
| fruktsoppa |
vindruvor, melon, apelsin(hatar att skala), banan, äpple, plommon är de godaste frukterna.. länge leve sommaren..
krämer och soppor är grymt gott också.. |
|
|
| rem_monster |
Bananer äter jag på glass det är gött.:)
Annars är melon, jordgubbar, äpplen och päron inte helt fel. |
|
|
| WoberT |
| såg att nån skrev grapefrukt.. usch o fy o blä.. det är nog det värsta jag vet.. hatar beska saker.. ska va sött o härligt.. jordgubbar är ju mums.. o körsbär oxå.. =D |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
(hatar att skala)
krämer och soppor är grymt gott också.. |
Skala är fett jobbigt!!
Men du i viklet land växer det krämer och soppor? låter coolt. |
|
|
| fruktsoppa |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Skala är fett jobbigt!!
Men du i viklet land växer det krämer och soppor? låter coolt. |
typ i ekströms trädgård. tror jag iaf.
man kan odla det iaf. det har jag sett på tv iaf. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
typ i ekströms trädgård. tror jag iaf.
man kan odla det iaf. det har jag sett på tv iaf. |
Fan va coolt, visste inte det. Kan vi inte dra dit nån gång då? Skulle gärna plocka ett par färska fruktsoppor till mig själv. |
|
|
| Vizay |
dags å lägga mig i *seeeeg*
jordgubbar med kaffegrädde e riktigt mumsigt på sommarn, samma sak gäller hallon med glass....riktigt gott :D
en annan sak jag upptäckt att jag gillar är att käka färsk annanas rakt av (inte burk utan riktig färsk)
de e sjukt gjutet å ta en skiva annanas när man börjar bli lite trött å hängig :D |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by n0bben-
haha, påminner mig om en rolig grej på en fest. en polare var ganska full och hittade en ananas och skulle skära den i skivor med en vass jäkla kniv. TJOFF rakt i fingret, haha :D
blödde rätt bra men fingret klarade sig :D |
Garvar över hur störd meningen ovan låter. Läs den ungefär som om alldeles för ivrig åttaåring skulle ha sagt det. (Jag vet, jag är inte helt frisk) |
|
|
|
|