return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
Frukt! (pg. 2)
View this Thread in Original format
AnD
kiwi for president.

btw: hatar när man håller på och lägger frukt i mat, t.ex. banan eller annanas på pizza, fyy. eller när man lägger massa krossad annanas på fläskkotlett, bläh.
cviper
quote:
Originally posted by AnD
btw: hatar när man håller på och lägger frukt i mat, t.ex. banan eller annanas på pizza, fyy. eller när man lägger massa krossad annanas på fläskkotlett, bläh.


Håller helt med.

Annars e det nice med frukter. Kiwi.. mmm.
Nicke
Öh.. E inte jordgubbar o hallon bär? :conf:

Persika, vindruvor, kiwi, vattenmelon etc.

Jag garanterar inte att alla ovanstående är frukter, men de är goda ändå :p
Ravesquad
jordgubbar är överskattade, godaste frukten e päron, riktigt stora gröna blöta anjou päron:gsmile:
fruktsoppa
vindruvor, melon, apelsin(hatar att skala), banan, äpple, plommon är de godaste frukterna.. länge leve sommaren..

krämer och soppor är grymt gott också..
rem_monster
Bananer äter jag på glass det är gött.:)

Annars är melon, jordgubbar, äpplen och päron inte helt fel.
WoberT
såg att nån skrev grapefrukt.. usch o fy o blä.. det är nog det värsta jag vet.. hatar beska saker.. ska va sött o härligt.. jordgubbar är ju mums.. o körsbär oxå.. =D
mindshooter
quote:
Originally posted by fruktsoppa
(hatar att skala)
krämer och soppor är grymt gott också..


Skala är fett jobbigt!!

Men du i viklet land växer det krämer och soppor? låter coolt.
fruktsoppa
quote:
Originally posted by mindshooter
Skala är fett jobbigt!!

Men du i viklet land växer det krämer och soppor? låter coolt.


typ i ekströms trädgård. tror jag iaf.
man kan odla det iaf. det har jag sett på tv iaf.
mindshooter
quote:
Originally posted by fruktsoppa
typ i ekströms trädgård. tror jag iaf.
man kan odla det iaf. det har jag sett på tv iaf.


Fan va coolt, visste inte det. Kan vi inte dra dit nån gång då? Skulle gärna plocka ett par färska fruktsoppor till mig själv.

Vizay
dags å lägga mig i *seeeeg*

jordgubbar med kaffegrädde e riktigt mumsigt på sommarn, samma sak gäller hallon med glass....riktigt gott :D


en annan sak jag upptäckt att jag gillar är att käka färsk annanas rakt av (inte burk utan riktig färsk)

de e sjukt gjutet å ta en skiva annanas när man börjar bli lite trött å hängig :D
Aendy
quote:
Originally posted by n0bben-
haha, påminner mig om en rolig grej på en fest. en polare var ganska full och hittade en ananas och skulle skära den i skivor med en vass jäkla kniv. TJOFF rakt i fingret, haha :D
blödde rätt bra men fingret klarade sig :D


Garvar över hur störd meningen ovan låter. Läs den ungefär som om alldeles för ivrig åttaåring skulle ha sagt det. (Jag vet, jag är inte helt frisk)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement